Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

tjomswrx

Sitat fra: EL-Chupa på torsdag 21. august 2014, klokken 13:20
Hei, har et spm. Har fått beskjed om utlevering mandag 25. august i Drammen, men kan ikke finne noe registrering på vegvesen.no. Burde jeg kontakte Tesla for å sjekke at alt er i rute, eller stole på at de har kontroll? Erfaringer fra andre mottas med takk:)

Hei,

Grattis! Kan ikke hjelpe deg med akkurat den, men dobbelsjekk gjerne med ditt forsikringsselskap om at de har lagt den inn som modell/type 0065. (Enkelte har gjort feil og lagt den inn som Tesla Roadster, og da blir det bare krøll ved registrering.... og forsinkelse).

Jeg tipper forøvrig at Tesla har kontroll på det de skal gjøre, men en tlf skader jo aldri. Lykke til, og gled deg.
S85

ingare

Ved min utlevering, ble bilen registrert samme dag som jeg henta den.
Dersom noe ikke ikke er i ordren, f.eks forsikring, vil jeg tro du blir kontaktet av din DS.   :)   

Lykke til!! 
S85D - Levert
S85 - Solgt

EL-Chupa

Takk for svar! Er jo bare superspent etter mange mnd med venting og frykten for å få en utsettelse er på nippet til å overkjøre sosiale kotymer... Både DS og forsikringsagent er på ferie denne uka, derfor litt mer spennende enn det som er komfortabelt:)
Tesla Model S, Sort 75D, VIN: 208506, levering 03.11.17
Tesla Model S, Sort 60, VIN: 46083, levering 25.08.14 - Solgt

Olatho

Fikk bilen nå på tirsdag, og den dukka ikke opp på vegvesen.no før tirsdag morgen, så ikke bekymre deg.
Nå venter vi bare på at Scandiano skal bli ferdige, så kommer Norges første (?) GULE Model S på veien!

EL-Chupa

Gratulerer! Gul blir knall! Har sett en med matt orange foilering og den så sinna ut:)
Tesla Model S, Sort 75D, VIN: 208506, levering 03.11.17
Tesla Model S, Sort 60, VIN: 46083, levering 25.08.14 - Solgt

iCar

Har utlevering 27 august har heller ikke fått noe regnr enda, ordner seg nok:)

EL-Chupa

Fikk mail i dag og det var kluss med type(0065) i forsikringen, en kort telefon til Codan og alt var ok, fikk skilt nr fra Tesla og da er alt klart!
Tesla Model S, Sort 75D, VIN: 208506, levering 03.11.17
Tesla Model S, Sort 60, VIN: 46083, levering 25.08.14 - Solgt

Philippo10

Snakket med med min forhandler angående at min ordre ble utsatt, da nevnte dem at det var noe nytt som kommer i disse bilene som produseres pr idag, men viste ikke hva som er nytt... Noen som har en anelse?
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

RonnyØ

Sitat fra: Philippo10 på tirsdag 09. september 2014, klokken 15:59
Snakket med med min forhandler angående at min ordre ble utsatt, da nevnte dem at det var noe nytt som kommer i disse bilene som produseres pr idag, men viste ikke hva som er nytt... Noen som har en anelse?
Spennende!

Bushy

Men vis dette stemmer, hadde vi vel hørt noe fra usa forumet... der har dem jo fått ny farge og bil etter oppstarten utlevert
men jeg håper fælt...:D
S75D sept. 17

F_P

Da regner jeg nesten med at jeg er den siste som får bil utlevert uten disse oppgraderingene  ::)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Pompel

Min DS nevnte også noe tilsvarende på telefon uten at han kunne gå inn på detaljer. Merk at dette kan være så enkelt som at de har endret produksjonen til å inkludere de fiksene som er gjort i etterkant i løpet av det siste året.

Men det er jo selvfølgelig lov å håpe at det er noe annet skjult også som eventuelt måtte poppe opp etter v6.0 ;)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Asarin

Jeg håper selvsagt at vi plutselig får ACC og slikt på bilene våres.. men trolig er det nok mindre justeringer. Kanskje vi får en noe mer optimalisert plassering av koppholderne? :P
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Philippo10

Betalingen skal skje en uke i forveien, vet dere hvor fort skiltnummer blir tildelt (mht bom brikke bestilling)?
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Olatho

Jeg fikk registreringsnummer samme dag som utlevering. Tror det er ganske vanlig.
Fjellinjen sa det bare var å kjøre, så ville de rydde opp så snart brikken var registrert på bilen. Har ikke fått noen regning, så jeg tror det funka.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA