Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla event 7. august

Startet av Viking, torsdag 01. august 2013, klokken 14:29

« forrige - neste »

Viking

Jeg har sett det referert her i forumet til et event hos Tesla på Alna den 7. august. De første "lucky bastards" skal få bilene sine.

Er det noen som vet om dette er et lukket event, er det noe man kan melde seg på, eller kan man bare stille opp på Alna?
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

RunarBT

ingen påmelding, kan møte op den som vil.
klokken 11 og 15

jsu224

Møter jeg opp der kommer jeg til å slå baklengs salto i ren misunnelse da...

bb

Er det mellom kl 11 og 15 eller? Kl 11 er jeg dessverre på jobb, men kl 15 burde jeg klare å være der. Jeg skulle gjerne ha filmet eventen :)
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Viking

Sitat fra: RunarBT på torsdag 01. august 2013, klokken 14:35
ingen påmelding, kan møte op den som vil.
klokken 11 og 15
sweet! da tar jeg en feriedag på alnabru :)
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

bb

Jeg var innom Tesla på Alnabru i dag. De sa at det ikke er noe event. Det som skal skje er at de første norske Teslaene (Signatur?) skal leveres. Han ene hadde fått beskjed om å muligens måtte jobbe litt lenge den dagen. Jeg fikk for øvrig opplyst at i Norge blir ikke bilene levert på døra slik som i USA. Folk må komme til Tesla for å hente dem.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

fonberg

Sitat fra: bb på torsdag 01. august 2013, klokken 21:17
Jeg var innom Tesla på Alnabru i dag. De sa at det ikke er noe event. Det som skal skje er at de første norske Teslaene (Signatur?) skal leveres. Han ene hadde fått beskjed om å muligens måtte jobbe litt lenge den dagen. Jeg fikk for øvrig opplyst at i Norge blir ikke bilene levert på døra slik som i USA. Folk må komme til Tesla for å hente dem.

Så det er ikke en "event" at de første norske Tesla Model S skal leveres til kunder? Noen bør slå opp på "event" i ordboka si :D
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Yagi

Det er ikke alltid de er enige med seg selv i Tesla. Jeg har selv hørt ansatte referere til det som skal skje den 7. med nettopp ordet "event". Prøver de å tone det ned? Har de endret planer? Tror kanskje de har en kommunikasjonsstrategi som går ut på å gi få, utydelige, og motstridende svar - bare for å opprettholde mystikken og interessen... O:-) (nei forresten, det er vel bare vi her på forumet som er i overkant intenst opptatt av å lage fjær om til høner.. :o ).
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

bb

Vel, det jeg fikk høre var at dette ikke var noe offisiel Tesla-event. Men jeg sa flere ganger at det sikkert vil være mange entusiaster der som skal beskue utleveringene. Og jeg skulle ikke se bort ifra at noen aviser dukker opp og tar noen bilder og intervjuer folk. Så om Tesla ikke selv sier at dette er en event, så kommer det til å bli det uansett :P
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Cirion

Jeg har fått invitasjon til en Event...
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Birger

Sitat fra: Yagi på torsdag 01. august 2013, klokken 22:49
Det er ikke alltid de er enige med seg selv i Tesla. Jeg har selv hørt ansatte referere til det som skal skje den 7. med nettopp ordet "event". Prøver de å tone det ned? Har de endret planer? Tror kanskje de har en kommunikasjonsstrategi som går ut på å gi få, utydelige, og motstridende svar - bare for å opprettholde mystikken og interessen... O:-) (nei forresten, det er vel bare vi her på forumet som er i overkant intenst opptatt av å lage fjær om til høner.. :o ).

De kaller det event i nyhetsbrevet jeg fikk nå.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

Viking

Sitat fra: Cirion på fredag 02. august 2013, klokken 16:11
Jeg har fått invitasjon til en Event...
Hva sier invitasjonen? Lukket arrangement? Påmelding?
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Cronos

#12
Litt skuffet over oppmøtet fra forumet... ;)

Uansett her kommer et par korte og intetsigende videoer av de første leveransene fra i går.
For de som er sultefôret.

http://www.youtube.com/watch?v=pgMGw3nTRE4

http://www.youtube.com/watch?v=ZqHiC54XzcY










P85Sept 13
P85DMars 15Solgt
P85DMai 15Solgt
Model 331.03.16Reservert



D.O

Fikk høre at eventen kun var for presse og utvalgte personer og det ikke var mulig å komme uten invitasjon, så droppet det. Litt off topic, men har de brun eller grønn bil, og andre interiørfarge enn sort utstilt på Alna? Har kun sett blå,sort og rød (med sort interiør)i Trondheim og tenkte å dra innom i Tesla Oslo hvis de har andre farger.
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Cirion

Sitat fra: Viking på fredag 02. august 2013, klokken 21:19
Sitat fra: Cirion på fredag 02. august 2013, klokken 16:11
Jeg har fått invitasjon til en Event...
Hva sier invitasjonen? Lukket arrangement? Påmelding?
Kansje litt sent...

Sitat
Kjære XXX,

Leveringen av din Model S er nå bekreftet! Som en av de første kundene i Norge til å få sin Model S utlevert er du invitert til å delta på vårt leveringsevent den 7. august, for å feire denne dagen med Tesla ansatte og eiere. Vennligst finn detaljer for eventet nedenfor:

NÅR:
Onsdag, 7. august
15.00

HVOR:
Tesla Store Oslo
Verkseier Furulundsvei 16C
0668 Oslo



VIKTIG INFORMASJON

Tesla vil tilby forfriskninger og en grundig "walkthrough" av din Model S med en leveringsspesialist

Eventet vil ha en varighet på maks 2 timer

Parkeringsmulighetene ved Tesla Store er dessverre begrenset, men det vil være mulig å parkere på Alna Senteret, rett ved våre lokaler

Ta gjerne med familie og venner som du vil dele opplevelsen med
Vi ser frem til å treffe deg, og gleder oss til å endelig se deg bak rattet på din egne
Model S!
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA