Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hviket forsikringsselskap velger jeg for min TMS

Startet av Cato76, fredag 28. juni 2013, klokken 09:49

« forrige - neste »

toregrill

Performance85: Ja, Performance. En fordel med Gjensidige er at man får utbytte hvert år som man må ta i betraktning. Skal ta en ny ringerunde når jeg kommer hjem fra jobb på Onsdag.
Tore Gran
Tesla Model S P85, Perlemor Hvit, soltak, stereo. Står nå endelig i garasjen og varmer sikringsskapet..

Øyvind.h

Sitat fra: toregrill på mandag 20. januar 2014, klokken 06:28
Performance85: Ja, Performance. En fordel med Gjensidige er at man får utbytte hvert år som man må ta i betraktning. Skal ta en ny ringerunde når jeg kommer hjem fra jobb på Onsdag.
Ja hos Gjensidige er prisene litt lavere enn de oppgir når man tar det med i beregningen. Bra "salgstriks".

Eneste elendige med den løsningen er at de heller burde satt ned prisene sine og siktet mot lavere resultat, for med den løsningen de nå kjører må du skatte av tilbakebetalt forsikringspremie (kalt utbytte).
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

smurf

2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Øggen

Hei. Har da fått en økning på min forsikring og sjekket litt rundt.
Har hørt at en del har fått gode tilbud hos Storebrand. Det fikk jeg også!!!!
Har en del biler og motorsykler men det ble en besparelse på nesten 7 høvdinger og det er bra.
Samme vilkår som hos tidligere selskap og kun Super forsikring.
20tkm P85, jeg 37, Ålesund, parkering egen gårdsplass til den nette sum av 7215.
Hyggelig kontakt og om andre vil prøve lykken så kontakt:
Per Magnusson
Forsikringsrådgiver

Epost: per@ds-forsikring.no

Tlf: (+47) 406 94 311


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA