Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Norgespakken

Startet av Brødbilsjåfør, onsdag 28. august 2013, klokken 08:51

« forrige - neste »

Brødbilsjåfør

Kommer absolutt alle nye leafer med crom etc nå? Isåfall kommer det til å bli en forbauset selger når jeg ber de fjerne krommen på vår nye leaf. Jeg vil ikke ha det og i kontrakt har selger skrevet "uten chrompakke" da vi tok kontant rabatt istede.
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

Obba

Ja, det som ble sagt når jeg fikk tilbud var at alle ville bli levert med krompakke nå uavhengig av om man valgte norgespakke eller ei. Dette for å skille biler levert fra forhandler fra "importbiler".

TheLegion

Norgespakken for meg koster 36.000 og chrome koster 7500.

Kan jeg ikke trekke ut chromepakken ?


GeirH

Sitat fra: Obba på onsdag 28. august 2013, klokken 10:36
Ja, det som ble sagt når jeg fikk tilbud var at alle ville bli levert med krompakke nå uavhengig av om man valgte norgespakke eller ei. Dette for å skille biler levert fra forhandler fra "importbiler".

Hei Obba.
Har du noen flere detaljer rundt dette her. Dersom krompakka nå skal følge med utenom norgespakka hadde det vært greit å vite. Hvem er det som sier at den skal følge med?
Her er hva jeg fikk til svar når jeg spurte om dette her.
@@@@@@
Hei Geir
Det er helt rett at chromepakken er en del av en kampanje fra Nissan sammen med serviceavtale og leiebilavtale.
Våre kunder var ikke så opptatt av leiebilavtalen for de fleste kjøper Leaf som bil nr.2og har en annen bil i husstanden som de bruker på de lengre turene.
Vi valgte derfor bort dette tilbudet og lagde vår egen kampanje som dere fikk med. Denne består av kompl vinterhjul på alu og en serviceavtale på 3år/90000km uten tillegg i pris.

Vi kan gjerne montere chromepk på deres bil, denne koster 9.000.- og beståt av chrome lykteringer,chrome speilhus,chrome sidelister og baklist samt en chrome list i fronten
@@@@@@@
Nissan "Euroleaf" Tekna m/fotlister med ledlys og 6,6 kw lader. 5000 km.

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: GeirH på torsdag 29. august 2013, klokken 21:56
...................
Våre kunder var ikke så opptatt av leiebilavtalen for de fleste kjøper Leaf som bil nr.2og har en annen bil i husstanden som de bruker på de lengre turene.

Tror nok at de fleste som kjøper Leaf har denne som nr1, men mange har nok en fossilbil som nr2 på lange turer  ;)

Obba

Sitat fra: GeirH på torsdag 29. august 2013, klokken 21:56
Sitat fra: Obba på onsdag 28. august 2013, klokken 10:36
Ja, det som ble sagt når jeg fikk tilbud var at alle ville bli levert med krompakke nå uavhengig av om man valgte norgespakke eller ei. Dette for å skille biler levert fra forhandler fra "importbiler".

Hei Obba.
Har du noen flere detaljer rundt dette her. Dersom krompakka nå skal følge med utenom norgespakka hadde det vært greit å vite. Hvem er det som sier at den skal følge med?
Her er hva jeg fikk til svar når jeg spurte om dette her.
Det jeg fikk beskjed om hos Ålgårds Auto var at krompakke var en del av norgespakken tidligere, men at det nå var besluttet at denne skulle følge med alle biler uavhengig av norgespakke. Alle biler som stod i butikken hadde krompakke. Jeg kunne få kr 23.000,- i avslag dersom jeg valgte å takke nei til norgespakken (leiebil og 3 år service). Krompakken var ikke oppført med noen pris i tilbudet jeg fikk.

Brødbilsjåfør

Tippe d bli en selger me langt ansikt når æ forlange at bila skal være uten krom ja... Så får vi se hva de sier,æ skal uansett ikke ha krom...
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

GeirH

Vel, jeg vil ha krompakken, men ikke for 9000 kr. Noen som har forbindelser mot Nissan hvor jeg kan få argumenter gode nok for å legge dette fram for min forhandler? Andre som har fått med pakken uten ekstra kostnad?
Nissan "Euroleaf" Tekna m/fotlister med ledlys og 6,6 kw lader. 5000 km.

Brødbilsjåfør

Om d d sånn at min bil har d,ska d plukkes av hos merkeforhandler å da kan jo d selges isåfall.... Men må vente minst en mnd før jeg vet.
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

BE

@Brødbilsjåfør, be heller om å få krompakken levert løst, og selg denne. Det er mest sannsynlig forhandlerne som må montere dette, så det sparer dem bare for arbeidet.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Brødbilsjåfør


Sitat fra: BE på lørdag 31. august 2013, klokken 10:21
@Brødbilsjåfør, be heller om å få krompakken levert løst, og selg denne. Det er mest sannsynlig forhandlerne som må montere dette, så det sparer dem bare for arbeidet.
Go ide:)
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA