Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kundebehandling

Startet av bjodnes, torsdag 29. august 2013, klokken 17:57

« forrige - neste »

frekri

Jeg har bare greid å få tak i betjeningen ved Alnabru 1/3 ganger jeg har vært innom. Ellers har det vært fullt trøkk med en kø av folk. Det er lettere å få tak i betjeningen hos XXL enn hos Tesla. :)
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

blue85

Har vært flere ganger innom butikken i Bergen, både før og etter åpning, og må si jeg er meget fornøyd med de som jobber der. Hver gang har de kommet meg i møte og tilbydd sin hjelp. En gang var det masse folk der og "kø", men de var oppmerksom og på hils med en gang jeg kom inn døren. Vet siste besøk ble jeg gjenkjent som han som bare må slå ihjel litt tid før bilen kommer, og fikk servert kaffe. Men også denne gangen spurt om det var noe jeg lurte på og om de kunne hjelpe....

Bra, Tesla Bergen!  :) :)

Andreas


En super gjeng på Tesla Bergen   :) god service
Tesla Model S
21" sommer, 85 KWh, aktiv luftfjæring, grå met, lydstudio, lyspakke, pano, park, sort nappa, Tech, Vinterpakke

Vin 24084
Bestilling 31.08
Fullført 12.09
Ventet lenge på bygging av bil.
04.11 Tesla fabrikken bygger din model S :-)
06.11 Tesla fabrikken skaffer igjen deler til din modele S :-(
Ringte Tesla Norge. Levering April 2014. NEI!
Gikk til Tesla Bergen. Bekreftet levering 19.02.14
Fikk så melding om levering 8 mars
Bilen kom på veien 5 Mars. DEILIG!

frekri

Dere får kanskje prøvekjøre bilene i Bergen før kjøp også? :)

Jeg har 2 uker igjen til min prøvekjøring. Bestilte bilen for 1 uke siden.
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

Andreas

Kom til Bergen. Her er det prøvekjøring nesten 24/7

Ser demobilen på veien med nye folk sent og tidlig.

Ingenting er som en helg i Bergen!!

Tesla Model S
21" sommer, 85 KWh, aktiv luftfjæring, grå met, lydstudio, lyspakke, pano, park, sort nappa, Tech, Vinterpakke

Vin 24084
Bestilling 31.08
Fullført 12.09
Ventet lenge på bygging av bil.
04.11 Tesla fabrikken bygger din model S :-)
06.11 Tesla fabrikken skaffer igjen deler til din modele S :-(
Ringte Tesla Norge. Levering April 2014. NEI!
Gikk til Tesla Bergen. Bekreftet levering 19.02.14
Fikk så melding om levering 8 mars
Bilen kom på veien 5 Mars. DEILIG!

stianrod

Tesla Model S P85 2014

Maartensommer

Sitat fra: frekri på tirsdag 17. september 2013, klokken 23:31
Dere får kanskje prøvekjøre bilene i Bergen før kjøp også? :)

Jeg har 2 uker igjen til min prøvekjøring. Bestilte bilen for 1 uke siden.

Bestilte bilen i 2012.  Har avtalt to prøvekjøringer hos Alna som begge har gått i vasken.  Tre mail er sendt til Alna siden juni om forespørsel, men ingen svar.  Min første prøvetur blir nok i egen bil.

Kallagtunet

Sitat fra: stianrod på onsdag 18. september 2013, klokken 14:18
Tesla yter bedre service enn BMW  ;)

http://bil.adressa.no/bil/article51521.ece#.UjmZncsaySN

Manglet noe i resonnementet frem mot den konklusjonen. Men bra BMW reklame var det vel ikke akkurat :-D

TS

Sitat fra: Kallagtunet på onsdag 18. september 2013, klokken 16:34
Sitat fra: stianrod på onsdag 18. september 2013, klokken 14:18
Tesla yter bedre service enn BMW  ;)

http://bil.adressa.no/bil/article51521.ece#.UjmZncsaySN

Manglet noe i resonnementet frem mot den konklusjonen. Men bra BMW reklame var det vel ikke akkurat :-D

Hadde jeg vært han, hadde jeg heller benyttet anledingen til å levere bilen til et skikkelig verksted i Tyskland når han først reiste dit ..
Men, har du penger nok til å smile mens du knuser en slik bil, værsågod..

Jeg har en bekjent som hadde sin Cayenne T hos Porschesenter i Oslo og fikk ordnet noe med bremsene. Den ble ikke bra, så han tok med bilen til Stuttgart hvor de konkluderte med at de i Norge hadde ødelagt bremsene, og de var ikke billigere . Tror det ble en "prikk på rullebladet" til i Oslo avdelingen ..


Kanskje vi får ta turen til Tilburg når SC nettet er utbygget  :o
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

larsleik


Sitat fra: blue85 på tirsdag 17. september 2013, klokken 23:11
Har vært flere ganger innom butikken i Bergen, både før og etter åpning, og må si jeg er meget fornøyd med de som jobber der. Hver gang har de kommet meg i møte og tilbydd sin hjelp. En gang var det masse folk der og "kø", men de var oppmerksom og på hils med en gang jeg kom inn døren. Vet siste besøk ble jeg gjenkjent som han som bare må slå ihjel litt tid før bilen kommer, og fikk servert kaffe. Men også denne gangen spurt om det var noe jeg lurte på og om de kunne hjelpe....

Bra, Tesla Bergen!  :) :)

Er sånn det skal og bør være mener jeg. Tesla Crew i Oslo har mye å lære før de kommer opp på er slikt nivå. Har for det meste kjøpt Audi tidligere (S3, A4 og A6 Allroad - he he behovet endret seg) og har altid fått fantastisk service på Auto E18. Når mann kommer inn i show rommet tar det kun kort tid før noen spør. Sånn er det ikke på Alna. En kort stund kan de skylde på utleveringer og høy aktivitet, men det går ikke i lengden. Da får de ansette flere folk og sende de på service kurs!! Som arbeidsgiver hadde ikke jeg akseptert så slett service!!


P85 grå med sort, pano, luft, tech, lyd, lys, jump seats, Carbon
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Dr.Ling

Tesla MÅ jo ha planer om et showroom midt i Oslo, i tillegg til servicesenter på Alna, noe annet er utenkelig. Noen som vet mer om dette?
P85, P2206 (bestilt 05.12.12), INVOICE 0428 (07.05.13), VIN 16899. I produksjon 20.09.13, ferdig 27.09.13. fikk bilen 06.11.13 :)

t0ffluss

Sitat fra: blue85 på tirsdag 17. september 2013, klokken 23:11
Har vært flere ganger innom butikken i Bergen, både før og etter åpning, og må si jeg er meget fornøyd med de som jobber der. Hver gang har de kommet meg i møte og tilbydd sin hjelp. En gang var det masse folk der og "kø", men de var oppmerksom og på hils med en gang jeg kom inn døren. Vet siste besøk ble jeg gjenkjent som han som bare må slå ihjel litt tid før bilen kommer, og fikk servert kaffe. Men også denne gangen spurt om det var noe jeg lurte på og om de kunne hjelpe....

Bra, Tesla Bergen!  :) :)

+1! Var på jobbmøte i Bergen og fikk anledning å stikke innom Tesla store. Veldig trivelig personale. Det var bra med folk der men de var tilgjengelig for å svare på spørsmål, selv om jeg allerede hadde kjøpt viste personen jeg snakket med genuin interesse for de valgene jeg hadde tatt i konfigureringen av bilen min.

Veldig bra Bergen! Håper Stavanger blir bedre ;)
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

tjobben

Her har noen av de på Alna litt å lære. Selv om det ligger i Oslo, trenger de ikke kjøre den vanlige "vi-bare-overser-deg" kundeserviceholdingen som ser ut til å være den normale der i byen.
Opplevelsen av å bli sett og ivaretatt som kunde er enormt viktig.
Spikkestad
P2859 Vin18509 Fakturanr 901 Reservert februar, signert mai, utlevert 22. november.
Standard 85kWh sort, sort, alt utstyr unntatt barneseter - solgt 20.1.2014.
Ny reservasjon 22.1.2104, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, tech-pakke, parkeringsensor, tåkelys, vinterpakke. P34600, utlevert 26.5.2014 - solgt 14.6.2014
Ny reservasjon 24.6.2014, S85, brun, sort interiør, dobbeltlader, vinterpakke. P52136, utlevert 18.11.2014

getor

Egentlig ser jeg to umiddelbare utfordringer ledelsen i TM Oslo bør ta for seg;
- kapasitet i førstelinjen som møter kunden, i butikk og på telefon. De kan ikke regne med at behovet blir mindre over tid så mer kavifiserte medarbeidere.
- beliggenhet: for makan til høl i dag, med null parkering trangt og j...g. Det var sikkert et bra sted å være når de bare hadde sportsutgaven å konsentrere seg om. Nå som det blir tusener av biler som skal leveres ut og senere tas service på så må de finne et bedre sted å være. Show room og verksted i samme rommet fungerer ikke.

My two pennies worth...

Maartensommer

Sitat fra: Dr.Ling på mandag 23. september 2013, klokken 08:02
Tesla MÅ jo ha planer om et showroom midt i Oslo, i tillegg til servicesenter på Alna, noe annet er utenkelig. Noen som vet mer om dette?

Er rimelig sikker på at det blir showroom på selveste Karl Johan.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA