Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

P85_Norway

#225
Fikk telefon idag, fremskyndet levering til lørdag 14 september  :)
Tesla M3 Performance

luffe

Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

pnq

Endelig ine i siste døgnet med venting...... :-) 17 timer igjen til enda en TMS ruller på norske veier
P85, Pearl, panorama, 19", black leather, carbon, tech, park, sec, zubzero, sound, light, child --- Totally satisfied owner :-)

Oreo

Hentet min kl 15. Helt grei overlevering.
Kona fikk kjøre den hjem (som takk for at jeg fikk kjøpe kanskje?), men så fikk jeg nyte synet av hekken hennes (altså bilen) heeeele veien hjem. Må få litt mat i magen før jeg går ut og fikler med bilen. Leveres til full detailer runde i kveld
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

Zneip

Du verden så mange fremskyndinger det var nå da....nå øyner jeg håp for en oktoberlevering igjen :)


P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

jkirkebo

Sitat fra: Oreo på onsdag 11. september 2013, klokken 17:42
Hentet min kl 15. Helt grei overlevering.
Kona fikk kjøre den hjem (som takk for at jeg fikk kjøpe kanskje?), men så fikk jeg nyte synet av hekken hennes (altså bilen) heeeele veien hjem. Må få litt mat i magen før jeg går ut og fikler med bilen. Leveres til full detailer runde i kveld

Hehe, det blir nok tog inn på oss ja. kona hater uansett å kjøre i Oslo ;)

Det er ca. 25 minutter å gå fra Alna holdeplass.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

stor66

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 11. september 2013, klokken 15:37
Sitat fra: stor66 på onsdag 11. september 2013, klokken 09:58
Svarte beist...  >:(

Skandiabanken har opptil 5 ukers behandlingstid for boliglån. Uansett om det er en utvidelse av et nesten nedbetalt eksisterende boliglån også! Her blir det å ligge på været og holde fingre og tær krysset - hvis behandlingen trekker ut er jeg redd jeg må utsette levering, med all den sjelelige smerte det medfører.  :(

Hmm, de brukte én dag på å behandle og godkjenne mitt billån :)

Joda, jeg fikk også oppgitt behandlingstid på billån til 1-2 dager etter mottatt papirarbeid. Hvis det drøyer med utvidelsen blir det et billån i en-to uker som så innfris i det øyeblikket utvidelsen er i boks. Hvorfor gjøre det lett for folk...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

gbzdoc


Sitat fra: stor66 på onsdag 11. september 2013, klokken 09:58
Svarte beist...  >:(

Skandiabanken har opptil 5 ukers behandlingstid for boliglån. Uansett om det er en utvidelse av et nesten nedbetalt eksisterende boliglån også! Her blir det å ligge på været og holde fingre og tær krysset - hvis behandlingen trekker ut er jeg redd jeg må utsette levering, med all den sjelelige smerte det medfører.  :(

Det er vel ingen som skulle ha 579k til overs til et kortsiktig lån? :)

Jeg ordnet det med midlertidig å ta opp billån, som så nedbetales straks boligkreditten er på plass. :)

Elmo

Sitat fra: Eivind_Bergen på onsdag 11. september 2013, klokken 13:46
Hadde avtalt levering den 26/9, men fikk nettopp en telefon, hadde det passet å hente bilen i morgen isteden? Gjett hva jeg svarte.
Da er det kjekt å ha betalt litt for tidlig ;) ;D
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Eivind_Bergen

Sitat fra: Elmo på onsdag 11. september 2013, klokken 18:39
Sitat fra: Eivind_Bergen på onsdag 11. september 2013, klokken 13:46
Hadde avtalt levering den 26/9, men fikk nettopp en telefon, hadde det passet å hente bilen i morgen isteden? Gjett hva jeg svarte.
Da er det kjekt å ha betalt litt for tidlig ;) ;D
Det hadde jeg ikke, måtte sende de en pdf kvittering fra nettbanken som dokumenterte at pengene var overført.

janlar

Sitat fra: Elmo på onsdag 11. september 2013, klokken 18:39
Sitat fra: Eivind_Bergen på onsdag 11. september 2013, klokken 13:46
Hadde avtalt levering den 26/9, men fikk nettopp en telefon, hadde det passet å hente bilen i morgen isteden? Gjett hva jeg svarte.
Da er det kjekt å ha betalt litt for tidlig ;) ;D
+1 Får min på Onsdag :)
Kjørt S85kW Rød, 21" siden Sept. 2013.

fortoggale

Da billett til Oslo i neven for å hente doningen i morgen. Jeg skal gjøre mitt så få vi se om de gjør sitt.

It's not over before the fat lady sings.
Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

Koplet

  Fikk telefon som idag om jeg vill ha bilen en uke tidligere avtalt Twist my arm! Henter bilen fredag 13. Kl 12. P1054

pnq

Sitat fra: fortoggale på onsdag 11. september 2013, klokken 20:40
Da billett til Oslo i neven for å hente doningen i morgen. Jeg skal gjøre mitt så få vi se om de gjør sitt.

It's not over before the fat lady sings.

Sees:) Henter min kl 10 .......idag:))))

P85, Pearl, panorama, 19", black leather, carbon, tech, park, sec, zubzero, sound, light, child --- Totally satisfied owner :-)

Cato76

Viktig spørsmål :o Fikk dere fulladet batteri når dere hentet bilen?  ???

Jeg henter i morgen. Reiser rett hjem, hvor det står en kø med kompiser og naboer som vil se og prøve bilen (edit: sitte på med meg) og trenger 80-100% kapasitet. 
Jeg planlegger så å ta en tur til Brokelandsheia på ettermiddagen får å lade opp bilen til en helg med mye kjøring, samt spandere en god middag på samboer og barn!  :D

Totalt 230km + kompis/nabokjøring før lading på Broklandsheia 8)
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA