Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

PAM

SIG - 85+, Svart/hvit, 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle, seter bagasje,

Adrian

Føler at ingen sine statuser er endret på en uke. Noen som har fått in production i det siste?
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

Jimpec


Sitat fra: Adrian på mandag 12. august 2013, klokken 20:52
Føler at ingen sine statuser er endret på en uke. Noen som har fått in production i det siste?

Jeg har tenkt samme tanke og vært gjennom de fleste relevante trådene.
Kanskje er det retoolingen som pågår?
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Milzit

Ser at ingen har fått levering etter meg 6. september heller....det er nok stopp nå ;)

Knut Øygard

Jeg fikk "In Production" 26. Juli og har fortsatt den statusen. Det er 17 dager siden nå. Jeg håper det bare er statusene som har hengt seg opp og at bilen er på vei...

Jeg trodde kanskje jeg kunne få bilen 15. september, men nå håper jeg det blir før oktober... Har ikke mast på Tesla om leveringstidspunkt ennå, tenkte å vente til bilen var ferdig produsert.

Jeg har VIN15311 og fakturanr 304 hvis noen lurte på det :)
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

leifarneb

Sitat fra: KnutGol på mandag 12. august 2013, klokken 21:32
Jeg fikk "In Production" 26. Juli og har fortsatt den statusen. Det er 17 dager siden nå. Jeg håper det bare er statusene som har hengt seg opp og at bilen er på vei...

Jeg trodde kanskje jeg kunne få bilen 15. september, men nå håper jeg det blir før oktober... Har ikke mast på Tesla om leveringstidspunkt ennå, tenkte å vente til bilen var ferdig produsert.

Jeg har VIN15311 og fakturanr 304 hvis noen lurte på det :)

Hei,
Jeg er VIN 15295, og har akkurat de samme statusene som deg... har vært in production i ca 3 uker. Ringte Tesla i forrige uke. Status for levering er siste uken i Sept, evt første uka i Okt.

Så vet du det :-)

Lars-bgo

Levering er avtalt  7 september i Bergen. Vin 150xx.
Tesla S85, Leaf - solgt , i3 - solgt, B electric

Oreo

Og deres sekvensnr. er?

Jeg tror det nå etterhvert som de første leveransene er unnagjort, og den norske organisasjonen får kjørt seg inn, så kommer det et skred av leveranser.
Jula kommer tidlig i år.
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

Spinner


Lanber

Så mange som fikk "in production" inntil i forrige uke, meg selv inkludert med #1970, så tenker jeg Tesla har kjørt en periode med utelukkende produksjon av EU modell med fokus på norske leveringer.

Spinner

Fått bekreftet at bilen er på vei, og fått estimert levering siste uka i september, P1415 8)

laumb

Da BØR jeg få samme dag som deg da. :P
Dersom de følger P-nummer altså...

Larvik

Bør vel klare å presse meg også inn den dagen...
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

Cronos

Fikk "Your Model S is being prepared for pickup or delivery." i går (sjekket i går).

Tidligere har jeg fått estimert levering "midten av septembert" hilsen Helene Harefrøken.

#1023










P85Sept 13
P85DMars 15Solgt
P85DMai 15Solgt
Model 331.03.16Reservert



JohanH

Avtalt levering onsdag 4/9 på Alnabru.

P389.

Gleder meg!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA