Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endring av bestilling

Startet av Mhal, onsdag 02. oktober 2013, klokken 16:26

« forrige - neste »

Mhal

Noen som har prøvd å forandre bestilling etter å ha bekreftet denne?
Etter å ha lest på forumet ville eg endre fra 21" til 19". Men det var ikke mulig etter å ha bekreftet bestilling.

valvolainen


petersv

Send de en mail, går å endre det meste til bilen går i produksjon.

Restusj

Jeg prøvde akkurat dettte seinest denne uka. Vi mail fra Tesla i Amsterdam om at dette desverre ikke lot seg gjøre. Del. December.

Får vel prøve å gjøre en deal lokalt når bilen nærmer seg levering. Jeg bestillte før prisen gikk opp på 21'', så jeg går ut fra jeg får pengene tilbake. :P
S85, 85kW, Grå, 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Park, Nappa-skinn, Vinterpakke, dobbeltlader,

stjernen

Hvem kontaktet du da?
Jeg har prøvd å endre bestillingem med å sende mail til Customereu@ og ved å skrive tekst inn på den vanlige kontakt forespørrselen inne på myTesla. Så lang har jeg ikke fått noe svar.

Ringte også Tesla Norge, de kunne ikke gjøre noe. Fikk beskjed om å maile customereu.

Ser ut som endringen min går ut vinduet, ettersom jeg fikk endre status til "In production" i går..

Håper forsatt på svar :)


Jærbuen

Jeg fikk endret ca en uke etter Finalize, men nå når jeg ville tilbake til 19" standardhjul, fikk jeg beskjed om å ikke endre, da bilen går i prod. om mindre enn en mnd. Endra jeg nå, blir det forsinket lev.
Lurte på om jeg kunne få vinterdekka på 19" Cyclone i stedenfor de std 19", men det gikk ikke.
Så vurderer å kjøpe vinterhjul på hjemmemarkedet :)
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

Mhal

Sendte inn mail via kontakt kun tre dager etter bekreftelse. Fikk også mail i retur fra Amsterdam med negativt svar. Får ta det opp igjen når jeg får tildelt en kontakt.
Levering i januar.

Restusj

SitatHvem kontaktet du da?
Jeg har prøvd å endre bestillingem med å sende mail til Customereu@ og ved å skrive tekst inn på den vanlige kontakt forespørrselen inne på myTesla. Så lang har jeg ikke fått noe svar.

Ringte også Tesla Norge, de kunne ikke gjøre noe. Fikk beskjed om å maile customereu.

Ser ut som endringen min går ut vinduet, ettersom jeg fikk endre status til "In production" i går..

Håper forsatt på svar

Stemmer, det var dem jeg kontaktet her på mandag. Fikk melding i dag. Bilen er ikke gått i produksjon enda, men det ser ut for at vi altså ikke har mulighet til å endre så enkle ting som hjul engang etter finalized.
S85, 85kW, Grå, 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Park, Nappa-skinn, Vinterpakke, dobbeltlader,

petersv

Tipper de har blitt litt mer firkantede etter at det ble mye krøll med endringer de gjorde før. Jeg hadde ikke alle tingene jeg hadde etterbestilt på min sluttfaktura, ble litt mas med å fiske det rett før levering.

BMW850

Er "Finalize" det samme som "Confirmed"? Har betalt depositum og "confirmed" designet.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

frosken

Sitat fra: Restusj på onsdag 02. oktober 2013, klokken 19:04Får vel prøve å gjøre en deal lokalt når bilen nærmer seg levering. Jeg bestillte før prisen gikk opp på 21'', så jeg går ut fra jeg får pengene tilbake. :P
Hvor i landet holder du til? Hvilken farge har du bestilt på felgene?

Jeg har bestilt med 19", men vurderer sterkt å endre til mørke 21". Om du befinner deg på det sentrale østlandet kan vi gjøre en deal når jeg får bilen min tidlig på nyåret.

LED

Jeg også prøvde å endre min konfigurasjon. Jeg har bedt om levering i april 2014. Hadde finalize i slutten av september. Jeg ønsket å legge til tech pakken og parkeringssensorer. Nå har jeg fått avslag på det gitt.... Så dum kan man bli ved å vingle frem og tilbake.

Det blir nok tredje parts xenon og park sensorer på meg. Samt en del roting med kabler og LED lys her og der når jeg får bilen og oppgradering av anlegget :o. Detta ska bli gøy gitt  ;D!

petersv

Sitat fra: LED på mandag 07. oktober 2013, klokken 12:09
Jeg også prøvde å endre min konfigurasjon. Jeg har bedt om levering i april 2014. Hadde finalize i slutten av september. Jeg ønsket å legge til tech pakken og parkeringssensorer. Nå har jeg fått avslag på det gitt.... Så dum kan man bli ved å vingle frem og tilbake.

Det blir nok tredje parts xenon og park sensorer på meg. Samt en del roting med kabler og LED lys her og der når jeg får bilen og oppgradering av anlegget :o. Detta ska bli gøy gitt  ;D!

Oppgradering av anlegget har jeg også tenkt på. for 6k får man ok med greier. Lurer på om noen har gjort det før (selv)?

LED

Oppgradering av anlegget har jeg også tenkt på. for 6k får man ok med greier. Lurer på om noen har gjort det før (selv)?[/quote]

Jeg har lest US forumene at en del har iallefall oppgradert via tredjepart iallefall, men enda ikke sett at noen har fysisk gjort det selv. Er jeg heldig ligger alle ledninger på plass. Da blir det iallefall mindre jobb.

BMW850

Er "Finalize" det samme som "Confirmed"?????????!!!???
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA