Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

Sveinal

Tipper at sig allerede er ferdig. Har du prøvd å logge deg på bilen på appen?
Think City 2010 A123 Li-Ion, Solgt 4.6.2015
MB SLK;Daf33 i møllposen.
s85 19" grey met luft pano tech park-assist #3307 den 8.4.2013, 
11.10 "In Production";18.10 production complete; 2.11 in transit from the factory
22.11.13 10:00 utlevering Alna

S85D best jan '15 (farve og utstyr kopi av min nåv s85)
4.2.15 Entered the production queue VIN794xx (est late May); 13.3 delivery est June
22.4 in production; 25.4 in transit;27.5 beskjed om utlev
13.6 being prepared for pick-up; 17.6 kl 10:00 Utlevering

drFloyd

Har ikke forsøkt å logge på mot Signaturen.

Det jeg ville fram til er at disse statusendringene/-oppdateringene ikke er til å stole på. Hvorfor de i det hele tatt setter inn dette forstår jeg rett og slett ikke. De stemmer i alle fall ikke med virkeligheten.

ohh

Sitat fra: perbakken på onsdag 17. juli 2013, klokken 20:58
Har ikke forsøkt å logge på mot Signaturen.

Det jeg ville fram til er at disse statusendringene/-oppdateringene ikke er til å stole på. Hvorfor de i det hele tatt setter inn dette forstår jeg rett og slett ikke. De stemmer i alle fall ikke med virkeligheten.
Snakket med Heidi i ettermiddag, og hun bekreftet min antakelse om at Tesla har gjort en del oppdateringer av sine systemer, slik at de kan informere kundene på en bedre måte enn før når det gjelder status gjennom mytesla. For oss som har kommet et stykke i produksjonsprosessen, så har det skapt en del 'frem og tilbake' når det gjelder statusoppdateringene. De jobber med dette. Vi trenger ikke uroe oss - bilene går ikke tilbake i produksjonsprosessen ;)

For de som er på vei inn i produksjonsprosessen nå fremover, skal oppdateringene gi bedre informasjon.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tesla Model S Sig P85+ (solgt)
Tesla Model S 85D (Solgt)
Tesla Model X P90DL (P100DL)
Reservasjon Model 3

Veggen

Sitat fra: Veggen på onsdag 17. juli 2013, klokken 12:23In production her også.
Nå er statusen tilbake til Order Confirmed.

Artig dette, VINlotteri og statusbingo...

Yagi

Min er nå: " Production Complete
Your Model S Signature is being prepared for pickup or delivery. "


Sent from a tiny mobile device...

Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

mrjalle

Min status har endret seg i ettermiddag:
"Production Complete
Your Model S is being prepared for pickup or delivery."
Stoler vi på det?

valvolainen


PAS

Min er også endret til. Production complete
Your Model S Signature is being prepared for pickup or delivery.

Fortsatt ikke kontakt med appen, den var kortvarig aktiv for 5 døgn siden, mulig de "skrudde på" bilen i forb med en test.
Fortsatt ingen delivery date.
SIG  #52
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

Veggen

Sitat fra: Veggen på torsdag 18. juli 2013, klokken 00:57
Sitat fra: Veggen på onsdag 17. juli 2013, klokken 12:23In production her også.
Nå er statusen tilbake til Order Confirmed.
Artig dette, VINlotteri og statusbingo...
Og da var jeg In Production igjen.

JAGN

Fikk mail fra Heidi i dag ifm ett par tillegg jeg ønsket på bestillingen min. Hun fikk da beskjed fra kolleger ved fabrikken at disse tilleggene ikke kunne legges til nå da bilen var på vei til å fabrikkeres ila de nærmeste dagene. Synd men samtidig moro. Det vil si at min bil som pleide å være P1329 står for tur. Da vet vi litt mer om hvor langt i prod.rekkefølgen de har kommet. (Får heller få spoileren satt på etterpå..:)).

Adrian

Sitat fra: JAGN på lørdag 20. juli 2013, klokken 00:20
Fikk mail fra Heidi i dag ifm ett par tillegg jeg ønsket på bestillingen min. Hun fikk da beskjed fra kolleger ved fabrikken at disse tilleggene ikke kunne legges til nå da bilen var på vei til å fabrikkeres ila de nærmeste dagene. Synd men samtidig moro. Det vil si at min bil som pleide å være P1329 står for tur. Da vet vi litt mer om hvor langt i prod.rekkefølgen de har kommet. (Får heller få spoileren satt på etterpå..:)).

Hvilket vin nummer har du?
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

OleJA

Sitat fra: PAS på torsdag 18. juli 2013, klokken 19:50
Min er også endret til. Production complete
Your Model S Signature is being prepared for pickup or delivery.

Fortsatt ikke kontakt med appen, den var kortvarig aktiv for 5 døgn siden, mulig de "skrudde på" bilen i forb med en test.
Fortsatt ingen delivery date.
SIG  #52
Dersom jeg skal spekulere litt så har de koblet fra 12V batteriet, eller på et annet vis satt bilen i dvale modus for å unngå 'vampire drain' i forbindelse med transport til Drammen.

laumb

Sitat fra: OleJA på lørdag 20. juli 2013, klokken 00:58
Sitat fra: PAS på torsdag 18. juli 2013, klokken 19:50
Min er også endret til. Production complete
Your Model S Signature is being prepared for pickup or delivery.

Fortsatt ikke kontakt med appen, den var kortvarig aktiv for 5 døgn siden, mulig de "skrudde på" bilen i forb med en test.
Fortsatt ingen delivery date.
SIG  #52
Dersom jeg skal spekulere litt så har de koblet fra 12V batteriet, eller på et annet vis satt bilen i dvale modus for å unngå 'vampire drain' i forbindelse med transport til Drammen.

ville uansettikke fått kontakt - lite 3G midt på Atlanterhavet. ;-)

JAGN

#193
Sitat fra: Adrian på lørdag 20. juli 2013, klokken 00:40
Sitat fra: JAGN på lørdag 20. juli 2013, klokken 00:20
Fikk mail fra Heidi i dag ifm ett par tillegg jeg ønsket på bestillingen min. Hun fikk da beskjed fra kolleger ved fabrikken at disse tilleggene ikke kunne legges til nå da bilen var på vei til å fabrikkeres ila de nærmeste dagene. Synd men samtidig moro. Det vil si at min bil som pleide å være P1329 står for tur. Da vet vi litt mer om hvor langt i prod.rekkefølgen de har kommet. (Får heller få spoileren satt på etterpå..:)).

Hvilket vin nummer har du?

Jeg har fått VIN 14476

Teslafrank

Da har jeg fått "production complete"...:) P85+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA