Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMS Oslo - Trondheim

Startet av bstandal, søndag 01. september 2013, klokken 09:11

« forrige - neste »

bstandal

Heisann,

jeg tenker å kjøre Oslo-Trondheim nå i slutten av september. Hvordan bør jeg legge opp ruta for å sikre at dette går greit?

glaserud

Du stopper på Lillehammer og lader. Så stopper du på Dombås og lader. :)

Litt usikker på hva du har lagt i spørsmålet ut over det.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Gladtrd

Sitat fra: bstandal på søndag 01. september 2013, klokken 09:11
Heisann,

jeg tenker å kjøre Oslo-Trondheim nå i slutten av september. Hvordan bør jeg legge opp ruta for å sikre at dette går greit?

Du må legge opp ruten slik: http://www.teslamotors.com/no_NO/supercharger
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017, Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017 / solgt 13.01.2023, Tesla Model III - RN107911798, Tesla Model Y P - levert 29.12.2022, Tesla Cybertruck - RN114662xxx

bstandal

Takk! Hvordan er det i Trondheim? Er det godt med lademuligheter der?

el-fanboy

#4
Sitat fra: bstandal på søndag 01. september 2013, klokken 09:29
Takk! Hvordan er det i Trondheim? Er det godt med lademuligheter der?
Ladekartet er en fin ressurs for å sjekke slikt: http://ladestasjoner.no

I tillegg kommer eventuelle ladepunkter i hotellgarasjer og hos Tesla på Lade (sic).

(Det er ikke supercharger i Trondheim)
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

bstandal

Tesla har ladere på Lade? Seriouslyforreal???

glaserud

Teslabutikken i Trondheim ligger på Lade, ja.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA