Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

KristianM

Fikk tlf fra Kim i Bergen i morgentimene og han sa bilen min var kommet til Bergen nå og om jeg ville hente den på førstkommende Fredag!  JAAA!!! Bare typisk jeg jobber sent på fredag og jobblørdag da, men tror de timene kommer til å gå fort ;)

ElViz55

Hurra ;D Endelig skjer det noe: "Tesla-fabrikken bygger din Model S"
Bestillt 25/11-2013, så jeg begynte å lure på om de hadde glemt den.
Kjenner det begynner å krible enda mere....


Morsomme x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2

cstromme

Får dere epost når dette skjer, eller sjekker dere siden deres jevnlig?
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

Newbee

Sitat fra: cstromme på tirsdag 11. mars 2014, klokken 11:47
Får dere epost når dette skjer, eller sjekker dere siden deres jevnlig?

Ingen e-post. Sjekkes jevnlig, flere ganger om dagen, "f5" :-)
Jeg sjekker som regel kun hver morgen. De fleste oppdateringen mine har kommet i løpet av natten.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

Aikon74

Ja, da var min også i produksjon, bekreftet bestilling i midten av desember :)

mecanica vergara

Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

smurf

Da håper jeg de snart har funnet frem alle delene til min bil også og starter byggingen. Bekreftet på julaften... Står at de løper rundt og samler deler, men de kom opp med VIN for ca en mnd siden :-)
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

akseln

Det er vel små tegn som tyder på at leveringstiden går ned.
- Produksjonsvolumet øker
- De mange som bestilte tidlig har stort sett fått bilene sine
- Tid fra bestilling til VIN går ned og de som har bestilt i år har stort sett fått VIN etter 1 måned

Blir spennende å se når "årets" bestillinger går i produksjon og blir sendt over dammen.

ankul

Da ringte min DS og lurte på om jeg ville hente bilen før planlagt som var 28.3.. Så nå skal jeg hente den førstkommende lørdag kl. 12 i Drammen! ;D

Gleder meg litt nå ja..  :D
S85 2014 med alt - solgt
Model 3 - reservert tidlig
Model X75D med det meste - bestilt

b0nni

Samme her  :) Ny levering blir 19. i stedet for 25. 

Jippi! :D

Sharp

Sitat fra: PetterX på mandag 10. mars 2014, klokken 21:57
Ikke for å mase, men er det noen her som har fått levert bil inne 4 måneder etter at de har bekreftet bestillingen? Og er det faktisk slik at de som bestiller Performance får raskere levering enn de som bestiller Standard?

Jeg bekreftet min P85 19.11.2013 og har fått estimert levering 31.3.2014. Så det blir forhåpentligvis bare ei uke over 4 mnd fra bekrefting  :)

Tror det stemmer at Preformance får raskere levering. Jeg fikk jo beskjed først om at jeg ikke burde forvente bilen før i mai, men fikk i januar beskjed om at det var blitt ledig kapasitet på fabrikken og at min bil var fremskyndet.

hawkman

Sitat fra: Sharp på tirsdag 11. mars 2014, klokken 15:40
Jeg bekreftet min P85 19.11.2013 og har fått estimert levering 31.3.2014. Så det blir forhåpentligvis bare ei uke over 4 mnd fra bekrefting  :)

Tror det stemmer at Preformance får raskere levering. Jeg fikk jo beskjed først om at jeg ikke burde forvente bilen før i mai, men fikk i januar beskjed om at det var blitt ledig kapasitet på fabrikken og at min bil var fremskyndet.

Nja, jeg bekreftet 11/12-13. Vanlig S85 og har også akkurat fått beskjed om utlevering 31/3. 8)
S85 - April 2014
70D - Desember 2015
BMW i3 94Ah - Januar 2017
X75D - Bestilt 11/5-2017

ctr46

Hmm ligger an til levering på fredag 14. kl 1200. Bilen har enda ikke blitt registrert ifølge statens vegvesen nettsiden... nesten så jeg begynner å bekymre meg.. :-\

I mangel på flere statusoppdateringer på MyTesla så har jeg nå begynt med F5 på statens vegvesen for å sjekke hva slags regnr jeg får :)

Hmm ifølge MyTesla så er bilen min fortsatt "in transit"... burde ikke den ha oppdatert seg snart?
.

tho

samme her ctr46.. Har levering 14 kl 16:00 siste status fra ds var at alt var i rute på lørdag men den er forsatt ikke registrert. Mytesla sier at den klargjøres for henting eller levering dog.
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

jonnerns

Sitat fra: ctr46 på tirsdag 11. mars 2014, klokken 15:52
Hmm ligger an til levering på fredag 14. kl 1200. Bilen har enda ikke blitt registrert ifølge statens vegvesen nettsiden... nesten så jeg begynner å bekymre meg.. :-\

I mangel på flere statusoppdateringer på MyTesla så har jeg nå begynt med F5 på statens vegvesen for å sjekke hva slags regnr jeg får :)

Hmm ifølge MyTesla så er bilen min fortsatt "in transit"... burde ikke den ha oppdatert seg snart?

Skulle jo tro det. Jeg er i samme situasjon, har i utgangspunktet avtale om å hente bilen tirsdag 18/3, men har forhåpninger om tidligere...

Fortsatt "in transit" og ingen skilter...
S85 med alt foruten 21" - Bestilt 20/8-13 - finalized 02/9-13.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA