Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Solfilm på Model S

Startet av Spooz, fredag 23. august 2013, klokken 13:19

« forrige - neste »

B_Tesla

Da er det tid for å legge på solfilm på min bil - Sort S85. Sett det er skrevet og sagt mye positivt om 20/20. Er det noen som har erfaringer å dele her. Hvordan er 20 når det kommer til rygging?
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Øggen

Det er i mørkeste laget med tanke på rygging i mørket da ryggelyset ikke er særlig sterkt. Rent optisk kan det ikke være lysere etter min mening. Alt i alt er 20-20 perfekt kombo

fonberg

Sitat fra: B_Tesla på tirsdag 25. november 2014, klokken 13:35
Da er det tid for å legge på solfilm på min bil - Sort S85. Sett det er skrevet og sagt mye positivt om 20/20. Er det noen som har erfaringer å dele her. Hvordan er 20 når det kommer til rygging?

Jeg har 20 - du kan ta en titt hva du synes når det passer.
Ang. rygging så bruker jeg kameraet og speilene mest, og synes ikke mørkere bakruter har så mye å si sånn sett.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Kagex

jeg har 50/20/20 og ingen problemer med rygging, dashcam opptak er heller ikke noe problem
P29687

Pompel

Sitat fra: B_Tesla på tirsdag 25. november 2014, klokken 13:35
Da er det tid for å legge på solfilm på min bil - Sort S85. Sett det er skrevet og sagt mye positivt om 20/20. Er det noen som har erfaringer å dele her. Hvordan er 20 når det kommer til rygging?
Regner med at du har tenkt å ta det i Trondheim. Hvor har du tenkt å få tatt det?
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Mcstropp

Jeg bor i Bergen og tenkte å legge på solfilm om ikke lenge. Er det noen som kan anbefale et sted i Bergen de er flink å legge solfilm på teslaer? Gjerne skriv pris om dere vet det også. Takk på forhånd.

B_Tesla

Jeg har booket time på Riis bilglass på Lade. De holder til rett over veien for Tesla, og har tatt en god del biler. Ringte først Riis på Tiller, men de sa bare at når det gjelder Tesla er det best du tar det på Lade. Prisen tror jeg er ca 4000,- fra B stolpen og bakover.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Anders Heibø

Sitat fra: Mcstropp på tirsdag 25. november 2014, klokken 15:25
Jeg bor i Bergen og tenkte å legge på solfilm om ikke lenge. Er det noen som kan anbefale et sted i Bergen de er flink å legge solfilm på teslaer? Gjerne skriv pris om dere vet det også. Takk på forhånd.

Jeg var hos Auto Optikk. Betalte nærmere 6000,- Livstidsgaranti på film og 10år på utført arbeid. 30/20 kombi. Det var snakk om at de flytter til Kalandsvannet...
Jeg har litt fri neste uke så befaring er mulig.
P1202 - Vin P14434 - Grønn P85+
Vin F095710 - Hvit X100D
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt skriftlig godkjennelse.

erot

De har flyttet til Kaland ja. De la på min også og er flinke. Da er du forresten så nær byens beste hjulstillingskontroll (ErAn, 3 min videre mot Os) at du like godt kan stikke innom der også og få finpusset hjulstillingen. Virkelig verdt pengene.

frosken

#234
Jeg folierte min på Scandinano i Drammen. 20% på bakrute, 35% og 55% bak og foran B-stolpe. Veldig fornøyd med den kombinasjonen.

Bilder på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53713445

Edit: Fikset link. Takk for tips! :)

Pompel

S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Hyperstress

Fikk montert solfilm for andre gang hos Scandinano. De har fått større lokale og flere ansatte, og brukte nå halve tiden fra sist gang. (1,5t nå). De har stor pågang av Teslaer. Billig  er det også. (3200kr fra B-stolpe)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

pwb

har ikke lest igjennom alle postene. Men bare til info, hvis man f.eks har så kraftig migrene eller noen i familien har det (eller andre lidelser) så fikk jeg beskjed fra vegvesenet om at fylkeslegen faktisk kan vurdere slikt og så ville de kunne vurdere det på nytt når de fikk denne henvendelsen fra fylkeslegen. Men jeg gadd ikke gå den veien, men ble faktisk oppringt av en fra vegvesenet som kunne dette og forklarte at det er en mulighet at de kunne vurdere det. Så har man behov så kan det være mulig.

Celter

Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

pwb

Ha ha, glemte jo å skrive at det gjaldt sideruter foran.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA