Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Kundebehandling  (Lest 17220 ganger)

maglom

  • Jr. Member
  • **
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Kundebehandling
« Svar #75 på: Mandag 23. ſeptember 2013, klokken 20:18 »
Åpner ett nytt tesla-senter i drammensveien 130, altså skøyen.
TMS P85, vin 25132
Bestilt 23/09 -2013

ChrisKvar

  • Jr. Member
  • **
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Kundebehandling
« Svar #76 på: Mandag 23. ſeptember 2013, klokken 20:34 »
Må si meg enig i gode erfaringer i Trondheim. Prikkfri levering av bil, helt fra varsel om ca dato til at bilen var klappet og klar når jeg kom onsdag for to uker siden, kl 13 som abvtalt. Min Model S ble avduket og stolt presentert av min kontakt, Mathias Luick. Han ga meg deretter god innføring i bilen. Tok en times tid, veldig bra. Før levering svarte han på mange mailer om valg av vinterdekk, hjemmelading, tilleggsutstyr som matter etc. Joda, de mangler noe enda, f.eks overgang til 3-fase lader o.l. Men det kommer, og så travelt har vi det ikke. Veldig hyggelig gjeng hos Tesla Trondheim, bare godord herfra. Og bilen, den slår alt!

Capriso

  • Jr. Member
  • **
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Sv: Kundebehandling
« Svar #77 på: Onsdag 25. ſeptember 2013, klokken 08:01 »
Jeg må si meg veldig fornøyd med kundebehandlingen fra Robin på teknisk støtte, jeg hadde ventet meg en masse tull når jeg ringte inn med en liten liste over spørsmål og småfeil.
Det eneste han sa var la oss begynne på toppen av lista.
Og han svarte på hvert eneste spørsmål og ga meg tips og triks om hvordan løse små hverdagslige ting med min S.
Model S. P85, Signal rød.

Cirion

  • Gold Member
  • ******
  • Innlegg: 1477
    • Vis profil
Sv: Kundebehandling
« Svar #78 på: Onsdag 25. ſeptember 2013, klokken 09:57 »
Var innom Tesla på Alna i går, horder av folk der fortsatt... Fikk tak i en kar, fikk spurt om installasjon av dobbeltlader, og det magiske svaret var som vanlig om ca. 2 uker. Jeg skulle bli kontaktet av Service for avtale når de får tid.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Amper

  • Sr. Member
  • ****
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Kundebehandling
« Svar #79 på: Onsdag 25. ſeptember 2013, klokken 10:06 »
jeg tror vi kan døpe om dobbeltladdern til om-2-ukers-ladern.. jeg tipper de fleste finner ut at den er meget sjelden nødvendig..  :)
P85D :o)

frekri

  • Full Member
  • ***
  • Innlegg: 227
  • Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
    • Vis profil
Sv: Kundebehandling
« Svar #80 på: ſøndag 06. Oktober 2013, klokken 01:59 »
I dag fikk jeg mail fra Tesla om at de hadde satt opp prøvekjøring som jeg bestilte på nett for ca. 4 uker siden og har ikke hørt noe siden. Timen som var satt opp var for 4 dager siden, så jeg tror det ville vært litt vanskelig å møte på.

Har bestilt prøvekjøring på Alnabru for 3 uker siden og skal prøve Tesla for første gang på Tirsdag.
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

daggad

  • Gold Member
  • ******
  • Innlegg: 1026
    • Vis profil
Sv: Kundebehandling
« Svar #81 på: ſøndag 06. Oktober 2013, klokken 09:46 »
Gled deg !  8)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011