Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

drFloyd

Sitat fra: Cirion på mandag 05. august 2013, klokken 10:13
Sitat fra: perbakken på mandag 05. august 2013, klokken 10:07
Ser ut til at det er kun Signaturene som er forsinket. Jeg hadde et opprinnelig leveringsvindu på "juli/august" men den (Sig#85) blir levert en eller annen gang mellom 24. august og 7. september - altså ca. en måned forsinket.
Er det mulig å spørre hvilken spec du har på Sig85?

Min Sig406 har nå vindu 14 - 28. aug og jeg har fått bekreftet at den kom med første båt men jeg må vente på at andre foran meg skal få først.

Alt er med (inkl. P+) utenom barnesetene bakerst. Jeg har også fått bekreftet at den skal være med på første båt, men hvordan de egentlig setter opp leveringstidspunktene for den enkelte har jeg aldri fått vite.

TK

Det er nok ikke bare signaturer som er litt forsinket nei:
hadde sept-okt først og fikk nå mail om starten/midten av november av
Torgnes.

TK
#22xx

Bonefish

Jeg har fått estimert slutten av oktober av Heidi. I følge kontrakten så var levering Sept/Okt. Levering i slutten av oktober er jo innforbi :)
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Jimpec

Sitat fra: TK på mandag 05. august 2013, klokken 10:18
Det er nok ikke bare signaturer som er litt forsinket nei:
hadde sept-okt først og fikk nå mail om starten/midten av november av
Torgnes.

TK
#22xx

Hvilken konfigurasjon har du på din bil? Merkelig at de har "lagt deg bak i køen".
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

TK

Har sett andre foran her ja og har lurt selv:
-grå standard 85, tech, luft, lyd, skinn, pano,
barneseter,sikkerhet, vinter

Larvik

#635
Fikk svarmail fra Heidi i går, estimert levering i slutten av Sept.
85 Non Perf. Rød, Tan, alt utenom dobbeltlader&ekstraseter.
Fikk også følgende info:
Leveres på ønskede dekk ( så ingen fare for at vinterdekkene shippes hjem til meg, som de truer med på dashbordet mitt )
Dekkhotell hadde de ikke fokus på foreløpig.
Vinterdekk det eneste ekstrautstyr de leverer momsfritt foreløpig ( ikke noe av det andre i shopen...)
Finansieringsløsning ikke avklart, måtte ordne det selv...
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

arnehelge

Jeg fikk også e-post fra Heidi kl. 23:14 i går kveld at estimert levering av min Performence P566 var mellom 25.aug og 8. sept. Håper det stemmer for da kjører jeg elektrisk til Gotland den 12. september:-).
Model S, P85, brun med tech, pano, park, lyd, luft, 19".  Bestilte august 2011, fikk bilen 10.sept.2013.

Sigmund9000

@perbakken,

Bekrefter det du skriver om levering, etter kontakt med UK på fredag. Min Signature nr 67 med spec,  alt minus seter, blir levert i slutten av august, begynnelsen av september.


Signature

FruTesla

Lastebil med flere Tesla Model S observert på Shell Høvik!!!! Noen som er heldige :) :) :)
Mercedes E 220 CDI (solgt)
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentet 21. juni 2017
Taycan 4S - hentet ut 15. januar 2021

Nuvolari

Sitat fra: FruTesla på mandag 05. august 2013, klokken 10:53
Lastebil med flere Tesla Model S observert på Shell Høvik!!!! Noen som er heldige :) :) :)

Det er vel bilene til eventet 7 august vil jeg tro.

Velkommen til forumet FruTesla!
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Amper

P85D :o)

Yagi

Sitat fra: FruTesla på mandag 05. august 2013, klokken 10:53
Lastebil med flere Tesla Model S observert på Shell Høvik!!!! Noen som er heldige :) :) :)
Hva? Kjøres de i åpen lastebil? *shocked* Tenk om de får fuglebæsj på lakken!!!!  ::)
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

teslAudun

Sitat fra: perbakken på mandag 05. august 2013, klokken 10:07
Ser ut til at det er kun Signaturene som er forsinket. Jeg hadde et opprinnelig leveringsvindu på "juli/august" men den (Sig#85) blir levert en eller annen gang mellom 24. august og 7. september - altså ca. en måned forsinket.

Tror nok en del ordinære produksjonbiler også er forsinket. Hadde sept/okt som opprinnelig leveringsvindu, men har nå fått melding om midten av november.  :'(
Tesla Model Y  (blå 2022)

x Jan.17  Model S 75, rød
x Nov.13 Model S 85, rød med alt
x Sept.15 Nissan Leaf

Også_Øyvind_H

Samme her - P2220 med oppdatert estimert levering (i går kveld ja) i begynnelsen av november. Da ser det ut som en del 22XX standard 85 biler (prioriteres Performance?) har fått begynnelsen/midten av november (teslAudun, TK og meg - andre?).

3 laaaange måneder :), men skal nok overleve det også...

De leter fortsatt etter deler, men nytt bilde har jeg da fått!
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

TK

Blir leenge ja, men da er vi hvertfall flere i samme båt (bokstavelig talt) :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA