Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Firmware-oppdateringer

Startet av Yagi, tirsdag 03. september 2013, klokken 22:25

« forrige - neste »

Yagi

Bilen min ba om lov til å oppdatere firmware i kveld. Jeg lot den få lov, og nå er den ferdig. Det medførte at versjonsnr gikk fra 5.0 (1.35.96) til 5.0 (1.35.102). Høres ut som en minimal oppgradering. Og etter hva jeg kan se er "release notes" identiske med de gamle.  Noen som ser noen endringer etter å ha oppgradert sin?
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

AttackOfTheMac

Mest sannsynlig bugfix. Det er ganske få i USA som har fått 5.0.
Tyder på at de ikke føler seg helt klar for masseutrulling.

Andrewas

Sitat fra: Yagi på tirsdag 03. september 2013, klokken 22:25
Bilen min ba om lov til å oppdatere firmware i kveld. Jeg lot den få lov, og nå er den ferdig. Det medførte at versjonsnr gikk fra 5.0 (1.35.96) til 5.0 (1.35.102). Høres ut som en minimal oppgradering. Og etter hva jeg kan se er "release notes" identiske med de gamle.  Noen som ser noen endringer etter å ha oppgradert sin?
Var tråd om samme for en ukes tid siden. Ingen endringer i denne versjonen i forhold til den gamle. Antagelig kun en fix av noen småfeil.
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA