Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

19" Cyclone

Startet av Hyperstress, mandag 09. september 2013, klokken 22:18

« forrige - neste »

hennla

Sitat fra: Stellar på mandag 09. september 2013, klokken 23:05
Jeg og liker de godt, har sett på noen Rial Lugano felger som er i samme stilen, venter på pris på disse. Disse kommer ikke i 20" dessverre, kun 19.
Tenker ev. å kjøpe disse med vinterdekk, og bytte om hjul på felgene slik at sommerdekkene kommer på disse, og vinterdekkene på Teslafelgene.

Tenkte akkurat det samme. Lurte litt på PH Edition II men lurer litt på kvaliteten, og liker ikke sentreringsringer og ekstra bolter. Rial Lugano er nok verdt de ekstra to-tre tusenlappene.
Tesla S85: sølv metallic, tekstil, piano svart, dobbeltlader, tech, park, luft.

Sense

Sitat fra: Hyperstress på mandag 09. september 2013, klokken 22:18
Fant noen real life photos av Cyclonefelgene  :). Har vært litt spent på hvordan de tar seg ut. Liker dem litt bedre enn standard, men synes fortsatt at 19" ikke fyller hjulbuene bak skikkelig, så det blir nok en 20" mellomløsning på meg.

Jeg synes også de ser fine ut, men har problemer med èn detalj.
"Viften" fra turbin-formen blåser vinden ut av navet på venstre side, men trekker luften inn mot navet på høyre side. Det må da nødvendigvis gi unødig luftmotstand på høyre side....
Det er nøyaktig slik på Tesla`s orginalfelger i 21`også.




skywalker

Har 19' Cyclone på vinterdekkene og det er ikke noe vifte effekt. De ser bare ut som vifter, men når du ser de på baksiden ser man at de ikke er formet som turbinblader.
2 stk Model 3 reservert 31.3.16
P85D rød P68018 levert 24.2.15
P85 levert 08.11.13(solgt)
Leaf tekna 2013 som #2
BMW 520 dat som nå er historie
Tidligere Think 65000km
Trondheim

Muffinman

Har også grå bil med Cyclone, riktignok på vinterhjulene. De er ganske ok å se på, men jeg ønsker mine i samme mørke farge som 21" jeg har til sommerbruk. Blir vel pulverlakkering etterhvert, kanskje plastidip i gunmetal for å teste fargen først.

Vifteeffekten, både på 21" og andre felger kan du nok se helt bort fra. Cyclone fungerer som nevnt heller ikke som vifte, så vidt jeg kan se er den "balansert ut".

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA