Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ønsker forslag til styremedlemmer.

Startet av laumb, tirsdag 25. juni 2013, klokken 12:39

« forrige - neste »

laumb

Jeg ønsker forslag til potensielle personer som kan delta i stiftelsesmøte og etablere klubben.

- Personen bør (men ikke noe krav) bo i østlandsregionen, eller kunne reise hit for egen kostnad.
- Være en pådriver og ildjel.
- Ha tidsoverskudd.
- Et ønske om å fremme et godt miljø for eiere av Tesla Motors kjøretøy.
- Personer med erfaring innen regnskap, redaksjonellt arbeid og tidligere lignendene styreverv står på ønskelisten, men ikke noen krav. Alle kan melde seg på!

Amper

P85D :o)

laumb

En selvfølge.
Kjipt om klubben blir diktatur.

fortoggale

Sitat fra: laumb på tirsdag 25. juni 2013, klokken 12:39
- Personen bør (men ikke noe krav) bo i østlandsregionen, eller kunne reise hit for egen kostnad.

Dere starter Oslo Teslaforening?
Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

Gladtrd

Sitat fra: laumb på tirsdag 25. juni 2013, klokken 12:39
Jeg ønsker forslag til potensielle personer som kan delta i stiftelsesmøte og etablere klubben.

- Personen bør (men ikke noe krav) bo i østlandsregionen, eller kunne reise hit for egen kostnad.
- Være en pådriver og ildjel.
- Ha tidsoverskudd.
- Et ønske om å fremme et godt miljø for eiere av Tesla Motors kjøretøy.
- Personer med erfaring innen regnskap, redaksjonellt arbeid og tidligere lignendene styreverv står på ønskelisten, men ikke noen krav. Alle kan melde seg på!

Reise til Østlandsregionen for egen kostnad er vel ikke noe problem når SC-ene kommer opp og går rundt om i Norge...  8)
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017, Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017 / solgt 13.01.2023, Tesla Model III - RN107911798, Tesla Model Y P - levert 29.12.2022, Tesla Cybertruck - RN114662xxx

Epleskreller

Nærmest en fordel å ikke bo på østlandet, så har man god grunn til å dra på møter (les kjøre lange Tesla-turer). Laumb har vel skrevet det for å holde kostnadsnivået nede, man kan ikke regne med reisegodtgjørelse..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

laumb

Aksepterer fortsatt forslag.
Foreslå gjerne deg selv.

Må kunne delta på et møte i slutten av neste uke.

satheesh.net

Hei. Uten å virke så altfor nesevis ønsker jeg å foreslå meg selv. Jeg sitter inne med mye kunnskap (en potet om du vil - kan litt om mye forskjellig), godt kontaktnettverk og har et driv for ting jeg brenner for.  ;)

TS

#8
Sitat fra: laumb på lørdag 10. august 2013, klokken 09:33
Aksepterer fortsatt forslag.
Foreslå gjerne deg selv.

Må kunne delta på et møte i slutten av neste uke.

Har erfaring med styreverv i borettslag, men reiser mye neste år . 
Kan gjerne begynne som vara og kan godt stille til uken om det er på ettermiddag/kveld

Sender PM med info.
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Epleskreller

#9
Forslag:

-JohanH
-Øyvind_H
-Wenche
-jkirkebo
-RunarBT

--> og andre som kunne tenke seg å bidra.


Det er vel også krav til kvinneandel i styrer. Vet ikke hvordan det blir når man er en del av Elbilforeningen. Da regner jeg med at vi blir en del av denne og ikke har eget krav til kvinneandel. Er jo ganske mannsdominert her..

Jeg stiller gjerne på oppstartsmøte. Men jobber skift og trenger litt tid på evt. bytte vakter.. Bor ikke så langt fra campingvogna til Laumb :D
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

bstandal

Dette er ikke et ASA-styre. Ingen krav til kvinneandel.

Epleskreller

Sitat fra: bstandal på torsdag 22. august 2013, klokken 11:07
Dette er ikke et ASA-styre. Ingen krav til kvinneandel.

Er vel heller ikke under NIF.. var i en flyklubb der vi slet med å få andelen kvinner i styret.. mannsdominert..


Er styret klart?

Så RunarBT hadde "styremedlem TOC" i profilen sin..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA