Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Din Model S levering.

Startet av laumb, onsdag 17. juli 2013, klokken 14:23

« forrige - neste »

glaserud

Nei? De vil nok gjerne at du betaler før du får bilen. Selv om det bare er to dager før.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Mc_Herreington

Sitat fra: BryneS på tirsdag 20. august 2013, klokken 18:31
Sitat fra: Mc_Herreington på tirsdag 20. august 2013, klokken 17:33
Var innom Lade Arena i dag og gjett hva jeg fant i parkeringskjelleren:



Sjekket VIN nummer og det var min :)

Da venter jeg bare på dato for levering da jeg ikke har fått det enda :)

Håper de ikke skal levere ut alle sig biler før jeg kan hente ut min, er jo for galt at bilen skal stå i en garasje som er åpen for alle i mange uker.
Er det bilde av deg under "selvkontroll" i ordboka?
Er vel folk her som sporenstreks hadde hentet sovepose, primus og ukesforsyning av mr.lee nudler i en slik situasjon.

Er ikke lett :) Har vært tøft nok å vente på bila så lenge, men er mye verre når du vet at bila står 1 min unna jobben i en åpen parkeringskjeller :) Ja ja, får håpe de ringer i morra
Aug 2013 P85, Solgt
Okt 2015 BMW i3, Solgt
April 2016 S90D Solgt
Sep 2017 X100D
Nov 2018 I pace Solgt
Jan 2019 Model 3P Solgt
Aug 2018 BMW i3S

toppi

Sitat fra: glaserud på tirsdag 20. august 2013, klokken 18:08
Nei? De vil nok gjerne at du betaler før du får bilen. Selv om det bare er to dager før.

Jeg mener bestemt min DS sa fakturaen måtte betales innen en uke etter at jeg hadde mottatt bilen, bør kanskje dobbeltsjekke..?

Har forresten fått fakturaen (uten betalingsfrist) selv om jeg ikke får bilen før den 09.09.
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

leifarneb

Hei,

De registerer ikke bilen på deg før du har betalt. Dvs du bør skaffe både forsikring og betale bilen ca 10-15 dager før overtagelse da det tar 3-5 dager etter du har overført for at de faktisk registerer innbetalingen.

Hadde jeg vært deg hadde jeg betalt mot slutten av denne uken ved overlevering 09.09.

vh
Leif Arne

mrjalle

Sitat fra: toppi på tirsdag 20. august 2013, klokken 20:21
Jeg mener bestemt min DS sa fakturaen måtte betales innen en uke etter at jeg hadde mottatt bilen, bør kanskje dobbeltsjekke..?

Har forresten fått fakturaen (uten betalingsfrist) selv om jeg ikke får bilen før den 09.09.

Mistenker at DS mente innen en uke før du mottar bilen?

Og ang betalingsfrist: På min faktura står det "Betalingsbetingelser Ved mottagelse av faktura"

mrjalle

Men var det ikke to stk her på forumet som fikk flyttet sin levering fra 19. aug (i går) til 20. aug (i dag)?

Er det ikke på tide at vi får høre om deres leveringer?

Øyvind.h

Sitat fra: mrjalle på tirsdag 20. august 2013, klokken 20:44
Er det ikke på tide at vi får høre om deres leveringer?
Som andre Model S eiere har de vel seriøse problemer med å forlate førersetet  8)
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

TmodS

Har avtalt levering på Lade i morgen, onsdag 21.aug kl 12. Utsatt fra mandag pga manglende ladekabel(!)
Det er nok en av de bakerste på bildet over, signatur-rød, grå felger og HVITT skinn, litt spent på det siste.
Ser fram til morgendagen :), og ikke hørt mer fra Tesla om ytterligere utsettelser.

JonI

Alle i garasjen har svart seter. Men det står noen røde inne også 8)
Bil: "Gråtass" P+ grå/grå/grå  (P2318)

glaserud

Fikk faktura nå, og ser at det står "Model S Standard 2013", mens prisen reflekterer det Performance skal koste. Noen andre som har fått "feil" tekst her?
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

19quiz76


Sitat fra: Mc_Herreington på tirsdag 20. august 2013, klokken 17:33
Var innom Lade Arena i dag og gjett hva jeg fant i parkeringskjelleren:



Sjekket VIN nummer og det var min :)

Da venter jeg bare på dato for levering da jeg ikke har fått det enda :)

Håper de ikke skal levere ut alle sig biler før jeg kan hente ut min, er jo for galt at bilen skal stå i en garasje som er åpen for alle i mange uker.

Så kult - gleder meg på dine vegne! Har bestilt samme farge som deg, var du fornøyd med den på såpass nært hold?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Mc_Herreington

Veldig fornøyd med den.

Har vært litt skeptisk de siste dagene etter all negative kommentarene på grå, men
den var sånn som jeg husket den fra da jeg så den i vinter. Ser bad ass ut med de grå felgene, for meg uten tvil den komboen som ser mest "sportsbil" ut. Bedriftlederene og politkerne får kjøre sort og blå, så får vi unge og kule kjøre grå :)
Aug 2013 P85, Solgt
Okt 2015 BMW i3, Solgt
April 2016 S90D Solgt
Sep 2017 X100D
Nov 2018 I pace Solgt
Jan 2019 Model 3P Solgt
Aug 2018 BMW i3S

acschmi

Sitat fra: glaserud på tirsdag 20. august 2013, klokken 21:26
Fikk faktura nå, og ser at det står "Model S Standard 2013", mens prisen reflekterer det Performance skal koste. Noen andre som har fått "feil" tekst her?
På min faktura står det kun Model S Signature 2013 øverst, men Performance Pluss er nevnt i kode lenger nede på faktura. Uansett, Performance skal komme frem av VIN nummeret ditt.

Li-Ion

Sitat fra: Mc_Herreington på tirsdag 20. august 2013, klokken 23:12
Bedriftlederene og politkerne får kjøre sort og blå, så får vi unge og kule kjøre grå :)

Hmmm...er vel ikke så ung lenger du heller... ;)

Regner med du er på tråden til butikken i morgen tidlig, og krever fortgang i leveringsprosessen... :)
Teslaeier siden 2013 :)

Mc_Herreington

Sitat fra: Elektriske_Jan på tirsdag 20. august 2013, klokken 23:37
Sitat fra: Mc_Herreington på tirsdag 20. august 2013, klokken 23:12
Bedriftlederene og politkerne får kjøre sort og blå, så får vi unge og kule kjøre grå :)

Hmmm...er vel ikke så ung lenger du heller... ;)

Regner med du er på tråden til butikken i morgen tidlig, og krever fortgang i leveringsprosessen... :)

Må vel ta en telefon ja...
Aug 2013 P85, Solgt
Okt 2015 BMW i3, Solgt
April 2016 S90D Solgt
Sep 2017 X100D
Nov 2018 I pace Solgt
Jan 2019 Model 3P Solgt
Aug 2018 BMW i3S

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA