Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har du mottatt din 30 dager før levering telefon?

Startet av Wenche, mandag 01. juli 2013, klokken 00:49

« forrige - neste »

laumb


Sitat fra: Wenche på tirsdag 02. juli 2013, klokken 00:28
Sitat fra: Epleskreller på mandag 01. juli 2013, klokken 21:27
Kan ikke denne tråden gjelde for alle? Alle blir vel kontaktet 30 dager før levering..
Enig! Forsøkte å endre overskriften rett etter at jeg ut tråden, men jeg finner ikke ut av det  :- Moderator kan kanskje hjelpe?

At your service.

Andrewas

Sitat fra: PHsigP85 på mandag 01. juli 2013, klokken 23:50
Sitat fra: Muffinman på mandag 01. juli 2013, klokken 18:50
Enig. Har nevnt det før her inne, men Signatur-pillen må da begynne å bli fryktelig sur etterhvert...

Yes... Færre farger, mer kroner og bilen noen fattige uker før. I tillegg bidratt med gratis lån i lange tider.

Satser på at de har skjønt det og at de kommer med en skikkelig goodie bag ved levering så vi får en positiv opplevelse. Og den bør innehold mer enn ei jakke for å si det slik...

Håper de kaster oppi noen adaptere for lading så vi får igjen litt for ventetiden og kronene. Ble forespeilet levering rett på nyåret, nå håper jeg på tidlig august :o

Veldig enig - hele sig greia virker som en dårlig deal for alle utenfor USA - da var det faktisk en reell forskjell på leveringstid. Innser at jeg betaler over 10.000 kr (og da er ikke tapte renteinntekter for de 230.000 kronene jeg har lånt bort gratis siden januar i fjor tatt med) for å få bilen bare litt før alle andre.. Så ja - jeg mener også at noe "stas" bør følge med bilen ved levering.

Jeg er sig #174. Perlehvit P85+ med alt unntatt ekstraseter.
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA