Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

Newbee

Hei.
Jeg har for litt siden innhentet tilbud på Polar 19", og priser med dekk og trykksensorer var godt under 20K.

Kommer forresten til å bruke de til sommerhjul ettersom de er 8,5" brede. Da vil 245/45 dekk se noe mer "lavprofil" ut, samt at bredere felg enn originalt antagelig ikke er gunstig på på vinterstid mtp pakking av sne.

Vh.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

smurf

Hei
Tenkte også å kjøpe grå Polar felger og bruke disse på sommer og de originale som følger med på vinter. Har bestilt hvit bil og synes de grå felgene var de stiligste. Hvor fikk du tilbudet? Var det inkl omlegging, avbalansering etc?
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Newbee

Hei smurf.
Jeg fikk tilbudet hos en Morten Gran "morten@dekknorge.no"
Det står ikke detaljer vedr omlegging, men tipper det er dekk ferdig på felg men ikke på bilen.

Vh.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

MrDriveby

Hvilke dekk er det i tilfelle med til den prisen, det er like spennende :)
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

JWinterburn

Lenge siden det har vært noen model s levering nå ?? :)
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

paalv

Sitat fra: JWinterburn på tirsdag 07. januar 2014, klokken 22:46
Lenge siden det har vært noen model s levering nå ?? :)

Etter "oppsamling" med 31 registrerte 2. januar, har jeg kun sett 12 registreringer siden det ...
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

OddB

Januar kommer vel til å ligne på oktober ?
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Longice

Min ble lovet levert i slutten av januar. Har akkurat solgt bilen. Men når jeg nå tok kontakt med Tesla, fikk jeg plutselig beskjed om at leveringen har blitt utsatt til Mars... kjipt  :(
Nå må jeg finne erstatnings bil enn så lenge.

Johnny

Sitat fra: paalv på tirsdag 07. januar 2014, klokken 22:51
Sitat fra: JWinterburn på tirsdag 07. januar 2014, klokken 22:46
Lenge siden det har vært noen model s levering nå ?? :)

Etter "oppsamling" med 31 registrerte 2. januar, har jeg kun sett 12 registreringer siden det ...

Regner med at alle rakk å betale før årskiftet!
TMS og eGolf.

JWinterburn

Sitat fra: Longice på onsdag 08. januar 2014, klokken 21:42
Min ble lovet levert i slutten av januar. Har akkurat solgt bilen. Men når jeg nå tok kontakt med Tesla, fikk jeg plutselig beskjed om at leveringen har blitt utsatt til Mars... kjipt  :(
Nå må jeg finne erstatnings bil enn så lenge.
Du får dra opp og forlange en loaner :P
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

krister461

Sitat fra: Longice på onsdag 08. januar 2014, klokken 21:42
Min ble lovet levert i slutten av januar. Har akkurat solgt bilen. Men når jeg nå tok kontakt med Tesla, fikk jeg plutselig beskjed om at leveringen har blitt utsatt til Mars... kjipt  :(
Nå må jeg finne erstatnings bil enn så lenge.
Hva sier MyTesla da? Den gir ganske god pekepinn på hvor bilen din er i prosessen.

Tai

Sitat fra: JWinterburn på onsdag 08. januar 2014, klokken 22:18
Du får dra opp og forlange en loaner :P


Man blir vel ikke garantert noen dato, såvidt jeg husker når jeg bestilte var det tidligst januar. Noe som kan bety januar men ogsåå februar, mars..... :-[

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

OddB

Selger ikke bilen før det står en frisk og rask Tesla i garasjen :-D
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Longice

Sitat fra: krister461 på onsdag 08. januar 2014, klokken 23:24
Sitat fra: Longice på onsdag 08. januar 2014, klokken 21:42
Min ble lovet levert i slutten av januar. Har akkurat solgt bilen. Men når jeg nå tok kontakt med Tesla, fikk jeg plutselig beskjed om at leveringen har blitt utsatt til Mars... kjipt  :(
Nå må jeg finne erstatnings bil enn så lenge.
Hva sier MyTesla da? Den gir ganske god pekepinn på hvor bilen din er i prosessen.

Da jeg ringte de og lurte på hvordan det lå an med leveringen i januar, så fikk jeg beskjed om at de hadde sendt ut epost med info om forsinkelsen, men at det var endel som desverre ikke hadde mottatt denne meldingen. Så har fått vite nå at bilen skal produseres i USA i januar, og blir sendt hit i løpet av mars. Skulle få et blått eller rødt adapter som plaster på såret....  :)

Tai

Sitat fra: Longice på lørdag 11. januar 2014, klokken 23:57
Da jeg ringte de og lurte på hvordan det lå an med leveringen i januar, så fikk jeg beskjed om at de hadde sendt ut epost med info om forsinkelsen, men at det var endel som desverre ikke hadde mottatt denne meldingen. Så har fått vite nå at bilen skal produseres i USA i januar, og blir sendt hit i løpet av mars. Skulle få et blått eller rødt adapter som plaster på såret....  :)

Helt uakseptabelt.

jeg forstår at de ikke alltid klarer å levere til det tidspunktet som ble nevnt ved bestilling men at de ikke engang gidder å gi beskjed til kundene at bilen kommer 2 måneder senere synes jeg er tragisk. Uff, jeg stresser meg selv opp over dette, frykter at jeg er i samme båt uten å få beskjed. Jeg vil ikke være fornøyd med et adapter som kompansasjon.

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA