Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

Bjørn

To veldig klare Mod s venter på eierne sine på TM Lade :) 

OleJA

Liker. ;D
Litt kult dersom de 'pakker inn' bilene slik og avdekker dem til kunden ved utlevering.
Henter min på Lade fredag kl 10 8)

NTesla

Følger de beskyttelsestrekkene med ved levering eller? Utrolig bra måte å få presentert bilen sin på ved henting :)

Stellar

#198
Sitat fra: NTesla på søndag 08. september 2013, klokken 11:42
Følger de beskyttelsestrekkene med ved levering eller? Utrolig bra måte å få presentert bilen sin på ved henting :)

Nei, det er "indoor car cover"  til rundt 2000 kroner.

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/model-s-indoor-car-cover
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

LA-Thing

Sitat fra: Jærbuen på søndag 08. september 2013, klokken 00:59
Hvor lenge etter at dere har bekreftet bestilling, skjer det noe fra Tesla sin side? Går det måneder før man hører noe som helst?

Ja, har ikke hørt noe siden mai. Aner ikke når bilen dukker opp selv om det står sept/okt i papirene.
Drammen, Tesla Model S #2510

andyco


Sitat fra: NTesla på søndag 08. september 2013, klokken 11:42
Følger de beskyttelsestrekkene med ved levering eller? Utrolig bra måte å få presentert bilen sin på ved henting :)
Nei, de følger ikke med. Ser de kan bestilles i den amerikanske web-shopen så det kommer vel når den norske åpner. Når jeg fikk bilen i slutten av aug visste de ikke når det ville skje


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Model S Performance, Dolphin Grey, 21", All in
Delivery 30.08.2013 :)
Finalized 11.4.2013
Invoice #189
Order 5.6.2011

ishfaq


Tesla85

Tesla Model S Prefomance
Reservebil: Volvo S 80 T6 -1999

pnq

Sitat fra: fortoggale på lørdag 07. september 2013, klokken 11:59
Sitat fra: pnq på fredag 06. september 2013, klokken 22:12
Jeg har P916 og har endelig fått leveringsdato 20/9 ... så ligger langt etter skjemaet for først antatt levering.  Har vel egentlig fått indikert at noe har skjedd med bilen i transporten og at den derfor er forsinket. Er utrolig irriterende og vanskelig å forholde seg til. Alternativt har vel en eller annen VIP (eller Oslo Taxi) fått bilen min og jeg måtte vente på at ny er blitt produsert. Hva skal man tro....?

Tror ikke de er uhederlige og jukser men jeg tror heller ikke at de har kontroll.

Fikk nå høre at bilen kommer til Drammen 9. 9 og kan hentes i Oslo fredag 13.9. Hvorfor de trenger så lang tid på å gjøre den klar anes ikks. De bør holde billetter for både meg og konemor men det er ikke sikkert de føler er nødvendig.

Jeg deler frustrasjonen din fullt ut. DS prøver etter beste evne å slukke brannen men han har også føringer for hva han får lov til å gjøre. Alt kommer an på hva Tesla som selskap ønsker å gjøre for å rydde opp i eget rot. I dag er jeg jammen ikke sikker på hvor de står.

De som ikke har bestilt ennå bør følge med hvilke opplevelser kunder har når Tesla kludrer det til for seg selv.

Vel de synes å være flinke til å ta selvkritikk. Min levering er nå fremskyndet til torsdag 12 ... så akkurat nå begynner nedtellingen i to sifrede timer :-) Fornøyd med det .....
P85, Pearl, panorama, 19", black leather, carbon, tech, park, sec, zubzero, sound, light, child --- Totally satisfied owner :-)

Trøndertesla

Jeg hentet min P85 i dag og har hatt et par fornøyelige timer allerede - fantastisk bil!  :D Det mangler dobbeltlader som hos alle de andre - ellers så fungerer bilen helt perfekt. ALle detaljer både innvendig og utvendig er "top notch". Akselerasjonen er særdeles heftig  8) Fikk koblet opp telefon-appen også uten noen problemer. Skal kjøre til Oslo i morgen og får da testet ut SC på Dombås og Lillehammer.
Trondheim. Har kjørt en svart P85 siden 9. september

Zneip

Grattis Trønder - ser frem til rapport fra turen :)


P3273, S85, Perlehvit, 19", Tech, Luft, Lyd, Lys, Park, Antifrysepakke, Hatteholder. VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

Cato76

Fin gave jeg fikk til min bursdag i dag. Nå mangler bare bilen, jeg er klar  ;D
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

valvolainen

Sitat fra: Cato76 på mandag 09. september 2013, klokken 20:35
Fin gave jeg fikk til min bursdag i dag. Nå mangler bare bilen, jeg er klar  ;D

Hahahaha! Herlig!

RSandven


Sitat fra: valvolainen på mandag 09. september 2013, klokken 20:40
Sitat fra: Cato76 på mandag 09. september 2013, klokken 20:35
Fin gave jeg fikk til min bursdag i dag. Nå mangler bare bilen, jeg er klar  ;D

Hahahaha! Herlig!

Skuffende at de ikke spanderte på deg oppladbare da ;P
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Frodes Tesla

Sitat fra: Cato76 på mandag 09. september 2013, klokken 20:35
Fin gave jeg fikk til min bursdag i dag. Nå mangler bare bilen, jeg er klar  ;D

Haha, rått !!! lol !!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA