Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Nuvolari

Sitat fra: Sponzo på mandag 29. juli 2013, klokken 15:51
Sitat fra: Yagi på mandag 29. juli 2013, klokken 10:43
På telefon opplyser Tesla i dag at det ble litt tilfeldig ut fra produksjon hvilke biler som kom med den første båten. Alle disse bilene skal leveres på eventen 7.Aug.

Er det noen som har mottat invitasjon til eventen 7. august eller er det utelukkende forbeholdt de som skal ha utlevert bilene sine?

Jeg spurte om dette i dag. Det blir ikke sendt ut invitasjoner til 7 august men man kunne gjerne komme innom.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

D.O

Hvor skal eventen være? Er i Oslo denne dagen og stikker sikkert innom :)
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Nuvolari

Sitat fra: D.O på mandag 29. juli 2013, klokken 16:10
Hvor skal eventen være? Er i Oslo denne dagen og stikker sikkert innom :)

Regner med at det er i butikken på alnabru. Han sa butikken var stengt denne dagen men at man kunne stikke innom eventen om man ønsket.
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Sigmund9000

Sitat fra: Yagi på mandag 29. juli 2013, klokken 10:43
På telefon opplyser Tesla i dag at det ble litt tilfeldig ut fra produksjon hvilke biler som kom med den første båten. Alle disse bilene skal leveres på eventen 7.Aug. Altså som vi trodde - en liten hurtigforsendelse for å kunne vise for pressen at de "nesten" klarte å holde planlagt tidsskjema. Etter denne datoen blir det ingen utleveringer før neste båt kommer. Siden de ikke vet hvilke bil som kommer først av båten i denne andre forsendelsen planlegger de utleveringer først i uke 35.

Bil nr 67 er i USA..... Stilig.


Signature

Teslafrank

Noen som vet når på døgnet de ringer?  Skvetter til og har 170 i puls hver gang telefonen ringer....:)  Og jeg har mellom 50 og 120 innkommende telefoner om dagen......Slitsomt dette!

Dix Hallpike

Sitat fra: Teslafrank på mandag 29. juli 2013, klokken 20:24
Noen som vet når på døgnet de ringer?  Skvetter til og har 170 i puls hver gang telefonen ringer....:)  Og jeg har mellom 50 og 120 innkommende telefoner om dagen......Slitsomt dette!

...og fra hvilke telefonnummer? (Hard siling)
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

Yagi

Sitat fra: Dix Hallpike på mandag 29. juli 2013, klokken 20:29
Sitat fra: Teslafrank på mandag 29. juli 2013, klokken 20:24
Noen som vet når på døgnet de ringer?  Skvetter til og har 170 i puls hver gang telefonen ringer....:)  Og jeg har mellom 50 og 120 innkommende telefoner om dagen......Slitsomt dette!

...og fra hvilke telefonnummer? (Hard siling)
2106192X
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

Pitter fra Madla

Fikk telefonen klokka elleve i dag. Foreløpig leveransetidspunkt var mellom 22. aug og 5. sept - i Stavanger.
Reservasjon #223 - ikke signatur
P223/RN017580/VIN15137/EL22956
Lykkelig eier siden 28. august 2013

Epleskreller

De begynte å lage bilen min i dag iflg. statusoppdateringen. Om bilen bygges ferdig denne uka og litt tid i transit i USA og ca 35 dager på båt, kanskje håp om å få den før oktober?? Skal bli spennende å se!
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Hodne

Da burde ikke min (p1646) være langt unna produksjon :-)
P#1646, Levert.

Cato76

Sjekker status minst 10 ganger pr dag, men de leter fortsatt etter delene... Men nå er vel neste milepæl at menigheten begynner å få bilene sine (jeg er ikke religiøs av meg, men dette begynner snart å bli min religion :P)

Ser frem til å få de første tilbakemeldingene fra dere som er først i køen, og begynner å rulle på veiene! Er litt misunnelig, men smører meg med tolmodighetskrem flere ganger daglig ;)
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

JohanH

Sitat fra: Cato76 på mandag 29. juli 2013, klokken 21:46
Sjekker status minst 10 ganger pr dag, men de leter fortsatt etter delene... Men nå er vel neste milepæl at menigheten begynner å få bilene sine (jeg er ikke religiøs av meg, men dette begynner snart å bli min religion :P)

Ser frem til å få de første tilbakemeldingene fra dere som er først i køen, og begynner å rulle på veiene! Er litt misunnelig, men smører meg med tolmodighetskrem flere ganger daglig ;)

Du må be litt også til Teslaguden (fader Elon) så går det nok bra skal du se.

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Havebigfun

Sitat fra: Epleskreller på mandag 29. juli 2013, klokken 20:41
De begynte å lage bilen min i dag iflg. statusoppdateringen. Om bilen bygges ferdig denne uka og litt tid i transit i USA og ca 35 dager på båt, kanskje håp om å få den før oktober?? Skal bli spennende å se!
Min P1547 er også under produksjon- det betyr den er ferdig før helgen (om det er 2 eller 4 dagers produksjonstid husker jeg ikke)- virker da rimelig at den er fremme medio Sept ;)

Harlex

Sitat fra: Havebigfun på mandag 29. juli 2013, klokken 22:52
Sitat fra: Epleskreller på mandag 29. juli 2013, klokken 20:41
De begynte å lage bilen min i dag iflg. statusoppdateringen. Om bilen bygges ferdig denne uka og litt tid i transit i USA og ca 35 dager på båt, kanskje håp om å få den før oktober?? Skal bli spennende å se!
Min P1547 er også under produksjon- det betyr den er ferdig før helgen (om det er 2 eller 4 dagers produksjonstid husker jeg ikke)- virker da rimelig at den er fremme medio Sept ;)
Da nærmer det seg stygt her også... ;D per nå samles det deler.... ::)
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA