Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Talvern

Endelig!

"The Tesla Factory is building your Model S.!!"

#2147, Chassie: 16908

Levering okt/nov

:)
Hvit Tesla 85P med alt - levert 30.10.13 #2147
C-Zero 14.10.14 = 100% elektrisk. :)

daggad

Føler med dere, det må være ulidelig grusomt å vente slik. Jeg tror ikke engang julenissen når en var 5 år kunne skape en slik venteangst...kan virke som de fleste Teslaeiere vet hva F5 knappen gjør med en nettleser !  ;D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

blickbox

Når jeg har bestilt tror jeg at jeg skal lage en app til mobilen med pushvarsling hver gang status skifter ;)

getor

Hah! De har funnet alle delene og har begynt å bygge bilen! "In Production" og hvor vakkert det lyder! Nå får jeg inderlig håpe at de med hvite hansker sørger for at det ikke spriker i alle retninger og at finishen er perfekt.

Åja - VIN 16851

Lacaixxa

Sitat fra: Real EoN på tirsdag 17. september 2013, klokken 16:03
@Lacaixxa

Tror jeg var heldig med min leveringstid.. men min var ready for pickup 8 eller 9 august.. og jeg hentet den 10 september i Trondheim.

Da satser jeg å være heldig jeg også:)
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d (solgt)
2022 TMYP i bestilling

roaaad

Da var P2121 også ferdigbygget med status "Your Model S is being prepared for pickup or delivery".  Det var akkurat en uke in production (10-17. sep).  Da kommer den kanskje i midten av oktober!  Det er godkjent i.f.t. estimert Sep/Okt fra starten.

Amoss

Sitat fra: daggad på tirsdag 17. september 2013, klokken 17:53
kan virke som de fleste Teslaeiere vet hva F5 knappen gjør med en nettleser !  ;D

Hmm...  rart ingen flere enn meg har høyreklikk-menyvalget "reload tab every ..." ;)

Sitat fra: blickbox på tirsdag 17. september 2013, klokken 17:56
Når jeg har bestilt tror jeg at jeg skal lage en app til mobilen med pushvarsling hver gang status skifter ;)

Ja, har stusset litt på hvorfor ingen har laget noe slikt før :)  Tror du får full avsettning på den her på forumet ;)
Model S 85D

arv

Endelig:The Tesla Factory is building your Model S. :-*
# 2156
ARV
Kjørt Think 2000 mod  133 000 km Byttet til Think 2008 Kjørte den 33 000 Km. Har nå Think 2011 m klima. Har nå kjørt min 2011 Think 60000 km siden 30 mars. Det nye stereoanlegget er helt topp!HarTMS85 som nå er byttet i en Tesla M3har nå bare to Elbiler.

laumb

Sitat fra: blickbox på tirsdag 17. september 2013, klokken 17:56
Når jeg har bestilt tror jeg at jeg skal lage en app til mobilen med pushvarsling hver gang status skifter ;)

Push? Kun live som gjelder.

Bil og henger app sjekket franatisk i dag.. Kun en uke igjen... NEIVENT! Under en uke!

Neemaz

Sitat fra: laumb på tirsdag 17. september 2013, klokken 19:38
Sitat fra: blickbox på tirsdag 17. september 2013, klokken 17:56
Når jeg har bestilt tror jeg at jeg skal lage en app til mobilen med pushvarsling hver gang status skifter ;)

Push? Kun live som gjelder.

Bil og henger app sjekket franatisk i dag.. Kun en uke igjen... NEIVENT! Under en uke!

Samme her :-) , sjekket til og med nå.. Og den oppdateres vel heller sjelden etter stengetid vil jeg tro  :o

Adrian

Min har vært in production en uke nå.... Håper den snart blir ferdig, men håper samtidig den tar tid for at de sjekker den ekstra grundig?? Hehe.
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

sindrej

Forhåpentligvis min siste post her .. i morgen skal den hentes.

Postman pat

Litt (surt) krydder om leveringer.     Har urelatert  forbindelse inn i Tesla på globalt nivå (ikke kunde og ikke produksjonssiden)  De tok bølgen at en av deres forretningsforbindelser i NORGE hadde bestilt.   Fortalte at jeg burde ha fått bilen levert for lengst, men gikk ikke videre med den sytingen.   De fikk nå mitt res nummer og senere pr epost mitt ( flunkende nye) VIN nr.   Gikk en dag og  jaggu kom det en epost....

Stipulert  allerede en gang forsinket produksjon som VAR 15 sep for Sen okt levering  er nå forskjøvet.   
Min var nå i systemet  "scheduled for Production 14 October" , men levering midt i Nov.

Denne  stadfestingen er  helt uavhengig av vår felles eposting og ringing til SC, DS og alle kundefrontende Teslamennesker vi har tilgang til, så denne bør gis en del  cred når det gjelder  riktighet.

Tenkte litt uavhengige observasjoner kunne være til nytte, om en de mangler "hygge" gitt mere forsinkelse.

VH PP.
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

leifarneb

Sitat fra: roaaad på tirsdag 17. september 2013, klokken 18:55
Da var P2121 også ferdigbygget med status "Your Model S is being prepared for pickup or delivery".  Det var akkurat en uke in production (10-17. sep).  Da kommer den kanskje i midten av oktober!  Det er godkjent i.f.t. estimert Sep/Okt fra starten.

Not to break your luck.. men. Den blir nok levert tidlig i November - alternativt sent i oktober. Regnes ca 50 dager..

roaaad

Er litt optimist i dag...  Ser flere som har faatt den over innen noenogtredve dager.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA