Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Ctran

Jeg skulle også få den 25 denne måned men ikke fått noe telefon eller faktura heller. Gjelder Bergen.

Hyperstress

Min ble visstnok satt i produksjon i dag. (reserverte 10.10 og finalized 24.10.)
Oppdateringen på My Tesla er for øvrig litt sånn omtrentlig. Sist jeg bestilte bil så fikk jeg beskjed via mail om at produksjonen var ferdig og at bilen var i transit, men den stod fortsatt "i produksjon" på My Tesla i flere dager etterpå.  ::)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Atore

Noen som har fått ny bil med autopilot ?

B_Tesla

Spurte på Tesla i Trondheim om de hadde fått noen biler med ny sensorpakke. De sa de enda ikke hadde fått noen, så min ble nok en av de første her i Trondheim hvertfall. Er vel noen som får onsdag torsdag kanskje - min kommer fredag.

Autopilot er uansett ikke aktivert enda. Men speed assist/lanedeparture bør vel være det.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Dennis

Sto en 4-5 stk med de nye sensorene++ i Drammen idag :)

Atore

Var hos Tesla Stavanger idag. Der sto det 3 stk med ny sensor

Pompel

Sitat fra: B_Tesla på fredag 14. november 2014, klokken 15:47
Spurte på Tesla i Trondheim om de hadde fått noen biler med ny sensorpakke. De sa de enda ikke hadde fått noen, så min ble nok en av de første her i Trondheim hvertfall. Er vel noen som får onsdag torsdag kanskje - min kommer fredag.

Autopilot er uansett ikke aktivert enda. Men speed assist/lanedeparture bør vel være det.
Jeg får min i Trondheim på torsdag :D

Faktura kom forresten i dag
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

Den fakturaen lar vente på seg her:)
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Hyperstress

Fikk "i produksjon" på tir, og i dag fikk jeg mail der de ber meg om å bekrefte at designet på My Tesla er korrekt.. Og etter at jeg bekreftet det så gikk status til "in transit".
Pussig..
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017

Asarin

Jeg fikk skiltnummeret mitt i går! :D

Bilen leveres ut på Drammen, på førstkommende tirsdag. Skiltnummer EL 438xx.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Mr. P85D

Noen som vet om hvordan DU problemene er løst på de bilene som blir produsert nå, vinter og utover våren ? Venter på min P85D i mars. Er blitt litt bekymret :-(
Model S P85D sort
Alt utstyr :-)
VIN 68988. Levering 2. mars 2015

Tai

Mener de har endret på designet i P85D sin DU, du har ingenting å bekymre deg over :)

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Mcstropp

Sitat fra: Tai på mandag 24. november 2014, klokken 20:27
Mener de har endret på designet i P85D sin DU, du har ingenting å bekymre deg over :)

Tai

Hei Tai.

Jeg skal hente min nye P85 på fredag. Tror du de har endret designet på DU-en på disse bilene også ettersom de er produsert etter fabrikkpausen i sommer og er installert med de nye sensorene og sånn?

B_Tesla

Har fått hint om det fra tesla, men er det ikke det, får du ny DU etter hvert.

Hyperstress

Sitat fra: Haldenser på mandag 10. november 2014, klokken 21:52
Da har status på min bil endret seg til i produksjon, regner med den er ferdig i løpet av uken. Ergo kan det faktisk være at de klarer å levere bilen i løpet av desember...imponerende isåfall

Bare meg og deg som har bestilt etter autopilotlansering og med levering i desember? Jeg fikk mail om levering en av de siste virkedagene i desember. Du?

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA