VOKSESMERTER og lite erfaring..
Etter medieoppmerksomheten skal plutselig alle ha en, eller i alle fall sikle på en..
De blir kanskje litt likegyldige i en slik hektisk periode..
Vi får håpe de snart begynner å tenke på kundetilfredshetsundersøkelsene de har planer om å toppe foran Toyota og Lexus..." The best service and Warranty program" ....
Dette kommer ikke til å gå smertefritt, det må vi bare innse.
At enkelte prioriterer kunder i dress, er bare en psykologisk faktor..Helt normalt, men trist.
Dere er kanskje vant til bilbutikker med 2 kunder og 7 selgere?
Jeg har hatt samme opplevelse i så tilfelle.
Vet også om en som kom inn hos B&S i gummistøvler og skulle kjøpe seg en ny MB SL, ble fortalt at han ikke hadde råd... Var god for noen titalls mill...
Det er alltids lov å sende en klage til toppledelsen dersom man opplever tilsvarende uholdbare hendelser rundt levering.
Men, husk at det bare er noen uker siden de første bilene ble hastelevert til Norge for å rekke "deadline"
Selv utsatte jeg å bestille fordi jeg bla. forventet mange utfordringer de første månedene..
Jeg synes oktober blir litt for tidlig..
Hadde fornuften min seiret, hadde jeg valgt en sen 2014 modell....Da går det sikkert på skinner...
Men, når man har siklet i 3-4år på bakgrunnsbildet av Model S og opplevd Elon Musk sitt engasjement, så blir man trollbundet..