Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Lille Lance

Sitat fra: espenlg på lørdag 02. november 2013, klokken 09:08

Jeg måtte jo gjøre nettopp dette, sendte en mail i går og fikk svar i natt faktisk : "Statusene på Min Dashboard endres parallelt med og fortløpende med faktiske forhold. Dette skal du fint kunne stole på."
Med andre ord er det bare å finne frem champagne i kveld :-)

+1 Godt å høre  :D Bare nevne at jeg for ca 10 dager siden ble forespeilet levering i mars. For en uke siden ble jeg informert om levering i slutten av januar. Og nå ... med oppstart produksjon, så snakker vi faktisk om rundt nyttår ... Skal si det svinger ...  ::)  Bare det svinger i riktig retning   ;D
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Bjoris

#2551
Jeg har ikke noe tro på dette stemmer, min bil som skal leveres i mai er i produksjon nå. Jeg har sendt mail og bedt om rask tilbakemelding, er ikke interessert i en 2013 modell og da får jeg nok ikke med den nylig etterbestilte dobbelladeren heller så ikke alle er veldig fornøyd med dette. Jeg ønsker rett og slett heller ikke en bil som har stått 6 mnd på fabrikken før levering heller... Hvis det er slik at bilen er i produksjon nå og jeg ikke får med dobbeltladeren så kansellerer jeg hele greiene. Bilen skulle produseres i Februar, det var avtalen. Da ville det bli en skikkelig 2014 modell og jeg forventet å få med noe mer oppgradering av feil, el speil mv så, nei, ikke happy med dette hvis det stemmer da!

BMW850

Sitat fra: bjoris på lørdag 02. november 2013, klokken 09:33
Jeg har ikke noe tro på dette stemmer, min bil som skal leveres i mai er i produksjon nå. Jeg har sendt mail og bedt om rask tilbakemelding, er ikke interessert i en 2013 modell og da får jeg nok ikke med den nylig etterbestilte dobbelladeren heller så ikke alle er veldig fornøyd med dette. Jeg ønsker rett og slett heller ikke en bil som har stått 6 mnd på fabrikken før levering heller... Hvis det er slik at bilen er i produksjon nå og jeg ikke får med dobbeltladeren så kansellerer jeg hele greiene. Bilen skulle produseres i Februar, det var avtalen. Da ville det bli en sikkelig 2014 modell og jeg forventet å få med noe mer oppgradering av feil, el speil mv så, nei, ikke happy med dette hvis det stemmer da!

+1
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Bonefish

Fikk faktura i dag. Der står det Model S Standard. Har bestilt P. Prisen på fakturaen er for P. Litt skeptisk...
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Meringdal

I går endret status seg fra sourcing parts, til vi skaffer deler (norsk), og idag står det at den bygges! :-)

Denne ble bestilt 15 sept :)

krister461

Sitat fra: bjoris på lørdag 02. november 2013, klokken 09:33
Jeg har ikke noe tro på dette stemmer, min bil som skal leveres i mai er i produksjon nå. Jeg har sendt mail og bedt om rask tilbakemelding, er ikke interessert i en 2013 modell og da får jeg nok ikke med den nylig etterbestilte dobbelladeren heller så ikke alle er veldig fornøyd med dette. Jeg ønsker rett og slett heller ikke en bil som har stått 6 mnd på fabrikken før levering heller... Hvis det er slik at bilen er i produksjon nå og jeg ikke får med dobbeltladeren så kansellerer jeg hele greiene. Bilen skulle produseres i Februar, det var avtalen. Da ville det bli en skikkelig 2014 modell og jeg forventet å få med noe mer oppgradering av feil, el speil mv så, nei, ikke happy med dette hvis det stemmer da!
Om du har bestilt nå så har du ikke krav på noe mer enn det som er en mulig å bestille nå. Dobbeltlader klarer det  nok å få med.

LAH

Produksjon fullført
Your Model S is in transit from the factory.
85 - P4126 - VIN18537
Lev. des - lev. okt - lev. november - levert fredag 13. des

khh

#2557
Endelig "Tesla-fabrikken bygger din Model S".

Bjoris

#2558
Sitat fra: krister461 på lørdag 02. november 2013, klokken 09:53
Sitat fra: bjoris på lørdag 02. november 2013, klokken 09:33
Jeg har ikke noe tro på dette stemmer, min bil som skal leveres i mai er i produksjon nå. Jeg har sendt mail og bedt om rask tilbakemelding, er ikke interessert i en 2013 modell og da får jeg nok ikke med den nylig etterbestilte dobbelladeren heller så ikke alle er veldig fornøyd med dette. Jeg ønsker rett og slett heller ikke en bil som har stått 6 mnd på fabrikken før levering heller... Hvis det er slik at bilen er i produksjon nå og jeg ikke får med dobbeltladeren så kansellerer jeg hele greiene. Bilen skulle produseres i Februar, det var avtalen. Da ville det bli en skikkelig 2014 modell og jeg forventet å få med noe mer oppgradering av feil, el speil mv så, nei, ikke happy med dette hvis det stemmer da!
Om du har bestilt nå så har du ikke krav på noe mer enn det som er en mulig å bestille nå. Dobbeltlader klarer det  nok å få med.

Jeg bruker ikke mer tid på dette før det er bekreftet eller avkreftet at dette er riktig. Å få en "overligger" fra 2013 levert i mai 2014 er uansett lite tilfredsstillende, selv med dobbeltlader.

Kanskje de nå bare har erstattet soursing for parts til production når det har gått litt tid for å unngå alle etterbestillingene:)?

Hyperstress


Sitat fra: bjoris på lørdag 02. november 2013, klokken 09:33


Kanskje de nå bare har erstattet soursing for parts til production når det har gått litt tid for å unngå alle etterbestillingene:)?

God poeng.. De er sikkert fed up med alt maset fra ubesluttsomme nordmenn!  ;D
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Arnta

Jeg snakket med en dame fra Tesla i går. Hun sa at bilen min skulle produseres i januar og leveres i februar. Jeg hadde valgt levering januar. VIN234**

Har mine tvil på at statusene stemmer. Men håper jo selvsagt jeg tar feil! :-)
Model S 85 Pearl White

klumpen

Bestillte i august på den dagen januar ble første mulige leveringsmåned. Har ikke hørt noe fra tesla ennå. Står at de samler deler, så er vel neppe i produksjon.
Valgte januar som leveringsmåned.
2012 Nissan Leaf. Gått 50.000. - solgt
2014 Tesla Model S 85

tho

Bare kaster meg på alle andre her. Min er også i produksjon!
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

maglom

TMS P85, vin 25132
Bestilt 23/09 -2013

mgarm

Nå produserer de jaggumeg min bil også. S85 med litt stæsj. Finalize ca 16.9

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA