Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Starte Facebook-gruppe for Tesla-eiere?

Startet av 19quiz76, fredag 06. september 2013, klokken 19:01

« forrige - neste »

19quiz76

Brorsan mente jeg burde starte en Tesla Owners Group på Facebook, og jeg spurte hvordan det skiller seg fra et velfungerende diskusjonsforum? Fikk dette svaret:

"Titt på Porsche Gruppa på face. Over 1100 medlemmer til tross for at det finnes en stor klubb med eget forum. VW luftkjølt har også et forum, men også en stor gruppe på face. Finnes det et norsk Teslaforum eller er "alle" Tesla praterne på elbilforumet? En annen ting som taler for et behov for en norsk Tesla gruppe på face er nyhetens verdi. Hver uke nå fødes det hundrevis av nye Tesla Model S eiere som søker et sted å dele bilder av bilen sin, stille spørsmål samt prate generelt om bilene sine. Tipper en gruppe på face vil få 500 medlemmer minst den første mnd ;)"

Tja; har aldri savnet en slik gruppe, men ser jo at "alle" interesseområder har sine grupper på Facebook og er nesten forventet å ha det. Alt på ett sted, liksom. Sikkert ikke så interessant for dem som har trålet dette forumet i flere år allerede, men nå kommer neste bølge i "adopter"-kurven.

Bare en tanke :)
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

laumb

I fix i kveld.
Så gjør vi det til en del av klubben sin.

Forøvrig kommer det mer derfra snart. :)

VigdisA


Sitat fra: laumb på fredag 06. september 2013, klokken 19:20
I fix i kveld.
Så gjør vi det til en del av klubben sin.

Forøvrig kommer det mer derfra snart. :)
Hei!
Hva heter FB-gruppen ?
Hilsen Vigdis
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

laumb


19quiz76

Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

VigdisA

#5
Jeg vil også være med :)
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Libbis

Tesla Model S
Brun standard m/alt utstyr.
Kambo

P85D+

Sitat fra: laumb på torsdag 12. september 2013, klokken 08:50
Lovlig seint for min del, men hatt litt å gjøre siste dagene:
https://www.facebook.com/groups/TeslaOwnersClubNorway/

Er det bevisst at dette er en åpen gruppe og ikke kun for Tesla owners ?
P85D og 85D

Soloz


laumb


Sitat fra: TeslaSignature på mandag 16. september 2013, klokken 22:44
Sitat fra: laumb på torsdag 12. september 2013, klokken 08:50
Lovlig seint for min del, men hatt litt å gjøre siste dagene:
https://www.facebook.com/groups/TeslaOwnersClubNorway/

Er det bevisst at dette er en åpen gruppe og ikke kun for Tesla owners ?

Mer info om emnet kommer - men uansett betalende medlem eller ikke - så vil det være fornuftig å ha noen sosiale arenaer for alle. Ingenting er bedre PR enn å tilby litt av klubben til alle.
Selv skulle jeg gjerne slått av behovet for at jeg må godkjenne hvert enkelt medlem inn - men har ikke funnet muligheten til det annet enn å gjøre gruppen helt offentlig.

AllanW

Er medlem av gruppen.
Flotte bilder og historier :D
BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA