Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Brukerhåndbok

Startet av Epleskreller, søndag 29. september 2013, klokken 14:07

« forrige - neste »

Epleskreller

Noen som har fått brukerhåndbok med bilen?

Jeg syns 150+ A4-ark er litt klønete..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

el-fanboy

Ja det lå en i hanskerommet, i en C5 konvolutt.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Veggen

Kun pdf fra myTesla siden, men burde være tilgjengelig på skjermen i bilen også.

Papirmanual ser jeg ikke poenget med, kommer til å bli utdatert fort med nye FW oppdateringer uansett.

valvolainen

Ingenting er som en papirmanual når du skal finne ut hvilken sikring som går til 17" skjermen.....

frosken

Noen som kan legge ut sin PDF? Har enda ikke fått tilgang til det på min side.

Tror jeg har lest ut Internett snart på stoff om bilen, så alt nytt er spennende :)

mrjalle

Sitat fra: frosken på søndag 29. september 2013, klokken 16:16
Noen som kan legge ut sin PDF? Har enda ikke fått tilgang til det på min side.

Tror jeg har lest ut Internett snart på stoff om bilen, så alt nytt er spennende :)
https://www.teslamotors.com/no_NO/mytesla/manuals/

frosken

Det ligger på Teslas hjemmesider, ja. Takk! Da har jeg ikke lest ut Internett likevel :)

Epleskreller

Prøvde å laste ned manualen fra bilen, det fungerte ikke. Måtte bruke telefonen min for å finne ut av det jeg lurte på.

Snakket med Tesla service for å ordne opp i noe annet og spurte også om brukerhåndboken. De sa at den snart ble trykket opp på trykkeriet.. De vil bli ettersendt.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA