Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla i Rygge?

Startet av TEK, fredag 09. august 2013, klokken 11:00

« forrige - neste »

Rawen76

Får nok desverre ikke min før i februar selv on jeg har satt opp ønske om januar... For treig med å trykke finalize.
Ble aldri enig med meg selv om hvilket interiør jeg skulle ha i S85. Endte med P85 til slutt i stedet. Finere interiør ;-)
P85 Grå | Tech | Luft | Pano | Park | Lyd | Dobbeltlader | Lys | Vinter | Sort skinn/carbon | 19" |
Finalized 07.10.2013 | Vin nr. 08.10.13 | under produksjon 14.01.2014 | Produksjon fullført 21.01.2014 | Levering 17.03.14 |

2000 Honda VFR800, rød med 33000km, selges.

ellinger

Bor i Moss, flytter til Våler om 2 mnd.

Libbis

Tesla Model S
Brun standard m/alt utstyr.
Kambo

Libbis

Levering første halvdel av november, men har ikke blitt kontaktet ennå!
Er jo bare 3-4 uker igjen...
Tesla Model S
Brun standard m/alt utstyr.
Kambo

Eirfre

Bor i Moss. Gleder meg til min P85 kommer om ca 1 mnd.
P85: sort/sort, 21"grå. Alt unntatt barneseter.
X75D: sort/sort, i bestilling.

Avh

Jeg bor og i Moss. Ønsker meg supercharger under høyspenten ved siden av Mosseporten. Men blir vel nærmere Uddevalla tenker jeg ...
XPENG P7
Ex Tesla mod 3
Ex Tesla S 85 kWh Rød mm
Ex Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

valvolainen

Skal flytte til råde, så det blir hyggelig med et servicessenter på rygge:=)

Jon123

Tesla åpner i Drammen og Kristiansand også.
S85. Levert 2013.

Hyperstress

Ingen som har gjort noe dektektivarbeid i det siste for å finne ut hvilke lokaler Tesla skal benytte? :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

trygvelo

Noen som vet noe mer her? Når det åpner og lokasjon?

cairnz

Like før jul var meldingen at de fortsatt lette etter passende område å opprette lokaler på (Rygge). De "ville ikke forhaste seg" slik de indikerte de hadde gjort tidligere. Dessuten har de ikke ansatt personell for å bemanne bl.a. Rygge enda, så det kommer når det kommer.. kanskje til sommeren? :)
Elbilist

bakskj

Ser mange Model S i Moss om dagen! Er nok spesielt attraktive biler for de som bor i Moss og jobber i Oslo. Gleder meg til å få min i mars/april, noen som vet hvor mange som er registrert i Østfold nå?
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

jommy

Sitat fra: valvolainen på søndag 17. november 2013, klokken 18:17
Skal flytte til råde, så det blir hyggelig med et servicessenter på rygge:=)

Velkommen til Råde, Valvolainen! Hvor i Råde?
Jeg bor i Saltnes (i Råde), og venter på en grønn TMS nå i februar - blir høy tetthet av grønne TMS i grønne Råde! Solgte nettopp min Serie III LR, og skal selge Evoque - så du får holde LR bestanden oppe...
Model S, 85

valvolainen

Sitat fra: jommy på tirsdag 07. januar 2014, klokken 16:33
Sitat fra: valvolainen på søndag 17. november 2013, klokken 18:17
Skal flytte til råde, så det blir hyggelig med et servicessenter på rygge:=)

Velkommen til Råde, Valvolainen! Hvor i Råde?
Jeg bor i Saltnes (i Råde), og venter på en grønn TMS nå i februar - blir høy tetthet av grønne TMS i grønne Råde! Solgte nettopp min Serie III LR, og skal selge Evoque - så du får holde LR bestanden oppe...

Hei! Morro!
Vi flotter til krogstadåsen på tomb 31 januar, blir hyggelig!
Synd å høre med seriebilen, kanskje det kommer en ny?
Jeg har ikke garasje nede på tomb, så seriebilen er på lager for nå...Må bygge garasje! Livet i en grønn TMS er slett ikke verst må jeg innrømme. Når får du bil? Hadde vært hyggelig å hilse på når jo kommer oss i hus!

Rawen76

Jeg pendler mellom Moss gjennom Oslo til Kjeller hver dag.
Tidlig i høst så jeg tesla omtrent daglig, men de siste par mnd har jeg sett tesla omtrent 1 gang hver 14. Dag... Har folk parkert for vinteren ? ;-) er kanskje jeg som kjører for tidlig for å unngå verste køen :-)

Månedsskiftet februar/mars blir det bedre :-) Da blir det en grå P85 på kambo.

Håper tesla etablerer seg rundt varna veien i Rygge/Moss !
P85 Grå | Tech | Luft | Pano | Park | Lyd | Dobbeltlader | Lys | Vinter | Sort skinn/carbon | 19" |
Finalized 07.10.2013 | Vin nr. 08.10.13 | under produksjon 14.01.2014 | Produksjon fullført 21.01.2014 | Levering 17.03.14 |

2000 Honda VFR800, rød med 33000km, selges.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA