Jeg velger å tro at min bil er ferdig produsert selv om mytesla har vist "Sourcing parts...." siden 12. juli. Vi kan simpelthen ikke stole på statusoppdateringene - noe som har blitt slått fast gang etter gang her inne! Jeg baserer min antagelse (at bilen er ferdig) på kommunikasjon med Tesla SC i Trondheim, samt div. eposter fra Tesla.
Jeg bestilte bilen i mars og finaliza tidlig i mai, og tillater meg å dra litt på smilebåndet over dere som bestilte i høst og allerede begynner å stresse. Det finnes fortsatt folk som bestilte bil i 2012 som stadig venter på sin

Jeg har i tillegg et av de laveste VIN i norge (13877) uten at det betyr noe som helst, og sekvensnummer #3273, men fortsatt bare "sourcing parts". Jeg fikk epost 1. oktober om at bilen var sendt...noe som tydeligvis var en litt overivrig mailbot eller noe slikt. Har nå lenge gått med et indre mantra om at "bilen kommer når den kommer"....men nå begynner jeg snart å forbeholde meg retten til å bli litt utålmodig. Skulle gjerne hatt en dato snart så jeg kunne planlagt salg av mærsja. Så ja - når får jeg bilen min kjære, vakre, vene TESLA?