Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bil og henger

Startet av Djur1, mandag 30. september 2013, klokken 12:18

« forrige - neste »

Djur1


Jeg har får opp informasjonen Model S. Ikke Model S Performance. Står også 94 HK. Bak på bilen min står det P85.

Nå har jeg sjekket andre regnummer kommer det opp enten model s eller model s performance. Enten er bilen min feil registert eller så har de solgt en vanlig 85, men slengt på en P bakpå ... :P

Hva kan en slik feilregging innebære for meg?
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

Oreo

At du kan slå i bordet til forsikringsselskapet at du skal ha billigere forsikring  ;)
Hos meg står det 69kW om jeg ikke husker feil. Det bryr jeg meg fint lite om.
Er blitt skrevet litt om maks og kontinuerlig effekt av en elmotor tidligere her om du gjør et lite søk.
Vet ikke helt hva du mener med "henger" i emnefeltet ditt. Alle vet jo at Model S aldri er ment for å dra henger (selv om den sikkert hadde greid det), og i vognkortet står det 0kg hengervekt tillatt.
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

frosken


P85_Norway

Sitat fra: Djur1 på mandag 30. september 2013, klokken 12:18

Jeg har får opp informasjonen Model S. Ikke Model S Performance. Står også 94 HK. Bak på bilen min står det P85.

Nå har jeg sjekket andre regnummer kommer det opp enten model s eller model s performance. Enten er bilen min feil registert eller så har de solgt en vanlig 85, men slengt på en P bakpå ... :P

Hva kan en slik feilregging innebære for meg?

Jeg får også opp 69KW (94HK) i den appen. Står P85+ bak på min.
Tesla M3 Performance

Djur1

fikk vognkortet i posten idag; samme Kw der.

Kanskje alle får den samme nå, men i starten regget de biler som performance?
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA