Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

ebbrey

Fikk tilbud om levering 5 dager tidligere.
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Muffinman


arv

Hurra, får min grå TMS en uke tidligere enn før avtalt.
Hentes tirsdag 29/10. Håper med vinterdekk.
ARV
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

Tai

Var innom Teslabutikken i bergen i dag med guttungen på 9, han gleder seg nesten like mye som meg til bilen kommer. Siden jeg var i butikken spurte jeg om levering og desverre ser det ut til at den har blitt flyttet til Februar :'(.

Blir en tøff vinter dette her...

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

jalias

Sitat fra: Tai på lørdag 26. oktober 2013, klokken 18:28
Var innom Teslabutikken i bergen i dag med guttungen på 9, han gleder seg nesten like mye som meg til bilen kommer. Siden jeg var i butikken spurte jeg om levering og desverre ser det ut til at den har blitt flyttet til Februar :'(.

Blir en tøff vinter dette her...

Tai

Åj.... Når finalized du?

Tai

Jeg finalized 14 september med antatt levering januar.

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Lille Lance

Ved bestilling 5. sep fikk jeg estimert levering januar. For 2 uker siden ble jeg forespeilet levering februar / mars. Idag fikk jeg beskjed om levering i slutten januar  :) Nå går det den rette veien!
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

jalias

Sitat fra: Lille Lance på mandag 28. oktober 2013, klokken 12:33
Ved bestilling 5. sep fikk jeg estimert levering januar. For 2 uker siden ble jeg forespeilet levering februar / mars. Idag fikk jeg beskjed om levering i slutten januar  :) Nå går det den rette veien!

LIKER :D

Sjøhyene

Sitat fra: Tai på lørdag 26. oktober 2013, klokken 20:03
Jeg finalized 14 september med antatt levering januar.

Tai

Finalized en uke etter deg og ble forespeilet levering februar. Hadde faktisk vent meg til tanken på at det blir mars før jeg har bilen i garasjen, men etter siste oppdateringer her så er det kanskje grunn til å se litt mer positivt på ting.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

Bonefish

Sitat fra: Lille Lance på mandag 28. oktober 2013, klokken 12:33
Ved bestilling 5. sep fikk jeg estimert levering januar. For 2 uker siden ble jeg forespeilet levering februar / mars. Idag fikk jeg beskjed om levering i slutten januar  :) Nå går det den rette veien!

Bra at det blir fremskyndet for noen, fikk mail fra DES om levering 1 desember, en liten uke senere en jeg ble forspeilet for en uke siden. Det kan jo tyde på at Tesla begynner å komme ajour med produksjonen, eller at de forteller folk det de vil høre ;-)
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Nuvolari

Sitat fra: Bonefish på mandag 28. oktober 2013, klokken 12:52
Sitat fra: Lille Lance på mandag 28. oktober 2013, klokken 12:33
Ved bestilling 5. sep fikk jeg estimert levering januar. For 2 uker siden ble jeg forespeilet levering februar / mars. Idag fikk jeg beskjed om levering i slutten januar  :) Nå går det den rette veien!

Bra at det blir fremskyndet for noen, fikk mail fra DES om levering 1 desember, en liten uke senere en jeg ble forspeilet for en uke siden. Det kan jo tyde på at Tesla begynner å komme ajour med produksjonen, eller at de forteller folk det de vil høre ;-)

Hmm, du er 300 biler bak meg og får levert en uke før meg. Hva er det tesla driver med egentlig?
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

prophan

Jeg drøyde med å finalize til august en gang, grunnet fargevalg. Ble forespeilet en gang i late desember, men status er fremdeles "Order Confirmed -We have begun sourcing parts for your Model S." Jeg har lyst å få den i begynnelsen av januar, men begynner å bli nervøs for at jeg ikke får bilen i januar i det hele tatt?
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

TK

Regner med folk i Drammensområdet som venter på bil i november vil kunne se flere biler på klargjøring de neste dagene, da Tschudis containerlinje som Tesla bruker angivelig ankommer hver mandag og sikkert med noen teslaer også denne mandagen. Spennende!

larsleik

Sitat fra: Stellar på torsdag 24. oktober 2013, klokken 21:38


Jeg la til pano og barneseter 10/9. På en måte har jeg egentlig ikke mast mye på de, det er bare det at de har en tendens til ikke å svare så tydelig på det man spør de om. Da spør jeg på nytt, til jeg får svar. Da jeg så andre som bestilte etter meg få beskjed om utsatt levering, ringte jeg idag (21 06 19 29) og spurte hvordan ting lå an. Fikk svar med en gang at den er ferdig 4/11 med levering uke 51. Første konkrete svar jeg egentlig har fått fra de.

Stemmer bra med min bekreftelse. Ferdig produsert nå med levering i uke 49/50
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Brede

Jeg fikk mail i natt, første infomailen jeg noen gang har fått uoppfordret fra Tesla, om justering i produksjon/levering.
Det siste jeg hørte var levering andre uka i desember, er nå forskjøvet til tidlig januar.
Finalized i slutten av juni..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA