Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Norges og Europas første

Startet av Spooz, onsdag 07. august 2013, klokken 00:09

« forrige - neste »

RunarBT

Sitat fra: shb på fredag 09. august 2013, klokken 22:49
Hei.
Jeg har 117. Ble etter flere e post purringer nå nevnt 3 til 4 uker ikke noen konkret dato :(. Ble for 4 gangen lovet telefon om noen dager. Har dere andre Signatur eiere fått noe til jul? Ser flere nevner radiostyrt bil, julekort osv. Jeg har ikke fått så mye som en julehilsen på e post engang. Men nå får vi bare håpe bilen kommer og fungerer fint. Med adapter til 400V 16A hadde vert fint å få med :). Kontakten har vert klar lenge den. Noen fordeler må vel vi som venter få.

Når reserverte du? Det er ein god del år siden gavene suste blei sendt ut, var vel 2009 trur eg, muligens 2010?

shb

Hei. Takk for svaret da var jeg for sent ute. Jeg slo ikke til før 2011.
Jobber med hurtiglading i Eviny
EQS 2022 og e-Golf 2020

petersv

Tom. oss vanlige reservasjonsholdere fikk radiostyrt bil på den tiden, tror det avr jula 2010. I 2011 fikk jeg bare et postkort med bilde av en grønn Roadster.

drFloyd

#93
Sitat fra: shb på fredag 09. august 2013, klokken 22:49
Hei.
Jeg har 117. Ble etter flere e post purringer nå nevnt 3 til 4 uker ikke noen konkret dato :(. Ble for 4 gangen lovet telefon om noen dager. Har dere andre Signatur eiere fått noe til jul? Ser flere nevner radiostyrt bil, julekort osv. Jeg har ikke fått så mye som en julehilsen på e post engang. Men nå får vi bare håpe bilen kommer og fungerer fint. Med adapter til 400V 16A hadde vert fint å få med :). Kontakten har vert klar lenge den. Noen fordeler må vel vi som venter få.

S85 + P270 her. Aldri verken hørt eller fått noe fra Tesla slik som noen har nevnt. Dette var helt nytt for meg.

Martinique

Trur det og var litt tilfeldig, reserverte okt 2010 har aldri hørt noe fra Tesla verken da elle nå.  ???

Cirion

Så lenge alle får i løpet av høsten, og ingen blir sistemann, så blir vel alle fornøyd til slutt?
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Martinique

#96
Sant nok  ;D Men begynner jo å bli fryktelig utålmodig no da, har ventet lenge ;)

shb

Jobber med hurtiglading i Eviny
EQS 2022 og e-Golf 2020

Ladefabrikken

Da har Venstre også fått sin Tesla.
Mange partier på høyre si som skal prøve å vise hvor miljøvennlig de er.
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

TS

Sitat fra: 2EL på lørdag 10. august 2013, klokken 09:51
Da har Venstre også fått sin Tesla.
Mange partier på høyre si som skal prøve å vise hvor miljøvennlig de er.

Det er som forventet at de profilere seg slik.
Venstre er vel ment å være et "miljøvennlig parti" og som de selv sier :Åpnet valgkampen med skole og miljø som hovedsaker

Høyre har vel ikke kjøpt, det er vel en privatbil til lederen av Oslo Høyre. Det er vel også noen høyt oppe i FRP som har bestillt.

Det er det som er så fint med Tesla Model S .
Det når alle som har råd, uavhengig av om det er rask bil, miljø , ny teknologi eller "skattefritt" som motiverer   ;)

(Dette innlegget er kanskje mer passende i den politiske tråden..)
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Oreo

Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

takktakk

Sitat fra: 2EL på lørdag 10. august 2013, klokken 09:51
Da har Venstre også fått sin Tesla.
Mange partier på høyre si som skal prøve å vise hvor miljøvennlig de er.

Høyresida og høyresida. Det har vel vært skrevet en del om at Audun Lysbakken også venter på en Model S. Tror det er ganske gjengs, og det er gledelig :)
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

valvolainen

Tilogmed krompen skal ha skikkelig bil.

Yagi

Sitat fra: valvolainen på lørdag 10. august 2013, klokken 10:30
Tilogmed krompen skal ha skikkelig bil.
Han har dokumentert god sans for bil. :)) Har kjørt Think i mange år allerede.
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

laumb


Sitat fra: Oreo på lørdag 10. august 2013, klokken 12:30
Når bestiller regjeringen til sine statsråder. De blir jo bare kjørt rundt i Oslo, og til og fra Gardemoen antar jeg. Model S burde vel være midt i blinken for dem? Kanskje de må ha pansrede kjøretøyer?

Flytta OT innlegg til OT-klubben. :)

Litt moro er lov, men prøv å ikke ta over flere sider da. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA