Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Parkering på Briskeby / Frogner

Startet av havardhu, torsdag 08. august 2013, klokken 22:26

« forrige - neste »

havardhu

Jeg begynner i ny jobb i Oslo 1. september og flytter innover nå i løpet av august. Jeg skal bo på Briskeby, og siden jeg skal jobbe litt utenfor byen ønsker jeg å beholde Leaf'en min.

Det jeg lurer på er hvordan det er med parkering i det området. Jeg ser at det ligger en del offentlige ladeplasser i relativt umiddelbar nærhet av der jeg skal bo, men hva er sjansen for å få parkert på disse når man kommer hjem fra jobb sånn i 17-tiden? Jeg trenger heldigvis ikke lading hver dag, så det er også interessant å høre hvordan det er å oppdrive 'vanlige' plasser i gata.

Til slutt, er det noen som kjenner til mulighet for leie av p-plass med lademulighet til en ikke alt for urimelig penge?

Hans Håvard Kvisle

Dette kartet gir deg en idé om hvor mye de kommunale ladestasjonene i Oslo brukes, enten på dag eller nattestid. Som sagt, bare en idé siden det baserer seg på en måling fra desember 2012.
http://www.ladestasjoner.no/ladehjelpen/praktisk/85-kart-oslo
St.Hanshaugen

Rio


Hei,

Det er vanligvis greit med ladeplasser i Industrigaten, ved siden av brannstasjonen.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA