Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Stellar

Sitat fra: Brede på mandag 16. desember 2013, klokken 19:02
Jeg skal også hente bil i Trondheim på torsdag, men har ikke fått reg.nummer enda.
Hvordan ligger det an med dere andre som skal hente bil denne uka?

Skal og hente på torsdag, fikk regnummer onsdag og vognkort i posten i dag :-)
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Voll1

Skal også hente i Trondheim torsdag 19/12 kl 9. Har startet forsikringen, men ikke fått reg.nr og ikke betalt bilen.
Model Y P   2022-
Model Y LR 2021-
Model 75X  2017-2021
Model 85S  2013-2018

Brede

Takk for tilbakemeldinger!

Her er bilen både betalt og forsikret, men ikke sett noe vognkort eller reg.nummer.
Vel, vel.. Alt ordner seg sikkert.  :)

Øggen

Produksjonsstart 20 desember ?????
D i VIN og jeg synes det er meget surt da jeg finalized i mai. Fatter ikke hva jeg har gjort mot USA eller noen i Tesla klanen?!?!?!?!?!

Gusse

Bilen er ferdig forsikret, finasieringsbevis er i Teslas hender og resterende kroner. Lån fra bank overføres i morgen og kvittering sendes direkte til min DS......ikke registreringsnummer enda...levering ca torsdag.

Arntiv

Jeg fikk mail for ca en måned siden, som sa "estimert levering" 19.desember. Etter det hørte jeg ikke mer. Ringte derfor i dag for å høre hvordan det stod til. Bilen hadde ikke kommet til Norge, og levering så derfor vanskelig ut på denne siden av årsskiftet...

Ble egentlig litt lettet. All tid jeg burde brukt på juleforberedelser har jeg brukt på nett. Nå er det faktisk sjanse for at venner og familie får julegave fra meg i år likevel som resultat av at jeg ikke får min. Nå er det vel engang det julen handler om...
Bekreftet 27.07.13. Levert 21.12.13, Svart S85 med pano, lyd, luft og hattehylle. 19" Polar Wheels med Hakka 8.

Dvergen196

Forsikring er i boks, betaling er i boks, reg nr er i boks men har ikke hørt noe fra Tesla utenom at bilen etter planen skulle pakkes ut av kontaineren 12/12.
Har prøvd å ring og sende mail uten hell men jeg vet de jobber ræven av seg med utlevering nå før jul så det er vel som forventet. Jeg har det hektisk selv så jeg hadde satt pris på en dato og et tidspunkt slik at man kan planlegge rundt dette, virker som å få info dagen før levering er vanlig :o

Gleder meg BITTELITT nå ;D
M3P Hvit/Hvit bestilt 16/10.
Model X 90D AP2 Solgt
Ford Focus RS 2017 Solgt
BMW M3 Competition 2017 Solgt
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Zneip

Hentet min bil i Trondheim i dag....nesten 9 måneders svangerskap er endelig over. Bilen sover nå søtt i garasjen mens kilowattimene strømmer på. Gleder meg til å kjøre på jobb i morgen :)



Nord Trøndelag | X90D

turbolurbo

Gratulerer! Fin farge :)

Så den sto i hallen der når jeg hentet min.
2019 TM3P

Gusse

Sitat fra: Zneip på mandag 16. desember 2013, klokken 23:59
Hentet min bil i Trondheim i dag....nesten 9 måneders svangerskap er endelig over. Bilen sover nå søtt i garasjen mens kilowattimene strømmer på. Gleder meg til å kjøre på jobb i morgen :)





Grattis Zneip:)
Artig å se medtrøndere få bilen sin. Håper å hente min allerede på torsdag denne uken:) Da ble det jul i år og da allikevel:)

Gusse

Sitat fra: Brede på mandag 16. desember 2013, klokken 19:02
Jeg skal også hente bil i Trondheim på torsdag, men har ikke fått reg.nummer enda.
Hvordan ligger det an med dere andre som skal hente bil denne uka?

Ser det da kanskje blir utlevering av minst to multicoat red da på torsdag 8)

Zneip


Sitat fra: Gusse på tirsdag 17. desember 2013, klokken 00:09
Sitat fra: Zneip på mandag 16. desember 2013, klokken 23:59
Hentet min bil i Trondheim i dag....nesten 9 måneders svangerskap er endelig over. Bilen sover nå søtt i garasjen mens kilowattimene strømmer på. Gleder meg til å kjøre på jobb i morgen :)





Grattis Zneip:)
Artig å se medtrøndere få bilen sin. Håper å hente min allerede på torsdag denne uken:) Da ble det jul i år og da allikevel:)

Takk for det - trodde aldri dagen skulle komme :D

Lykke til med din henting også da - skulle du trenge en klatt strøm på Levanger må du bare si ifra. Har 32A 1-fas i garasjen
Nord Trøndelag | X90D

Gusse

Takk for det - trodde aldri dagen skulle komme :D

Lykke til med din henting også da - skulle du trenge en klatt strøm på Levanger må du bare si ifra. Har 32A 1-fas i garasjen
[/quote]

Takk for det :)

MrDriveby

TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

Bjørn

Jeg fikk *også* beskjed om henting 19 desember.. :) tydeligvis fått inn et godt antall biler.. Ikke hørt en lyd siden jeg fikk beskjeden for snart en mnd siden.. så igår skrev jeg til DS og fikk svar at bilen var kommet den.. og om jeg ville hente den på onsdag.. el tirsdag..?! Aaah.. !! skal prøve å få det til på onsdag.. men må kjøre fosilbrenner'n min fra Namsos for å selge den i Trondheim samme dagen, også kjøre tilbake m min nye silenced silver bullet.. :P mye som skal klaffe  :o

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA