Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Newbee

Sitat fra: Zhell på onsdag 26. mars 2014, klokken 19:31
Status skiftet akkurat fra "transit" til "klargjøres". (Kl 1900). Omtrent samtidig fikk jeg regnr EL36xxx. Bilen kom på søndag 23/3 utlevering på fredag 28/3 i Drammen. SA3 i VIN nummeret så er spent på om jeg har fått de justerte setene (bilen ble produsert 6/2)

Bilene i Drammen står ute på lukket område adresse Bjørnstjerne Bjørnsonsgate 122.

Er ikke så lukket. I åpningstiden kan en spasere rundt og se på bilene, alle biler som ikke har fått skilter har lapp med VIN i vinduet.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

janmb

Nå står det et rimelig stort skilt på den porten at det kun er tilgang for Tesla-ansatte. Så selv om den står åpen er det ikke meningen at publikum skal sprade rundt der inne.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Newbee

Sitat fra: janmb på onsdag 26. mars 2014, klokken 21:03
Nå står det et rimelig stort skilt på den porten at det kun er tilgang for Tesla-ansatte. Så selv om den står åpen er det ikke meningen at publikum skal sprade rundt der inne.


Lar meg ikke stoppe av et skilt når jeg ser etter bilen min ;-)
Poenget var et området er ikke så "lukket" i utleveringstiden.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

mecanica vergara

Sitat fra: Newbee på onsdag 26. mars 2014, klokken 23:12
Sitat fra: janmb på onsdag 26. mars 2014, klokken 21:03
Nå står det et rimelig stort skilt på den porten at det kun er tilgang for Tesla-ansatte. Så selv om den står åpen er det ikke meningen at publikum skal sprade rundt der inne.


Lar meg ikke stoppe av et skilt når jeg ser etter bilen min ;-)
Poenget var et området er ikke så "lukket" i utleveringstiden.
Jeg har vært der inne ved to anledninger. For en tid tilbake slo jeg av en prat med en Tesla ansatt. Nå for en mnd. siden fikk jeg beskjed om at de ikke ville ha folk inne på området av respekt for folks nye biler. Noe jeg mener er helt fornuftig.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

mecanica vergara

Det var gøy. Da har det gått over til at de bygger min bil også. Jeg som trodde de ville glemme meg.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Quattro

Sitat fra: Newbee på onsdag 26. mars 2014, klokken 23:12
Sitat fra: janmb på onsdag 26. mars 2014, klokken 21:03
Nå står det et rimelig stort skilt på den porten at det kun er tilgang for Tesla-ansatte. Så selv om den står åpen er det ikke meningen at publikum skal sprade rundt der inne.


Lar meg ikke stoppe av et skilt når jeg ser etter bilen min ;-)
Poenget var et området er ikke så "lukket" i utleveringstiden.

Tøffing ;-)
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

Tønsberg

For andre dag på rad så jeg en fullastet traier med hengeren full av TMS'er på vei sørover gjennom Vestfold ;D
På vei til Stavanger?
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

dundun

...og der var alt på plass. EL377XX, så tydeligvis vært et lite hopp!
2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld

janmb

Sitat fra: mecanica vergara på torsdag 27. mars 2014, klokken 06:43
Nå for en mnd. siden fikk jeg beskjed om at de ikke ville ha folk inne på området av respekt for folks nye biler. Noe jeg mener er helt fornuftig.

Helt enig. Man kan ikke ha folk rekende rundt nye biler på den måten - folk flest mangler enhver kritisk sans rundt hvor lett man riper en bil ved kontakt.

Nå er det heldigvis hovedsaklig teslas problem, men ikke helt. Selv om de må reparere eventuelle skader er det fortsatt også et forringet produkt for kunden.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Mr.Hansen

Sitat fra: mecanica vergara på torsdag 27. mars 2014, klokken 06:53
Det var gøy. Da har det gått over til at de bygger min bil også. Jeg som trodde de ville glemme meg.

Ser at det har godt helt rundt for deg, snu bilde 180grader. :)
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

Soala

Finalized 24.12
Fabrikken bygger 27.3

Se det, nå begynner noe å skje...

Basert på tidligere forløp, er det noen som tør tippe leveringsdato? :)

eKul


mecanica vergara

Sitat fra: Mr.Hansen på torsdag 27. mars 2014, klokken 11:28
Sitat fra: mecanica vergara på torsdag 27. mars 2014, klokken 06:53
Det var gøy. Da har det gått over til at de bygger min bil også. Jeg som trodde de ville glemme meg.

Ser at det har godt helt rundt for deg, snu bilde 180grader. :)
For meg ser det helt fint ut. Sikker på at det ikke går rundt for deg ;D
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

smurf

Endelig bygger de :-)
Finalized 24/12
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Bjoris

Da gikk den fra bygging til "in transit". Nå husker jeg ikke ca hvor mange dager dette normalt tar? 50-60 dager eller var det med produksjon?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA