Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla sammen med resten.

Startet av valvolainen, lørdag 10. august 2013, klokken 20:42

« forrige - neste »

valvolainen

Sitat fra: satheesh.net på lørdag 10. august 2013, klokken 20:29
Sitat fra: TS på lørdag 10. august 2013, klokken 20:12
Sitat fra: satheesh.net på lørdag 10. august 2013, klokken 19:34
Hei. Jeg har skrevet et lite First hand experience blogginnlegg om hvorfor jeg valgte Model S. Ta en titt på linken under. Legg gjerne igjen noen kommentarer om ønskelig.

http://www.satheesh.net/2013/08/10/tesla-model-s-first-hand-experience/

:D

Mvh
Satheesh Varadharajan
www.satheesh.net


Bra skrevet.
Er du som har startet opp www.teslaforum.no ?
Hva er motivasjonen?

Hei. Takk for positiv tilbakemelding! Motivasjonen spør du? Enkelt - jeg brenner for ting som jeg har tro på. Model S er én av dem.

Og ja, det er jeg som har startet www.teslaforum.no. Det var dog før jeg forstod at det fantes et forum for elbiler, altså dette forumet. Men jeg har et lite håp om at vi (Tesla-eiere) kanskje kunne tenke seg et dedikert forum der vi alle kan samles. Forstår selvsagt at det blir litt overflødig da samtlige er å finne på dette forumet, men jeg er åpen for forslag. Dessuten ønsker jeg å overlate moderator-rollen til noen. Jeg har simpelthen ikke tid til å følge opp alt.  ;)
Tenkte jeg skulle lage et innlegg her og fortelle om siden, men er litt usikker på om jeg "tør".  :-X

Hvis flere ønsker det er jeg selvsagt åpen for dialog!  ;)



Jeg ser ikke noe grunn til å flytte ut fra elbilforum, da interessene for tesla eiere er meget sammenfallende med interessene til f.eks. leaf eiere.  (og andreelbilister!!)
Jeg setter pris på å lese om generell elbilteknologi, ikke minst diskusjoner rundt lading. Dette er ikke eksklusivt for model S eiere. Samtidig er elbilforumet full av 'diskutanter' som ikke nødvendigvis har tesla, men masse kunnskap og godt humør.
Jeg er nok en av de som ikke kommer til å diskutere tesla andre steder enn her.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA