Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Teslatreff i Oslo

Startet av bstandal, torsdag 22. august 2013, klokken 11:05

« forrige - neste »

bstandal

Nå begynner folk å få bilene sine og har fått litt erfaringer.

Forslag: La oss treffes et sted IRL så folk kan prate og utveklse erfaringer. Type et serveringssted i Oslo i september / oktober.

ELbilist1

GODT FORSLAG, selv om jeg er fra Kristiansand....
Litt utenfor Oslo kansje, en gård eller noe....
:) Ren nytelse, hvær dag!

orjan

Kanskje fått istand et årlig treff, jeg kommer gjerne innom slike i årene som kommer :)
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

JohanH


Sitat fra: ELbilist1 på torsdag 22. august 2013, klokken 11:16
GODT FORSLAG, selv om jeg er fra Kristiansand....
Litt utenfor Oslo kansje, en gård eller noe....

... Drammen? :)

Bærums verk er et hyggelig sted på en fin høstdag.

Amoss

Sitat fra: ELbilist1 på torsdag 22. august 2013, klokken 11:16
GODT FORSLAG, selv om jeg er fra Kristiansand....
Litt utenfor Oslo kansje, en gård eller noe....

Det er vel mest naturlig å legge ett slikt treff til ett sted i nærheten av en Teslastasjon?  Skader ikke at det lokale næringslivet ser at hurtigladerne tiltrekker seg kunder :)

Hva med ett årlig treff - ved en ny Teslastasjon hvert år?
Model S 85D

Aage M.

Flott idé. Nytt treff på ny stasjon hvert år høres fint ut. Kanskje kan vi få prominent besøk av Tesla-folk også på disse treffene?  :)

ELbilist1

:) Ren nytelse, hvær dag!

larsleik

Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Epleskreller

Enig i at vi burde gjøre det ved en superlader. Jeg stemmer på Gol! Men samtidig kan det bli veldig kø ved denne laderen.. ..Da gjelder det å finne ut hvor KuntGol bor  8)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

JohanH

Var ikke det et godt forslag med denne nyinnvigde ladeplassen ved Inspira science center i Sarpsborg da? Lett tilgjengelig for hele Østlandet, 8 ladepunkt 22 kW osv... Hotellet der har jo sikkert restaurang osv.

VigdisA

Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

fredag

Sitat fra: Amoss på torsdag 22. august 2013, klokken 11:48
Sitat fra: ELbilist1 på torsdag 22. august 2013, klokken 11:16
GODT FORSLAG, selv om jeg er fra Kristiansand....
Litt utenfor Oslo kansje, en gård eller noe....

Det er vel mest naturlig å legge ett slikt treff til ett sted i nærheten av en Teslastasjon?  Skader ikke at det lokale næringslivet ser at hurtigladerne tiltrekker seg kunder :)

Hva med ett årlig treff - ved en ny Teslastasjon hvert år?

Dumt hvis alle må lade for å komme hjem. Da blir det bare altfor lang kø for å lade.

Hvis 100 biler må lade en halvtime hver, og det er fire superladere, så tar det 12.5 timer før alle har fått ladet.

Jeg tror vi kommer til å tilbringe nok tid på disse ladestasjonene uansett, at vi like gjerne kan finne et annet sted å møtes. :-)
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA