Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla i Rygge?

Startet av TEK, fredag 09. august 2013, klokken 11:00

« forrige - neste »

Amoss

Sitat fra: Trallalala på onsdag 14. januar 2015, klokken 21:50
De fleste lokale visste det vel allerede, men nå er det offisielt.
http://www.sa.no/Tesla__pner_butikk_i_Sarpsborg-5-46-17236.html

... men ser stadig ikke noe til denne, og Rygge står fortsatt som "Kommer Snart" på kartet mens det ikke er noen boble på Sarpsborg.
Model S 85D

DaTwister

Når jeg fikk min bil i begynnelsen av april. Sa de at butikken på Rygge i alle fall ikke ville komme opp før tidligst 2016

Hyperstress

Da ser det ut til at det endelig kommer! Ser ut til å være i lokalene der Auto-in er i dag på Årvoll i Moss/Rygge (?) Noen som vet åpningsdato? Regner med det er "snarest", men når er det..? :)
Kanskje jeg skal ta sjansen på å beholde bilen utover garantitid da, når det bare er 5 min til SC  :D
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Motorwatt

Vi trenger en SC mellom Drammen og Kristiansand (~ 300 km.)
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

streken

Sitat fra: Hyperstress på mandag 18. mars 2019, klokken 18:11
Da ser det ut til at det endelig kommer! Ser ut til å være i lokalene der Auto-in er i dag på Årvoll i Moss/Rygge (?) Noen som vet åpningsdato? Regner med det er "snarest", men når er det..? :)
Kanskje jeg skal ta sjansen på å beholde bilen utover garantitid da, når det bare er 5 min til SC  :D

Var det ikke forleden snakk om at de skulle åpne SC i Sarpsborg?
For all del, jeg sier ikke nei til å få det nærmere der jeg bor  :+1:
2024 Tesla Model Y Performance med EAP og originale 21"
2020 Triumph Street Triple RS - djevelsk moro! 

Eks:

2017 Tesla Model S 75D "Store Blå", med alt utstyr og FSD. MCU1. 148.000km. Drømmebilen, vil bli savnet 💙
2013 Nissan Leaf Acenta - solgt i 2015 etter 39307 feilfrie kilometer, de fleste med rekkeviddeangst.
2017 BMW i3 94Ah Fully charged. Kjørte 17000 glade km. Ikke feilfri (forstilling, elektronikk, ulyder, klimaanlegg)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA