Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gi din Tesla Model S terningkast!

Startet av el-fanboy, lørdag 28. september 2013, klokken 09:22

« forrige - neste »

el-fanboy

Dette er tråden for de som har fått sin Model S, og for de som lurer på å bestille. Flere av trådene om både positive erfaringer, og feil og mangler, er lange og uoversiktlige, det er vanskelig å få et kjapt og balansert inntrykk av hvordan de enkelte eierne faktisk opplever bilen: opplevelsen av de positive tingene oppveiet med opplevelsen av feil og mangler.

Dette er tråden der det er lov å være 100% subjektiv! Gi gjerne en kommentar som understøtter ditt terningkast  :)

Jeg har åpnet for å endre terningskast senere, dersom det skulle dukke opp ting som endrer din oppfatning.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Øyvind.h

Blir en femmer. Knall bil, og konkurrenter finnes ikke. Men jeg svelger ikke alle feil ukritisk, så sekseren er utenfor rekkevidde selv om bilen er knall å kjøre.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

ErikH

Tesla Model S - S85, pearl white, air suspensions, tech, sound - Utlevert 23. september 2013

stianrod

Tesla Model S P85 2014

Kallagtunet

Sitat fra: el-fanboy på lørdag 28. september 2013, klokken 09:22
Dette er tråden for de som har fått sin Model S, og for de som lurer på å bestille. Flere av trådene om både positive erfaringer, og feil og mangler, er lange og uoversiktlige, det er vanskelig å få et kjapt og balansert inntrykk av hvordan de enkelte eierne faktisk opplever bilen: opplevelsen av de positive tingene oppveiet med opplevelsen av feil og mangler.

Dette er tråden der det er lov å være 100% subjektiv! Gi gjerne en kommentar som understøtter ditt terningkast  :)

Jeg har åpnet for å endre terningskast senere, dersom det skulle dukke opp ting som endrer din oppfatning.

Tanken her er at de som har FÅTT bil gir terningkast eller er det ment for alle?

olehelge

Ole Helge  - Molde
P85  -black - black - black - tech -pano
Reservert 25.06.13, Levert Lade 19.12.13

Celter

Man kan vel ikke gi terningkast før man har hatt bilen en stund. Skal vi si etter å ha kjørt minst 1000 km?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Epleskreller

Jeg gir 5. En super bil som overgått alt jeg har hatt før..  Men, litt umoden (software) og har litt å jobbe med finish'en for en topplass.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Gladtrd

Av meg får den "bare" en 5-er...

Begrunnelse:
-Savner "hill-hold"
-Savner adaptiv cruise-control
-Burde hatt automatisk lukeparkering
-Kunne vært litt bedre fjernlys
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017, Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017 / solgt 13.01.2023, Tesla Model III - RN107911798, Tesla Model Y P - levert 29.12.2022, Tesla Cybertruck - RN114662xxx

el-fanboy

Sitat fra: Kallagtunet på lørdag 28. september 2013, klokken 10:47
Sitat fra: el-fanboy på lørdag 28. september 2013, klokken 09:22
Dette er tråden for de som har fått sin Model S, og for de som lurer på å bestille. Flere av trådene om både positive erfaringer, og feil og mangler, er lange og uoversiktlige, det er vanskelig å få et kjapt og balansert inntrykk av hvordan de enkelte eierne faktisk opplever bilen: opplevelsen av de positive tingene oppveiet med opplevelsen av feil og mangler.

Dette er tråden der det er lov å være 100% subjektiv! Gi gjerne en kommentar som understøtter ditt terningkast  :)

Jeg har åpnet for å endre terningskast senere, dersom det skulle dukke opp ting som endrer din oppfatning.

Tanken her er at de som har FÅTT bil gir terningkast eller er det ment for alle?
Tanken var at kun de som har kjøpt OG fått levert bil, og dannet seg et inntrykk av egen bil, i forhold til egne forventninger, på godt og vondt, kan stemme, en stemme pr regnr :)

Jeg synes det får være opp til hver enkelt å vurdere hvor mye tid de behøver for å gjøre seg en oppfatning. Endrer man oppfatning etter en stund kan man jo endre stemmen.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Kallagtunet

Sitat fra: el-fanboy på lørdag 28. september 2013, klokken 11:31
Tanken var at kun de som har kjøpt OG fått levert bil, og dannet seg et inntrykk av egen bil, i forhold til egne forventninger, på godt og vondt, kan stemme, en stemme pr regnr :)

Jeg synes det får være opp til hver enkelt å vurdere hvor mye tid de behøver for å gjøre seg en oppfatning. Endrer man oppfatning etter en stund kan man jo endre stemmen.

Kanskje presisere dette tydeligere i første post?

valvolainen

Subject Says It All - "Hvor fornøyd er du med din Tesla Model S? ("Terningkast")"

valvolainen

For de som ikke vet at det er en 'vis resultatet' knapp?
(informasjon herved overlevert)

Stellar

#13
Takk, hadde ikke fått den med meg ;)
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Diablo

Tesla S85 med alt foruten dobbeltlader...
Dolphin grey, lyst skinn 275" bak, 245" foran (20")

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA