Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

tho

La merke til at VIN har endret seg på mytesla:

Gammel/Ny:

XXXXXX DP2D XXXXXXX
XXXXXX H13E XXXXXXX

Det tyder vel på at bilen ikke blir produsert før på nyåret.

Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

don

Sitat fra: tho på mandag 16. desember 2013, klokken 12:07
La merke til at VIN har endret seg på mytesla:

Gammel/Ny:

XXXXXX DP2D XXXXXXX
XXXXXX H13E XXXXXXX

Det tyder vel på at bilen ikke blir produsert før på nyåret.
Ja det har flere lagt merke til - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,8168.0.html
S85 Blå met. P24185
Order: 16/9,Confirmed:17/9,Vin# utdelt: 23/9,In prod: 9/1,In transit: 14/1
17/2: Din Model S blir klargjort for henting eller levering
4/3: Levert

Cao_de_Aqua

Fikk telefon fra Tesla i dag, bilen er nå klar til å bli hentet, har time i morgen kl.17:00. Bilen er nå registrert EL309XX. Ventetiden endelig over.
VW ID3 gått 4300 km (best EV so far)
C-zero nr1 gått 25'km (vraket)
C-zero nr2 gått 75' km (vraket)
TMS 85, sølv, finalized 31.07.13 VIN 23812 (Still going strong 130'km)
08.11.13 Production complete
17.12.13 Tesla S EL 309XX levert kl.17:00
Model 3 Reservert 31.03.16

Kagex

Snakket med tesla idag.  Får vin om 1 uke.  Bilen ferdig produsert i januar.  Estimert levering første uke i mars. 

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

P29687

Viking

Sitat fra: Cao_de_Aqua på mandag 16. desember 2013, klokken 13:52
Fikk telefon fra Tesla i dag, bilen er nå klar til å bli hentet, har time i morgen kl.17:00. Bilen er nå registrert EL309XX. Ventetiden endelig over.
good for you! Jeg finalized 6 uker før deg. Håper på å få hentet bilen mot slutten av uken, men har ikke hørt noe konkret enda. Fortsatt stauts "in transit", ikke noe reg-nr. Iflg DS skal bilen komme med båt til Drammen i morgen, deretter 2-4 dager før utlevering.
Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

cairnz

Samme her, sjekket med Tesla i dag siden jeg ikke har fått "nytt" 2014-VIN og produksjon estimert rundt nyttår, enten denne eller andre siden av nedtellingen. Dermed levering et sted mellom begynnelsen av februar og slutten av 2015.... ;)
Elbilist

JWinterburn


Sitat fra: cairnz på mandag 16. desember 2013, klokken 14:38
Samme her, sjekket med Tesla i dag siden jeg ikke har fått "nytt" 2014-VIN og produksjon estimert rundt nyttår, enten denne eller andre siden av nedtellingen. Dermed levering et sted mellom begynnelsen av februar og slutten av 2015.... ;)
hvilket chassis har du? Og når bestillte du ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

cairnz

#3637
Sitat fra: JWinterburn på mandag 16. desember 2013, klokken 14:56

Sitat fra: cairnz på mandag 16. desember 2013, klokken 14:38
Samme her, sjekket med Tesla i dag siden jeg ikke har fått "nytt" 2014-VIN og produksjon estimert rundt nyttår, enten denne eller andre siden av nedtellingen. Dermed levering et sted mellom begynnelsen av februar og slutten av 2015.... ;)
hvilket chassis har du? Og når bestillte du ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
chassis? VIN? (28141) bestilte og bekreftet 23. aug


Elbilist

Gusse

Det nærmer seg :) :)
Ny status:"Din Model S blir klargjort for henting eller levering"
Utlevering Fredag eller Lørdag....kanskje før??

olehelge

 :) Da var bilen kommet til Trondhjem, hentes Torsdag 19   ;)
Ole Helge  - Molde
P85  -black - black - black - tech -pano
Reservert 25.06.13, Levert Lade 19.12.13

Johnny

Da er utleveringen utsatt på ubestemt tid! Kom til Drammen for snart en uke siden. Registrert, og altså fortollet sist torsdag, men enda står den i Drammen!

Regner med at det er betraktelig mer krevende kunder der ute en meg, som ikke godtar at en bil som er betalt, registrert og forsikret ikke blir transportert videre.
TMS og eGolf.

stianrod

Da har jeg også fått endret status til "klar for henting og levering..." Så da er de iallefall i rute.

Det eneste jeg angrer på er at jeg bestilte bilen så tidlig som i april. Hadde jeg bare ventet til juli, så hadde jeg mottatt bilen for leeenge siden   ;)
Tesla Model S P85 2014

FruTesla

Jepp - min status er også endret til: Din Model S blir klargjort for henting eller levering. Da må det vel begynne å nærme seg....... :) :) :) :)
Mercedes E 220 CDI (solgt)
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentet 21. juni 2017
Taycan 4S - hentet ut 15. januar 2021

Gusse

Snakket med Tesla Trondheim i 15 tiden. Fikk beskjed om at utlevering kanskje kunne allerede skje på torsdag :) :) :)

Happyhappyhappy :)

Brede

Jeg skal også hente bil i Trondheim på torsdag, men har ikke fått reg.nummer enda.
Hvordan ligger det an med dere andre som skal hente bil denne uka?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA