Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Frodes Tesla



Yagi

Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

19quiz76


Sitat fra: rklokk på tirsdag 30. juli 2013, klokken 14:48
Sitat fra: Ludvig på tirsdag 30. juli 2013, klokken 14:38
Hmm....Skulle gjerne sett at de kom igang med min snart.

Vin 15328 & #1688

Min VIN 15351 & #1674 har vært i produksjon siden fredag...

Snodig - min har VIN 152xx og P1617, fortsatt på delejakt. Har dog høyt fakturanr. grunnet sen finalize. 11xx, mener jeg å huske..
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Øyvind.h

Gikk skeis med siggene så det blir ordinære produksjonsbiler først:



Aprilsnarr
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Yagi

Sitat fra: Spooz på tirsdag 30. juli 2013, klokken 17:43
(...) Gjettekonkurranse; hvem er det som får den "første" da? Krompen? (...)

Krompen fikk konsert til bursdagen av Mette Marit, så jeg gjetter på at han skal gjengjelde gaven, og at Mette Marit får den første  ::) De to neste på listen blir Morten Harket og Frederic Hauge  :P
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

Teslafrank

"Krompen" ble nevnt her ja, og jeg vet at "noen" hos Tesla (jeg vet hvem) har ja, nettop, vært i møte med Haakon for en tid siden....

Tanken har slått meg at han får sin bil den 07.08, for jeg regner med han har kjøpt. Politisk veldig korrekt, og en hinsides markedsføring for Tesla i så fall.

Jeg har selv vært med på Tesla`s event på Ambassaden, og de er dyktige på dette feltet:)

Jeg føler meg også snytt, for jeg kjøpte en Roadster for å få min S rask(ere), men nå ser jeg her inne at andre med vanlig prod har fått tildelt levering, og jeg venter fortsatt på telefon!  Bilen er produsert ferdig, og har fått vindu fra 21-08 - 04.09.

Dette kommer ikke til å bli glemt fra min side...

JohanH

Jeg sitter også her og venter på telefon, og har sett folk med høyere P-nr enn meg poste her i tråden at de fått telefon og en dato. Jeg tror man må tenke på at det faktisk ikke er enn gang 1 august ennå og det er mange de skal ringe til, det tar litt tid. Har lagt merke til at de som fått tlf. og levereringstidspunkt (utenom de 10 eller 18 som skal få bil 7 august) har alle fått tidspunkter veldig sendt i August. Tenk om det er sån at de med Sig og lave P som ennå ikke fått telefon får tilbud om levering tidligere i August? Det er jo ikke utelukket.

P85_Norway

Sitat fra: Teslafrank på tirsdag 30. juli 2013, klokken 19:03
"Krompen" ble nevnt her ja, og jeg vet at "noen" hos Tesla (jeg vet hvem) har ja, nettop, vært i møte med Haakon for en tid siden....

Tanken har slått meg at han får sin bil den 07.08, for jeg regner med han har kjøpt. Politisk veldig korrekt, og en hinsides markedsføring for Tesla i så fall.

Jeg har selv vært med på Tesla`s event på Ambassaden, og de er dyktige på dette feltet:)

Jeg føler meg også snytt, for jeg kjøpte en Roadster for å få min S rask(ere), men nå ser jeg her inne at andre med vanlig prod har fått tildelt levering, og jeg venter fortsatt på telefon!  Bilen er produsert ferdig, og har fått vindu fra 21-08 - 04.09.

Dette kommer ikke til å bli glemt fra min side...
Noen som har et klokkeslett når denne event'en den 07.08 starter?
Tesla M3 Performance

Teslafrank

nei, jeg vet ikke når, men er nok ikke tilfeldig. Da skal 2Q offentliggjøres, og da kommer også helt sikkert tall på hvor mange biler som er bestilt i norge. Dette er strategi for å få fart på aksjene.

arnkl

Sitat fra: Yagi på tirsdag 30. juli 2013, klokken 19:00
Sitat fra: Spooz på tirsdag 30. juli 2013, klokken 17:43
(...) Gjettekonkurranse; hvem er det som får den "første" da? Krompen? (...)

Krompen fikk konsert til bursdagen av Mette Marit, så jeg gjetter på at han skal gjengjelde gaven, og at Mette Marit får den første  ::) De to neste på listen blir Morten Harket og Frederic Hauge  :P

Fredric Hauge skal først til Nordkapp og tilbake, og utan hurtigladere i Nord-Noreg trur eg det skal halde hardt å kome seg til Oslo 7. august.

-Arne
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

RunarBT

Fredric tar nok fly for å nå det. Trenger bare kjøre opp til Nordkapp, ned igjen betyr det lite kven som kjører.:-)

Neemaz

Sitat fra: Spooz på tirsdag 30. juli 2013, klokken 17:43
Det er dessverre liten sammenheng mellom numrene og faktisk leveringsrekkefølge på de aller første bilene ser det ut til. Signature #1 ferdig produsert, men kommer ikke på første batch til Norge. Det gjør imidlertid Signature #182. Det er nok mange som plasserte 250.000 på bordet for fire og et halvt år siden som føler seg snytt. I alle fall førstemann som ikke lenger er først.

Gjettekonkurranse; hvem er det som får den "første" da? Krompen?




Ikke mye odds på kun krompen, men kan kjøre en trippel på Krompen, Morten Harket og Fredrik Hauge på første levering!
Jeg hadde blitt forargret om No1 ikke var først.. Men du fikk nå den første "åkkesom".

Ellers VIN x15190 P701 "in production"


Yagi

Sitat fra: Teslafrank på tirsdag 30. juli 2013, klokken 19:16
nei, jeg vet ikke når, men er nok ikke tilfeldig. Da skal 2Q offentliggjøres, og da kommer også helt sikkert tall på hvor mange biler som er bestilt i norge. Dette er strategi for å få fart på aksjene.
Som eier syns jeg selvsagt det er bra at aksjene går bra. Men jeg vil heller ha bilen min ASAP Z. Forresten hadde jeg sikkert gjort en kjempefigur på en slik presse-event  :P

Haakon og MM kommer sikkert kjørende inn i lokalet i sin sorte Th!nk Classic til stor applaus og blitsregn, for så å sette seg inn i "fremtiden" og kjøre sakte ut mens Elon Musk drar opp til "Ja vi elsker".  8)

Akkurat det kunne jeg gjort også....  Hadde sikkert slått an på NASDAQ
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA