Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

tk421

Samma her. Fikk nettopp tlf: "Bilen kom ikke med båten" sies det, og levering er flyttet fra 28.mars til 11.april (Drammen)
En tåre faller nedover kinnet og all energi ble brått sugd ut. Nå skal jeg spise en lang lunsj.

snakkes!
Mørk Grå metallic S85
Techpakke, Panotak, Parkassist, Ultra HiFi m/DAB, Luftfjæring, Vinterpakke, MiniMe-seter, Hattehylle

Bestilt: 02.12.13 | Bekreftet:07.12.13 | Tesla-fabrikken bygger din Model S: 19.02.14 | Ferdig bygget: 22.02.14| Leveranse 11.04.14

janmb

Fikk nettopp endret fra 31.3 til 28.3 (Drammen)

Veldig glad for det - aller mest som en bekreftelse på at jeg ikke får slike forsinkelser.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

sirtom

Sitat fra: janmb på torsdag 20. mars 2014, klokken 20:09
Fikk nettopp endret fra 31.3 til 28.3 (Drammen)

Veldig glad for det - aller mest som en bekreftelse på at jeg ikke får slike forsinkelser.

Blitt oppringt fra Tesla her også i kveld, men stod på lydløs så da hørte jeg ikke den.. Kom ikke gjennom når jeg prøvde å ringe tilbake.
Hvilken status har du på MyTesla?
Opprinnelig levering 27.3 her, dog fremdeles "in transit"

janmb

Min er også fortsatt i transit - tror ikke du skal legge altfor mye vekt på den statusen - og det er tilsynelatende normalt at du kan komme veldig nær levering uten at den endres videre.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

nikola

Da fikk jeg telefon fra Tesla og levering flyttet fra 28. til 25. mars. Bilen er fremdeles i transit. Bilen var ferdig produsert ca 12. februar. P85.
Bestilt P85 19" med alt uten barneseter

atleten

Sitat fra: tk421 på torsdag 20. mars 2014, klokken 12:08
Samma her. Fikk nettopp tlf: "Bilen kom ikke med båten" sies det, og levering er flyttet fra 28.mars til 11.april (Drammen)
En tåre faller nedover kinnet og all energi ble brått sugd ut. Nå skal jeg spise en lang lunsj.

snakkes!


Føler med deg....... Men får tenke at det er ikke mange ganger man faktisk har noe som man gleder seg like mye til som når man var barn:)

eifi

Sitat fra: tk421 på torsdag 20. mars 2014, klokken 12:08
Samma her. Fikk nettopp tlf: "Bilen kom ikke med båten" sies det, og levering er flyttet fra 28.mars til 11.april (Drammen)
En tåre faller nedover kinnet og all energi ble brått sugd ut. Nå skal jeg spise en lang lunsj.

snakkes!

Jeg bestillte samme dag som deg (02.12.13), men bekreftet ikke før 14 dager etterpå. Men jeg har enda ikke hørt et pip i fra Tesla, og det står fremdeles at de har begynt å samle deler på mytesla. Er det virkelig så stor forskjell, siden du har både fått bekreftet levering osv...

tk421

Nei, det virker som veeeldig lang tid. Etter alt å dømme burde du få levering i april også. Bilen min ble ferdig bygget i februar og myTesla har blitt fortløpende oppdatert med påfølgende e-post der det har hørt hjemme.

Har du fått faktura på myTesla?

Var jeg deg, ville jeg tatt en telefon til Tesla og spurt hva som skjer
Mørk Grå metallic S85
Techpakke, Panotak, Parkassist, Ultra HiFi m/DAB, Luftfjæring, Vinterpakke, MiniMe-seter, Hattehylle

Bestilt: 02.12.13 | Bekreftet:07.12.13 | Tesla-fabrikken bygger din Model S: 19.02.14 | Ferdig bygget: 22.02.14| Leveranse 11.04.14

Tønsberg

Sitat fra: Tønsberg på mandag 10. mars 2014, klokken 19:39
YES!
Ny oppdatering.
"Tesla-fabrikken bygger din Model S"  ;D ;D ;D

Det nærmer seg !!!
Argh, 10. dag i produksjon...
Det var da voldsomt så lang tid de skulle bruke på å få satt sammen herligheten  :'(
Litt utålmodig  :o
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

rene

Sitat fra: Tønsberg på fredag 21. mars 2014, klokken 08:32
Argh, 10. dag i produksjon...
Det var da voldsomt så lang tid de skulle bruke på å få satt sammen herligheten  :'(
De gjør seg nok bare ekstra flid med akkurat din bil!

Tønsberg

Sitat fra: rene på fredag 21. mars 2014, klokken 08:33
Sitat fra: Tønsberg på fredag 21. mars 2014, klokken 08:32
Argh, 10. dag i produksjon...
Det var da voldsomt så lang tid de skulle bruke på å få satt sammen herligheten  :'(
De gjør seg nok bare ekstra flid med akkurat din bil!
;)
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

Bjoris

Sitat fra: Tønsberg på fredag 21. mars 2014, klokken 08:32
Sitat fra: Tønsberg på mandag 10. mars 2014, klokken 19:39
YES!
Ny oppdatering.
"Tesla-fabrikken bygger din Model S"  ;D ;D ;D

Det nærmer seg !!!
Argh, 10. dag i produksjon...
Det var da voldsomt så lang tid de skulle bruke på å få satt sammen herligheten  :'(
Litt utålmodig  :o
Hehe, jeg bekymrer meg litt for at de fortsatt leter etter deler en uke etter at bilen angivelig skal være ferdig produsert...!

Trustno1

Ikke noe problem. Delene som mangler får du ettersendt

hawkman

Fikk akkurat telefon om utsatt levering jeg også.. :'(
Fra 29/3 til 11/4. Var visst mange containere med biler som var forsinket. Men uansett er det bedre enn levering i mai, som var forespeilet ved bestilling.
S85 - April 2014
70D - Desember 2015
BMW i3 94Ah - Januar 2017
X75D - Bestilt 11/5-2017

eifi

Sitat fra: tk421 på fredag 21. mars 2014, klokken 08:19
Nei, det virker som veeeldig lang tid. Etter alt å dømme burde du få levering i april også. Bilen min ble ferdig bygget i februar og myTesla har blitt fortløpende oppdatert med påfølgende e-post der det har hørt hjemme.

Har du fått faktura på myTesla?

Var jeg deg, ville jeg tatt en telefon til Tesla og spurt hva som skjer

Jeg ringte dem i sted, og fikk beskjed om antatt levering i siste halvdel av mai. Så det er tydeligvis store forskjeller i leveringstid ute og går. Jeg ser at jeg bekreftet bestillingen den 19.12.2013.

Jeg har ikke fått noen faktura nei, annet enn den på forskuddet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA