Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Stellar

Sitat fra: Bonefish på fredag 25. oktober 2013, klokken 12:08


Hva skjer med at noen får uoppfordret info mens oss andre dødelige kun har stausen til mytesla å leve på?
[/quote]
Tror de er i klart mindretall, om de eksisterer i det hele tatt :-)
[/quote]

For det første er det vel ikke uoppfordret info, jeg ringte selv og spurte. Dette står også noen poster tilbake i denne tråden. Så ja Bonefish, er nok få eller ingen som får slik info uoppfordret, men jeg finnes om det var det du mente ;)
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Nuvolari

Sitat fra: den12mann på fredag 25. oktober 2013, klokken 12:01
Sitat fra: Stellar på torsdag 24. oktober 2013, klokken 11:34
Fikk nettopp beskjed om at min bil er ferdigprodusert 4/11, med levering i uke 51 ;D

Hva skjer med at noen får uoppfordret info mens oss andre dødelige kun har stausen til mytesla å leve på?

De fleste får kun en henvendelse fra Tesla, det er fra DS ca 1 mnd før levering.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

TesLars

En ting jeg lærte mens jeg ventet på bilen var å ikke bry meg noe særlig om MyTesla statusen. Jeg hadde "Sourcing parts..."-statusen lenge etter at bilen var ferdigprodusert og på vei til Norge.

Ta heller kontakt med kundeservice så får dere nok et bedre svar.
Oslo
Black Model S

Jimpec

MyTesla er nok ikke heelt på viddene, og gir nok som regel et riktig bilde.

Min bil skal leveres i løpet av de nærmeste dagene, men den har gått tilbake til "in production". Det er flere som har opplevd det samme og det er tydeligvis en slags status når bilen er under endelig klargjøring før utlevering.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Gjermund

Jeg har P2261 (om jeg husker rett) og har fått e-post om midten eller slutten på november, men jeg ser at noen har fått spesifisert dato i desember. Betyr det da at jeg også vil få i desmeber? (Tidligere var det levering i september / oktober de sa.)

Maartensommer

Sitat fra: Jimpec på fredag 25. oktober 2013, klokken 12:42
MyTesla er nok ikke heelt på viddene, og gir nok som regel et riktig bilde.

Min bil skal leveres i løpet av de nærmeste dagene, men den har gått tilbake til "in production". Det er flere som har opplevd det samme og det er tydeligvis en slags status når bilen er under endelig klargjøring før utlevering.

Var din bil en av de jeg så i Drammen i går?

Jimpec

Sitat fra: Maartensommer på fredag 25. oktober 2013, klokken 12:47
Sitat fra: Jimpec på fredag 25. oktober 2013, klokken 12:42
MyTesla er nok ikke heelt på viddene, og gir nok som regel et riktig bilde.

Min bil skal leveres i løpet av de nærmeste dagene, men den har gått tilbake til "in production". Det er flere som har opplevd det samme og det er tydeligvis en slags status når bilen er under endelig klargjøring før utlevering.

Var din bil en av de jeg så i Drammen i går?

Ikke av de du listet med VIN, men jeg vet at den er i Drammen og på vei til Stavanger.
Brun.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Maartensommer

Jeg har hatt "In production" status siden tirsdag.  Håper bilen kan komme seg til Alna tidlig neste uke.

OleJA

Kjører daglig forbi Dora i Trondheim hvor nye biler ankommer Bartebyen. I september så jeg daglig lass med Model S som ble losset her - Til nå i oktober har jeg ikke sett en eneste bil.

Men idag stod det det jammen en Rød og Grå Model S der igjen. Kanskje et tegn på at nye lass med biler er på vei :D

fonberg

Sitat fra: OleJA på fredag 25. oktober 2013, klokken 13:00
Kjører daglig forbi Dora i Trondheim hvor nye biler ankommer Bartebyen. I september så jeg daglig lass med Model S som ble losset her - Til nå i oktober har jeg ikke sett en eneste bil.

Men idag stod det det jammen en Rød og Grå Model S der igjen. Kanskje et tegn på at nye lass med biler er på vei :D

Si fra når du ser en grønn da :)
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

den12mann

Sitat fra: TesLars på fredag 25. oktober 2013, klokken 12:32
Ta heller kontakt med kundeservice så får dere nok et bedre svar.

Prøvde meg på det for en tid tilbake, men da var det jammen meg eder og galle å hente her inne pga at vi maser på de og blahblahblah.. som om kundeservice til Tesla Norge har noe å si for produksjonstiden i USA

Johnny

Sitat fra: den12mann på fredag 25. oktober 2013, klokken 13:37
Sitat fra: TesLars på fredag 25. oktober 2013, klokken 12:32
Ta heller kontakt med kundeservice så får dere nok et bedre svar.

Prøvde meg på det for en tid tilbake, men da var det jammen meg eder og galle å hente her inne pga at vi maser på de og blahblahblah.. som om kundeservice til Tesla Norge har noe å si for produksjonstiden i USA

Bare en spøk som dreier seg om den aketisktiske øvelsen det er å vente uten å spørre!

Nå har til og med jeg krypt til korset og spurt, men Roxana har nok langhelg, for hun svarer ikke :'(
TMS og eGolf.

Jimpec

Da er min registrert og vi er på 27-tallet.

Har hatt roen lenge nå ifht å glede meg - men nå merker jeg at følelsen slår inn for alvor igjen.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

ellholt

Ble oppringt igjen av Tesla i dag. Bilen blir ifølge den hyggelige damen som ringte, ferdig produsert 6/1-2014 og leveres tredje eller fjerde uken i ferbruar. Det er bare å smøre seg med tålmodighet :-/

Grønn S85 VIN 23844, grått interiør, pano, tech, park, lys, vinterpakke, barneseter, hattehylle, lydpakke
Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017. Tesla solgt mai 2022. Kia EV6 AWD Exclusive, Forrest Green , bestilt

rsy


Sitat fra: ellholt på fredag 25. oktober 2013, klokken 14:22
Ble oppringt igjen av Tesla i dag. Bilen blir ifølge den hyggelige damen som ringte, ferdig produsert 6/1-2014 og leveres tredje eller fjerde uken i ferbruar. Det er bare å smøre seg med tålmodighet :-/

Grønn S85 VIN 23844, grått interiør, pano, tech, park, lys, vinterpakke, barneseter, hattehylle, lydpakke

Ellholt, hvilken dato bekreftet du kjøpet?
Jeg har VIN 24550.

RSy

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA