Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

laumb

P1418, VIN 15231 leter de fortsatt febrilsk etter deler til. :(

Eivind_Bergen

Sitat fra: laumb på lørdag 27. juli 2013, klokken 13:41
P1418, VIN 15231 leter de fortsatt febrilsk etter deler til. :(

Jeg kan trøste med at det er samme ståa for P1433, VIN 15217. Er vel bare å smøre seg med litt tålmodighet.

laumb

Hmmm... Prøvde å smøre med solkrem i tre uker (hjemme igjen!) men får finne noe annet.

Selger de tålmodighetskrem på apoteket?

Eivind_Bergen

Sitat fra: laumb på lørdag 27. juli 2013, klokken 13:49
Selger de tålmodighetskrem på apoteket?

Du får spørre de på apoteket. Vennligst rapporter tilbake hvilken respons du får.

Eivind_Bergen

Sitat fra: Eivind_Bergen på lørdag 27. juli 2013, klokken 13:51
Du får spørre de på apoteket. Vennligst rapporter tilbake hvilken respons du får.

Forresten, glem det:


In Production

The Tesla Factory is building your Model S.


Status endret seg nå nettopp.


Eivind_Bergen

Slapp av, de starter sikkert snart på din bil også. Er jo ikke store forskjellen mellom hverken Pnr eller VIN for oss.

Yagi

Dette lille containerskipet la ut fra Rotterdam i retning Drammen i dag. Fremme i morgen kveld.  ::)

Er det slike containere vi fabler om at bilene våre kommer med?
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

Frodes Tesla

hehe... Bilene kommer når dem kommer.. Roe dere ned :) Kanskje bilene blir kjørt på trailer fra Nederland til Norge ? ;)

Yagi

Sitat fra: Frodes Tesla på lørdag 27. juli 2013, klokken 18:22
hehe... Bilene kommer når dem kommer.. Roe dere ned :) Kanskje bilene blir kjørt på trailer fra Nederland til Norge ? ;)
Roe seg ned? Neida, alle disse spekulasjonene er jo halve moroa.  ;)
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

laumb


Sitat fra: Frodes Tesla på lørdag 27. juli 2013, klokken 18:22
hehe... Bilene kommer når dem kommer.. Roe dere ned :) Kanskje bilene blir kjørt på trailer fra Nederland til Norge ? ;)

Lett å ta det piano uten reservasjon. ;)

Har faen meg aldri gleda meg så mye til noe nytt av materialistisk art noensinne!

Larvik

Sitat fra: laumb på lørdag 27. juli 2013, klokken 19:41


Har faen meg aldri gleda meg så mye til noe nytt av materialistisk art noensinne!

Helt enig!
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

Wenche

Your Model S Signature is being prepared for pickup or delivery  :)
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

PAS

Sitat fra: Yagi på lørdag 27. juli 2013, klokken 18:13
Dette lille containerskipet la ut fra Rotterdam i retning Drammen i dag. Fremme i morgen kveld.  ::)

Er det slike containere vi fabler om at bilene våre kommer med?

Virker veldig interessant, har vi noen spioner på kaien mandag morgen??
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Eivind_Bergen

Tror det er litt tidlig ennå, selv om det tar noen dager å klargjøre bilene tror jeg ikke at det tar 1,5 uke. Tror ikke de første bilene kommer til landet før i midten av neste uke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA