Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Gullkorn fra barnemunn

Startet av Cowboystrekk, onsdag 28. august 2013, klokken 09:08

« forrige - neste »

Cowboystrekk

På vei til barnehagen idag brøt vesla på 4 plutselig ut med en frustrert undertone: "Åhh! Når skal vi få oss ny bil pappa?" Jeg har ikke nevnt et ord om ny bil siden vi prøvekjørte for 2 mnd siden og hun nekta å gå ut av de bakovervendte setene. Etterhvert kom det fram at bilen vi hadde nå var treg og at hun ville sitte i bagasjerommet igjen. Gutten på 2 år stemte i når vesla snakket med ord som "Ja-a!" "Ny bil!" etc. Godt å se at familien er ombord.

*For the record, kjører kia ceed stv som forsåvidt er en grei bil med god plass som koster lite i innkjøp.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Cato76

"Ahhh... Pappa, du snakker jo ikke om noe annet enn om Tesla"

-Skal bli godt å få bilen i hus snart  :-X (28 dager igjen nå)

:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Muffinman

SitatDad, I don`t think it`s a good idea to put kids in the trunk.

-Edmunds.com

D.O

Min 4åring fortalte at han hadde sett en Tesla i byen, og når jeg spurte: Ja ha? hvordan vet du det var en Tesla  ::)? Så svarte han: jo fordi den hadde bagasjerom forran. Sånn drunk... :)

(Men det var trolig ikke en Tesla, da de ikke er et daglig syn her oppe enda, men hvem vet)
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Gusse

Har to barn, en datter på 7 og en sønn på 9. Begge spørr hele tiden når vi får "Tessjlan" som de kaller den. Sønnen min har allerede foreslått design endringer på model s " d had vært skikkeli kult me sånn døra som går oppåver"...falcon dører på model s. Han skal ha "Tessjla" og Jeep når han blir stor:)
Mye prat om dette i vår familie ja:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA