Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tips til skjøteledning

Startet av christian1986, søndag 29. september 2013, klokken 16:42

« forrige - neste »

christian1986

Ettersom det begynner å nærme seg at jeg får bilen må jeg gå til innkjøp av en skjøteledning. Her jeg bor for øyeblikket har jeg ikke mulighet for fast opplegg, så er må ha en skjøteledning på ca. 40 meter. Ser for meg at denne blir liggende klar til bruk. Har også kun 10 A tilgjengelig, men regner med det går fint.

Spørsmålet er hvordan jeg får fatt i noe slikt? Noen som har noe ferdig, eller bør jeg kjøpe det løst og sette det sammen selv?

Takker for hjelp :).

Anew

Jeg har nettopp lappet sammen 35m kabel basert på tipsene jeg fikk i denne posten:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,7886.msg123225.html#msg123225

Grei skuring.

Forøvrig: Samme christian1986 som på akam? I så fall hei og takk for sist!
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA