Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Random spotting av Model S i Norge

Startet av laumb, torsdag 29. august 2013, klokken 09:07

« forrige - neste »

Kenneth Waal

Sitat fra: HABEL på søndag 15. september 2013, klokken 01:22
Sitat fra: Kenneth Waal på søndag 15. september 2013, klokken 00:55
Så en hvit perlemor / multibelegg P85 med grå turbinfelger på Lade i Trondheim idag.
Noen her ?

Jeg har bestilt svart, men nå har jeg faktisk endret til hvit perlemor pga denne. Takk! Du skylder meg nesten 10.000,- :p

Morsomt!

Jeg hadde opprinnelig bestemt meg for hvit perlemor. Inntil jeg så Multi Coat Red... Da ble jeg solgt - men heldigvis var prisen den samme    :)

Jeg hadde bestilt meg i rød om jeg fikk tak i Signatur-rød. :)
Tesla Model S Performance

85 kwh - Tech-Pakke - Parkeringsassistent - Panorama - Lydpakke - Lyspakke - Sikkerhetspakke - Barneseter

luffe

2 stk. grå P85 med 19" ved Bilbyen Bilpleie i går (klargjøring i Stavanger) :)
Sto også en annen grå, 2 svart og 1 brun der.
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

Taubu

Kan noen rapportere VIN-nr på biler, dersom det er klargjøring?
Spesielt interessert i biler i Stavanger-regionen...

ELteslas

#78
Hei
Var bortom bilbyen Bilpleie Stavanger i uken, da stod VIN14476,15103,14404,14520 utenfor å ventet på klargjøring+minst 10 til som jeg ikke sjekket:))

Conrad

Hei

Fikk sett en S85 i Kristiansand i går kveld på parkeringsplassen ved Universitetet i Agder.
Eier var meget fornøyd med bilen som han hadde hatt i 2 uker.

takktakk

En rød S er observert bakpå en Viking bil i Kristiansand i går ettermiddag. Kjedelig start for eieren. Noen som vet hva det gikk i?  :-[
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

Eivind_Bergen

Ok, den ene er min, men jeg la faktisk ikke merke til den andre før etter at jeg hadde parkert. Tenker Volvo eieren begynner å lure litt.

satheesh.net

#82
Sitat fra: Eivind_Bergen på onsdag 18. september 2013, klokken 17:32
Ok, den ene er min, men jeg la faktisk ikke merke til den andre før etter at jeg hadde parkert. Tenker Volvo eieren begynner å lure litt.

Jeg måtte bare............ (Håper du tar det med et smil.) :P

cairnz

Ah, i dag så jeg min første S utenfor Oslo (og Nordby Shopping) - Hei til deg som kjører rundt i Fredrikstad og dro over Kniplebakkene i dag ca 18:20 - vi får treffes en dag når jeg får min :D
Elbilist

VigdisA

#84
Lunsjtid = Teslatime  8)
Jeg sitter iblant på en kontorplass som har god oversikt ut på veien utenfor på Fornebu.

Ved lunsjtider i dag svingte det i løpet av en halv time forbi tre grå, en hvit og en svart Model S.
Det var bare en av bilene som så ut til å være på demotur for Tesla, de øvrige så ut til å være eiere på tur..

Må si det var litt vel høy solbrillefaktor på han som tok sjansen og feilparkerte bilen utenfor, men han fikk brukbar uttelling fra forbipasserende som glodde.  ;)

De jeg så kjøre forbi hadde så vidt jeg kunne se ganske god fart..
Det var nesten så jeg måtte hente min og.. :o

Begynte å lure på om det virkelig begynner bli så tett mellom bilene, men nå noen timer senere, er det bare Audier, BMW'er, Hondaer osv utenfor - så det er tydelig det er mange med et snev av Tesla-psykose som må ta seg en luftetur ila dagen, og da er jo lunsjpausen perfekt ;D
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

AreGar

To stk ble observert på fredag 21. september kjørende etter hverandre i Kristiansand sentrum. (Svart og rød?)
En svart ble observert fredag 4. oktober utenfor Kiwi på Lund.
Første gang jeg har fått mer enn 3 sek for å se bilen og den ser ganske stor ut, hadde ikke vært meg i mot å eie en slik :D

frosken

Observerte en pen en på Lambertseter i dag. Multibelegg rød, grå 21" og røde Alloygators. Så ganske strøkent ut.

Er det noen her inne som vedkjenner seg gliset? Ser ut som siderutene er tonet; hvor mye i så fall? Vurderer å gjøre det når jeg får min på nyåret.

bosse

Jeg så en sort P85 med grå 21" i Selvbyggerveien på Tonsenhagen i Oslo i dag, rett ved krysset der jeg bor. Kona hadde sett den tidligere i området.

Nå er det bare noen måneder igjen til det er to (men ikke med like bra spekk). :-)
S85 #245xx | MCRed | Dark Leather | Matte Abachi | Tech | Pano | Park | Subzero | Air | Sound | Light | Security | Dual Charger | 19" | Pirelli
Order 2013-09-24 | Prod 2014-01-25 | Transit 2014-02-04 | Prep 2014-03-13 | Estimated 2014-03-24 | Delivered 2014-03-18

Spinner

Sitat fra: frosken på mandag 07. oktober 2013, klokken 18:55
Observerte en pen en på Lambertseter i dag. Multibelegg rød, grå 21" og røde Alloygators. Så ganske strøkent ut.

Er det noen her inne som vedkjenner seg gliset? Ser ut som siderutene er tonet; hvor mye i så fall? Vurderer å gjøre det når jeg får min på nyåret.
Det er min :D

Toning er 35% foran og 20% bak 8)

frosken

Sitat fra: Sbr på mandag 07. oktober 2013, klokken 19:18
Toning er 35% foran og 20% bak 8)
Samme toning jeg planlegger. Hvor mye måtte du ut med? Og har du tonet sidevinduene foran? Ser ganske mørke ut.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA