Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Import av Leaf - Batterileie?

Startet av Lysholm, søndag 22. september 2013, klokken 20:57

« forrige - neste »

Lysholm

Hei,

Driver og vurderer flere alternativer fra å ta inn bil selv, gjøre det via en bilgrossist, kjøpe ferdig importert til norge eller ny hos forhandler.

I forbindelse med at jeg søker litt rundt i Europa, så kommer jeg borti en Leaf i Tyskland hos en Nissan forhandler som virker interessant. Er kun en ting som gjør meg usikker, og det er "zzgl. Batteriemiete" som betyr "pluss batterileie"...

Noen som kjenner til om Nissan Leaf leveres med leie av batteri i Tyskland/Europa. Mener dette ikke er et alternativ i Norge??
Hilsen Espen
Trondheim

Sort Nissan Leaf Tekna, reg 13.12.2013
Obsidian Black TMS 60D, reg xx.01.2017

Leaf_entusiast

Ja, de leveres med batterileie i Europa. Det kan vel gjøre det mer komplisert ved eksport?

Lysholm

Må vel kjøpes ut og da blir totalprisen for høy
Hilsen Espen
Trondheim

Sort Nissan Leaf Tekna, reg 13.12.2013
Obsidian Black TMS 60D, reg xx.01.2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA