Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Tønsberg

Sitat fra: bjoris på fredag 14. mars 2014, klokken 12:51
Jeg har fortsatt "søker etter deler", men nå ringte jeg Tesla og de sier at bilen snart er ferdig produsert, og ja, jeg får med elektriske speil:) Han var usikker på dette med setene, men jeg forstår det slik at biler produsert fra en eller annen dato i feburar har de nye setene?
Hva er nytt med setene?
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

smurf

Elon sa på møtet i Oslo at de hadde gjort noe med fjærene i setet for at sittekomforten skulle bli bedre. Ellers er setene de samme etter hva jeg forstod.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

BMW850

Sitat fra: P85TMS på fredag 14. mars 2014, klokken 10:51
Noen som har fått "Din Model S er på vei til Europa" mail de siste dagene?
Hadde ett håp om at de skulle klare levering før påskeferien. (Production complete 27.02)

Er det en status som heter "Din Model S er på vei til Europa" da? Statusen min er "Din Model S er i transitt fra fabrikken"! Eller står den på kaia på østkysten fortsatt kanskje  :o
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Bjoris

Sitat fra: Tønsberg på fredag 14. mars 2014, klokken 14:02
Sitat fra: bjoris på fredag 14. mars 2014, klokken 12:51
Jeg har fortsatt "søker etter deler", men nå ringte jeg Tesla og de sier at bilen snart er ferdig produsert, og ja, jeg får med elektriske speil:) Han var usikker på dette med setene, men jeg forstår det slik at biler produsert fra en eller annen dato i feburar har de nye setene?

Hva er nytt med setene?

Elon var enig i at setene ikke var helt bra, forklaringen var vel at justeringen av setene nå har gjort at du sitter "dypere" enn før så jeg regner med bedre side støtte

Mila

Noen som vet om de registrer biler i helgen også?
Fikk oppdatert satus på my Tesla til prepared for delivery for 2 dager siden, så venter i spenning på når bilen blir registert. Har i utgangspunktet levering 25 mars så håper på at jeg kan få bilen før :)
Model S85 - Dolphin Grey, sort skinn, lydpakke, lyspakke, Techpakke, luftfjæring, panotak og parkeingsassistanse.

Levering mars 2013! :)

Kagex

P29687

NeRlIn

Sitat fra: bjoris på fredag 14. mars 2014, klokken 12:51
Jeg har fortsatt "søker etter deler", men nå ringte jeg Tesla og de sier at bilen snart er ferdig produsert, og ja, jeg får med elektriske speil:) Han var usikker på dette med setene, men jeg forstår det slik at biler produsert fra en eller annen dato i feburar har de nye setene?

Når bestilte du?

Jeg bekreftet 21 Desember. De sa da at bilen skulle være ferdig produsert 5 mars. Var i kontakt med selger dagen etter og får beskjed om at bilen skal produseres denne uken.
My Tesla søker fortsatt etter deler.
Vålerenga, Oslo
Leaf kjøpt 19.04.2012-solgt
TMS 85 bestilt og bekreftet 21.12.13.
Levering: 23.05.14

Bjoris

Sitat fra: NeRlIn på fredag 14. mars 2014, klokken 16:54
Sitat fra: bjoris på fredag 14. mars 2014, klokken 12:51
Jeg har fortsatt "søker etter deler", men nå ringte jeg Tesla og de sier at bilen snart er ferdig produsert, og ja, jeg får med elektriske speil:) Han var usikker på dette med setene, men jeg forstår det slik at biler produsert fra en eller annen dato i feburar har de nye setene?

Når bestilte du?

Jeg bekreftet 21 Desember. De sa da at bilen skulle være ferdig produsert 5 mars. Var i kontakt med selger dagen etter og får beskjed om at bilen skal produseres denne uken.
My Tesla søker fortsatt etter deler.
Jeg bestilte i september, men har bedt om levering i mai ford jeg ikke ville bytte i vintersesongen, vi kjører til fjells hver helg, nesten og skiboks, vinterhjul etc får jeg nå mer tid på å finne:)

paalv

Sitat fra: Mila på fredag 14. mars 2014, klokken 15:52
Noen som vet om de registrer biler i helgen også?
Fikk oppdatert satus på my Tesla til prepared for delivery for 2 dager siden, så venter i spenning på når bilen blir registert. Har i utgangspunktet levering 25 mars så håper på at jeg kan få bilen før :)

Ja, de registrerer på lørdager og unntaksvis på søndager, men ikke mange på de dagene. Maks rundt 10 stk i løpet av helgen, hittil (sep, nov og des). Det er Tesla som registrerer selv.
8)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

MrDriveby

Har mottatt dato på levering 26.03.14 ;D

Finalized 24.10.2014
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

Kjellemann

Yayyy. Da var bilen registrert, henting på tirsdag i Stavanger.. Gleeeeeede.
2 uker før estimert levering :)
Men venter på S85. 19", tech, vinter, lyd, pano, park, luft,
Sort /sort skinn.
RN671288 :) 18.10.2013
VIN: 29XXX :) 18.12.2013
Ny VIN: 5YJSA2H15EFP29XXX 19.12.2013
Ny VIN: 5YJSA3H18EFP29XXX 17.01.2014
Tesla-fabrikken bygger din Model S 04.02.2014
Produksjon fullført
Din Model S er i transitt fra fabrikken 04.02.2014
Estimert levering 26.03.2014...
Bekreftet levering 18.03.2014.
Reg nr EL333XX 14.03.2014

Tai

Gratulerer Kjellemann og rsy.

Gode tider foran dere :)

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

odokka

Status skiftet akkurat nå...skal etter planen leveres på torsdag...kanskje det blir før? Woohoo! :-)

O.

ankul

Kun 12 timer igjen før jeg skal hente min i Drammen! Phu, blir en laaaaaaaang natt :)
S85 2014 med alt - solgt
Model 3 - reservert tidlig
Model X75D med det meste - bestilt

b0nni

Jeg har avtale om levering på onsdag 19. men fortsatt er ikke bilen registrert. Bør jeg være bekymret eller kan jeg ta det med ro? Den 12. skiftet status til "Din Model S blir klargjort for henting eller levering"


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA